Fenyõgyöngyétõl nagytányér 12? Hümmm.
Ha már mindenki offol, én is beírom egy kudarcomat: XII. Alkony u 38-32. Demo 7 Nem sikerült.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
'die hard' singlespeed utcák Budán
Indította
LGee
, 2008. május 04. 21:36
#21
Írta 2008. május 14. - 11:43
#22
Írta 2008. május 14. - 09:49
Ugyan nem SS-el mentem az alábbiakat, de azért át lehet számítani az áttételeket.
Diósárok pár éve outival, 42/23-ban végig ülve megvolt (megállás és cippzárazás nélkül). A siker ellenére ellenségemnek sem kívánom.
Kolossy-Fenyõgyöngye montival, ülve 44/11-ben okés.
Fenyõgyöngye-Hármashatárhegy aszfalton, montival 44/12-ben egyszer sikerült (kiállva). Az eleje a nehéz.
Adorján u. 32/18 nem sikerült, 32/21 oké.
II.ker Gül baba monti 32/18.
Diósárok pár éve outival, 42/23-ban végig ülve megvolt (megállás és cippzárazás nélkül). A siker ellenére ellenségemnek sem kívánom.
Kolossy-Fenyõgyöngye montival, ülve 44/11-ben okés.
Fenyõgyöngye-Hármashatárhegy aszfalton, montival 44/12-ben egyszer sikerült (kiállva). Az eleje a nehéz.
Adorján u. 32/18 nem sikerült, 32/21 oké.
II.ker Gül baba monti 32/18.
#23
Írta 2008. május 13. - 19:32
#24
Írta 2008. május 12. - 12:39
Szép!
Én is némileg moddolt bikeal nyomulok:
Hmünél, csak egy 44-es tányér, hátul meg 6 seb-re downgrade-elt 9-es sram sor, igy most csak 11-12-14-16-18-21 van hátul.
Sajnos(vagy szerencsére?) nekem nem áll modomban kiprobálni ,nem vagyok Mo.-n.
Viszont max speedet eccer elég combosat sikerült menni ezzel, tehát:
26" mtb kerék, 44-11 ,és 82km/h stéhetbe, sik uton kamion mögött
bocis az offért:)
Én is némileg moddolt bikeal nyomulok:
Hmünél, csak egy 44-es tányér, hátul meg 6 seb-re downgrade-elt 9-es sram sor, igy most csak 11-12-14-16-18-21 van hátul.
Sajnos(vagy szerencsére?) nekem nem áll modomban kiprobálni ,nem vagyok Mo.-n.
Viszont max speedet eccer elég combosat sikerült menni ezzel, tehát:
26" mtb kerék, 44-11 ,és 82km/h stéhetbe, sik uton kamion mögött
bocis az offért:)
Tanácsok városi bringásoknak http://bringalakat.hu/
#25
Írta 2008. május 11. - 20:37
A végsõ kihíváshoz látogasd meg az Adorján út - Magasút Dûlõ kombinációt, ennél jobbat most hirtelen nem tudok, legalábbis aszfalton (ha van elég helyed, akkor szinte bármin felmész, csak unalmas a jobbra-balra cikkcakk)......
Azért ezt a mászást megnézném SS-el Elég sûrûn elõfordulok erre.(23%-26%)
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#26
Írta 2008. május 11. - 19:26
Na, ma megvolt a Harsany lejto megtekintese is ;-)
A legaljatol, azaz a GDF-tol (Becsi ut) indultam. Egyszer alltam meg, de onnan joszerivel elindulni se birtam. Odaig (az aszfaltos reszen) egyenesen mentem.
A legtetejen van egy agyagos, most porszaraz, sekely vizmosta arkokkal es abban kozepes meretu kavicsokkal, csak 2 bakhaton van tobbe-kevesbe egyenletes talaj - na, ennek a resznek csak az elejere birtam felmenni, utana toltam. En az 1.75-os csaknem slick Marathon-nal es 42/16-tal teljesithetetlennek tartom a szakaszt, igy tobbet nem probalkozom itt.
Ellenben a szinten baratsagos (es szerintem kozismert) Kiscelli uton ketszer is sikerult az also 'erdekes' szakaszon sprinttel a feleig feljutni (ahol baloldalt a masodik, racsos nagykapu van), de onnan visszafordultam. Talan majd kipihenten maskor megprobalom szetszaggatni magam rajta.
A kovetkezo celpont: Taborhegyi ut.
Google Maps
Ugye tetszik? ;-) Billiardasztal-sima uj aszfalt, ketoldalt uj, lakopark-szeru hazak, az uttesten konnyen kikerulheto, ontottvas csatornafedelek, kis forgalom es Gellerthegy-szeru meredekseg. Jo hosszu... A Becsi uttol a Farkastorki ut rogton emelkedik, az Erdoalja utig tobb mint 1 km maszas!
