Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

'die hard' singlespeed utcák Budán

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
29 hozzászólás a témában

#21
Zed

Zed

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.693 hozzászólás
Fenyõgyöngyétõl nagytányér 12? Hümmm.
Ha már mindenki offol, én is beírom egy kudarcomat: XII. Alkony u 38-32. Demo 7 :D Nem sikerült.
Ausztria, Kenguruk földje!

#22
Pinyo

Pinyo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 585 hozzászólás
Ugyan nem SS-el mentem az alábbiakat, de azért át lehet számítani az áttételeket.
Diósárok pár éve outival, 42/23-ban végig ülve megvolt (megállás és cippzárazás nélkül). A siker ellenére ellenségemnek sem kívánom.
Kolossy-Fenyõgyöngye montival, ülve 44/11-ben okés.
Fenyõgyöngye-Hármashatárhegy aszfalton, montival 44/12-ben egyszer sikerült (kiállva). Az eleje a nehéz.
Adorján u. 32/18 nem sikerült, 32/21 oké.
II.ker Gül baba monti 32/18.

#23
LGee

LGee

    vendég

  • fórumtag
  • 106 hozzászólás
> 82km/h stéhetbe, sik uton kamion mögött
hitelesitett oraval? ;-)

LGee


#24
Franci

Franci

    vendég

  • fórumtag
  • 235 hozzászólás
Szép!

Én is némileg moddolt bikeal nyomulok:
Hmünél, csak egy 44-es tányér, hátul meg 6 seb-re downgrade-elt 9-es sram sor, igy most csak 11-12-14-16-18-21 van hátul.

Sajnos(vagy szerencsére?) nekem nem áll modomban kiprobálni ,nem vagyok Mo.-n.

Viszont max speedet eccer elég combosat sikerült menni ezzel, tehát:
26" mtb kerék, 44-11 ,és 82km/h stéhetbe, sik uton kamion mögött :)


bocis az offért:)
Tanácsok városi bringásoknak http://bringalakat.hu/

#25
Moratizo

Moratizo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 516 hozzászólás

A végsõ kihíváshoz látogasd meg az Adorján út - Magasút Dûlõ kombinációt, ennél jobbat most hirtelen nem tudok, legalábbis aszfalton (ha van elég helyed, akkor szinte bármin felmész, csak unalmas a jobbra-balra cikkcakk)......


Azért ezt a mászást megnézném SS-el :D Elég sûrûn elõfordulok erre.(23%-26%):D
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius

#26
LGee

LGee

    vendég

  • fórumtag
  • 106 hozzászólás
Na, ma megvolt a Harsany lejto megtekintese is ;-)

A legaljatol, azaz a GDF-tol (Becsi ut) indultam. Egyszer alltam meg, de onnan joszerivel elindulni se birtam. Odaig (az aszfaltos reszen) egyenesen mentem.
A legtetejen van egy agyagos, most porszaraz, sekely vizmosta arkokkal es abban kozepes meretu kavicsokkal, csak 2 bakhaton van tobbe-kevesbe egyenletes talaj - na, ennek a resznek csak az elejere birtam felmenni, utana toltam. En az 1.75-os csaknem slick Marathon-nal es 42/16-tal teljesithetetlennek tartom a szakaszt, igy tobbet nem probalkozom itt.

Ellenben a szinten baratsagos (es szerintem kozismert) Kiscelli uton ketszer is sikerult az also 'erdekes' szakaszon sprinttel a feleig feljutni (ahol baloldalt a masodik, racsos nagykapu van), de onnan visszafordultam. Talan majd kipihenten maskor megprobalom szetszaggatni magam rajta.

A kovetkezo celpont: Taborhegyi ut.

Google Maps

Ugye tetszik? ;-) Billiardasztal-sima uj aszfalt, ketoldalt uj, lakopark-szeru hazak, az uttesten konnyen kikerulheto, ontottvas csatornafedelek, kis forgalom es Gellerthegy-szeru meredekseg. Jo hosszu... A Becsi uttol a Farkastorki ut rogton emelkedik, az Erdoalja utig tobb mint 1 km maszas!

A teljes mai utvonal (hegyen): Becsi ut - Harsany lejto - Erdoalja ut - Taborhegyi ut (lefele) - Becsi ut - Kiscelli ut (felig). Utana nyomtam meg egy Margitszigetet is.