A teljes mai utvonal (hegyen): Becsi ut - Harsany lejto - Erdoalja ut - Taborhegyi ut (lefele) - Becsi ut - Kiscelli ut (felig). Utana nyomtam meg egy Margitszigetet is.
A legaljatol, azaz a GDF-tol (Becsi ut) indultam. Egyszer alltam meg, de onnan joszerivel elindulni se birtam. Odaig (az aszfaltos reszen) egyenesen mentem.
A legtetejen van egy agyagos, most porszaraz, sekely vizmosta arkokkal es abban kozepes meretu kavicsokkal, csak 2 bakhaton van tobbe-kevesbe egyenletes talaj - na, ennek a resznek csak az elejere birtam felmenni, utana toltam. En az 1.75-os csaknem slick Marathon-nal es 42/16-tal teljesithetetlennek tartom a szakaszt, igy tobbet nem probalkozom itt.
Ellenben a szinten baratsagos (es szerintem kozismert) Kiscelli uton ketszer is sikerult az also 'erdekes' szakaszon sprinttel a feleig feljutni (ahol baloldalt a masodik, racsos nagykapu van), de onnan visszafordultam. Talan majd kipihenten maskor megprobalom szetszaggatni magam rajta.
A kovetkezo celpont: Taborhegyi ut.
Google Maps
Ugye tetszik? ;-) Billiardasztal-sima uj aszfalt, ketoldalt uj, lakopark-szeru hazak, az uttesten konnyen kikerulheto, ontottvas csatornafedelek, kis forgalom es Gellerthegy-szeru meredekseg. Jo hosszu... A Becsi uttol a Farkastorki ut rogton emelkedik, az Erdoalja utig tobb mint 1 km maszas!
A teljes mai utvonal (hegyen): Becsi ut - Harsany lejto - Erdoalja ut - Taborhegyi ut (lefele) - Becsi ut - Kiscelli ut (felig). Utana nyomtam meg egy Margitszigetet is.
LGee
#27
Írta 2008. május 06. - 17:29
Azt gondoltam, nem fogok már ide írni, de most mégis :-)
Gratula az Árokhoz, 42-16-tal még montikeréken, zippzárazva is szép munka lenne...
A végsõ kihíváshoz látogasd meg az Adorján út - Magasút Dûlõ kombinációt, ennél jobbat most hirtelen nem tudok, legalábbis aszfalton (ha van elég helyed, akkor szinte bármin felmész, csak unalmas a jobbra-balra cikkcakk).
Én mostanában a Harsány lejtõ (Óbudán, a Virágosnyereg alatt) felsõ kb. 50 méterével próbálok megküzdeni (szigorúan zippzár nélkül!), ez tulajdonképpen még aszfalt, csak kissé poros :-) Eddig mindig kiálltam, és elpörgött a hátsó kerék (pedig terepgumival, terepáttétellel próbáltam), valami átok ülhet azon a szakaszon, vagy csak én vagyok béna. Azért különösen bosszantó, mert nem tûnik sem túl meredeknek, sem túl technikásnak... Persze úgy ér csak, hogy a Home táblától indulsz, vagyis a lejtõ legaljáról... :-)
Gratula az Árokhoz, 42-16-tal még montikeréken, zippzárazva is szép munka lenne...
A végsõ kihíváshoz látogasd meg az Adorján út - Magasút Dûlõ kombinációt, ennél jobbat most hirtelen nem tudok, legalábbis aszfalton (ha van elég helyed, akkor szinte bármin felmész, csak unalmas a jobbra-balra cikkcakk).
Én mostanában a Harsány lejtõ (Óbudán, a Virágosnyereg alatt) felsõ kb. 50 méterével próbálok megküzdeni (szigorúan zippzár nélkül!), ez tulajdonképpen még aszfalt, csak kissé poros :-) Eddig mindig kiálltam, és elpörgött a hátsó kerék (pedig terepgumival, terepáttétellel próbáltam), valami átok ülhet azon a szakaszon, vagy csak én vagyok béna. Azért különösen bosszantó, mert nem tûnik sem túl meredeknek, sem túl technikásnak... Persze úgy ér csak, hogy a Home táblától indulsz, vagyis a lejtõ legaljáról... :-)
#28
Írta 2008. május 05. - 19:13
A pedalfordulat erzesem szerint gyok ketto korul lehetett ;-)
Legkozelebb eloveszem a pulzusmerot, hogy kideruljon, hany eves vagyok ;-)
Legkozelebb eloveszem a pulzusmerot, hogy kideruljon, hany eves vagyok ;-)
LGee
#29
Írta 2008. május 05. - 09:56
Ómájgád! 42-16-tal Diós Árok? Riszpekt. Mennyi volt a pedálfordulat? Én már az Istenhegyin pont a Béla király elágazás elõtt is néha 30-as csapásszám körül megyek (38-16, de trekking kerékkel).