LGee


#27
(has)Pókember

(has)Pókember

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 486 hozzászólás
Azt gondoltam, nem fogok már ide írni, de most mégis :-)
Gratula az Árokhoz, 42-16-tal még montikeréken, zippzárazva is szép munka lenne...
A végsõ kihíváshoz látogasd meg az Adorján út - Magasút Dûlõ kombinációt, ennél jobbat most hirtelen nem tudok, legalábbis aszfalton (ha van elég helyed, akkor szinte bármin felmész, csak unalmas a jobbra-balra cikkcakk).
Én mostanában a Harsány lejtõ (Óbudán, a Virágosnyereg alatt) felsõ kb. 50 méterével próbálok megküzdeni (szigorúan zippzár nélkül!), ez tulajdonképpen még aszfalt, csak kissé poros :-) Eddig mindig kiálltam, és elpörgött a hátsó kerék (pedig terepgumival, terepáttétellel próbáltam), valami átok ülhet azon a szakaszon, vagy csak én vagyok béna. Azért különösen bosszantó, mert nem tûnik sem túl meredeknek, sem túl technikásnak... Persze úgy ér csak, hogy a Home táblától indulsz, vagyis a lejtõ legaljáról... :-)

#28
LGee

LGee

    vendég

  • fórumtag
  • 106 hozzászólás
A pedalfordulat erzesem szerint gyok ketto korul lehetett ;-)

Legkozelebb eloveszem a pulzusmerot, hogy kideruljon, hany eves vagyok ;-)

LGee


#29
Zed

Zed

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.693 hozzászólás
Ómájgád! 42-16-tal Diós Árok? Riszpekt. Mennyi volt a pedálfordulat? Én már az Istenhegyin pont a Béla király elágazás elõtt is néha 30-as csapásszám körül megyek (38-16, de trekking kerékkel).
Ausztria, Kenguruk földje!

#30
LGee

LGee

    vendég

  • fórumtag
  • 106 hozzászólás
Olvastam az extrem meredek utcakkal kapcsolatos egyik epuletes cikket a Millenarison a CM 'pre-event' alkalmaval begyujtott ingyen Bikemag magazinban. Mivel a forumban nem talaltam hasonlo temat (2-3 googlesearch utan), nyitottam uj temat, ime a mai elmenyem:

Bringa: Hitec XCR, 20" aluvaz*, felemas Suntour XC/Sachs karokkal, acel merevvilla, 42/16, Bike+ agy, Mavic 138/222 felnik, Schwalbe Marathon 1.75 kulsok, Egg Beater, meg egy csomo hasonlo szintu egyeb cucc.

Utvonal (csak a relevans, budai resz a Janos-korhaznal zarulo koron belul): Dios-arok ut - Bela kiraly utja - Vilma ut - Normafa ut - Eotvos ut - Janoshegyi ut - [kitero: Erzsebet-kilato] - Tunderhegyi ut - osveny - Csillagvolgyi ut - Kutvolgyi ut - Kiss Aron utca - Kutvolgyi lejto.

Bevallom, a Dios-arokban vagy 6-7 alkalommal meg kellett allnom, eloszor az lepett meg, hogy mar a korhaz mellett ki kellett allnom. Az elso alkalommal az 52-es szamnal alltam meg, de a Bela elotti utolso reszen fel birtam nyomni. Ugy ereztem, foleg labban vagyok gyenge.
A Vilma ut ellenben csaknem sima ugy volt meg a 'terep' ellenere is. Az elso szakasz tetejen epp arkot astak, igy itt mindenkepp le kellett szallni, a masodik resz felenel ismet megalltam. A Normafa ut unalmas, lassu volt, de egyenesen tekertem. A Normafatol a lejton nem birtam porgetni, csak gurultam. A kilatoba felutig sikerult felsprintelni, mert az also szakaszra egy ivet(t) epitettek, igy nem lehet a 'parkolobol', a felvono tetejetol raizgulni az emelkedore.

Mivel innen mar szinte vegig lejto volt, a maradek nem erdemel emlitest. Egy szakaszt levagtam terepen (problema nelkul, hala a Schwalbe 'codename Godking' Marathon kulsoknek).

Remelem, kesobb combosabb leszek, es 'nyelen' vegig fel birok majd menni a Dios-arkon. Merevebb geppel konnyebb lehet a feladat. Ha valakit legkozelebb erdekel a tema, es nem sajnalja a varakozast, mehetunk egyutt is! ;-)

Az tanulsagos volt, hogy ezalatt az ut alatt tobbet tanultam a bringamrol, mint 1 ev varosi hasznalat alatt...

udv

*anyagrol f.ngom sincs, az biztos, hogy nem az Easton szeria...

LGee