Ausztria, Kenguruk földje!
#30
Írta 2008. május 04. - 21:36
Olvastam az extrem meredek utcakkal kapcsolatos egyik epuletes cikket a Millenarison a CM 'pre-event' alkalmaval begyujtott ingyen Bikemag magazinban. Mivel a forumban nem talaltam hasonlo temat (2-3 googlesearch utan), nyitottam uj temat, ime a mai elmenyem:
Bringa: Hitec XCR, 20" aluvaz*, felemas Suntour XC/Sachs karokkal, acel merevvilla, 42/16, Bike+ agy, Mavic 138/222 felnik, Schwalbe Marathon 1.75 kulsok, Egg Beater, meg egy csomo hasonlo szintu egyeb cucc.
Utvonal (csak a relevans, budai resz a Janos-korhaznal zarulo koron belul): Dios-arok ut - Bela kiraly utja - Vilma ut - Normafa ut - Eotvos ut - Janoshegyi ut - [kitero: Erzsebet-kilato] - Tunderhegyi ut - osveny - Csillagvolgyi ut - Kutvolgyi ut - Kiss Aron utca - Kutvolgyi lejto.
Bevallom, a Dios-arokban vagy 6-7 alkalommal meg kellett allnom, eloszor az lepett meg, hogy mar a korhaz mellett ki kellett allnom. Az elso alkalommal az 52-es szamnal alltam meg, de a Bela elotti utolso reszen fel birtam nyomni. Ugy ereztem, foleg labban vagyok gyenge.
A Vilma ut ellenben csaknem sima ugy volt meg a 'terep' ellenere is. Az elso szakasz tetejen epp arkot astak, igy itt mindenkepp le kellett szallni, a masodik resz felenel ismet megalltam. A Normafa ut unalmas, lassu volt, de egyenesen tekertem. A Normafatol a lejton nem birtam porgetni, csak gurultam. A kilatoba felutig sikerult felsprintelni, mert az also szakaszra egy ivet(t) epitettek, igy nem lehet a 'parkolobol', a felvono tetejetol raizgulni az emelkedore.
Mivel innen mar szinte vegig lejto volt, a maradek nem erdemel emlitest. Egy szakaszt levagtam terepen (problema nelkul, hala a Schwalbe 'codename Godking' Marathon kulsoknek).
Remelem, kesobb combosabb leszek, es 'nyelen' vegig fel birok majd menni a Dios-arkon. Merevebb geppel konnyebb lehet a feladat. Ha valakit legkozelebb erdekel a tema, es nem sajnalja a varakozast, mehetunk egyutt is! ;-)
Az tanulsagos volt, hogy ezalatt az ut alatt tobbet tanultam a bringamrol, mint 1 ev varosi hasznalat alatt...
udv
*anyagrol f.ngom sincs, az biztos, hogy nem az Easton szeria...
Bringa: Hitec XCR, 20" aluvaz*, felemas Suntour XC/Sachs karokkal, acel merevvilla, 42/16, Bike+ agy, Mavic 138/222 felnik, Schwalbe Marathon 1.75 kulsok, Egg Beater, meg egy csomo hasonlo szintu egyeb cucc.
Utvonal (csak a relevans, budai resz a Janos-korhaznal zarulo koron belul): Dios-arok ut - Bela kiraly utja - Vilma ut - Normafa ut - Eotvos ut - Janoshegyi ut - [kitero: Erzsebet-kilato] - Tunderhegyi ut - osveny - Csillagvolgyi ut - Kutvolgyi ut - Kiss Aron utca - Kutvolgyi lejto.
Bevallom, a Dios-arokban vagy 6-7 alkalommal meg kellett allnom, eloszor az lepett meg, hogy mar a korhaz mellett ki kellett allnom. Az elso alkalommal az 52-es szamnal alltam meg, de a Bela elotti utolso reszen fel birtam nyomni. Ugy ereztem, foleg labban vagyok gyenge.
A Vilma ut ellenben csaknem sima ugy volt meg a 'terep' ellenere is. Az elso szakasz tetejen epp arkot astak, igy itt mindenkepp le kellett szallni, a masodik resz felenel ismet megalltam. A Normafa ut unalmas, lassu volt, de egyenesen tekertem. A Normafatol a lejton nem birtam porgetni, csak gurultam. A kilatoba felutig sikerult felsprintelni, mert az also szakaszra egy ivet(t) epitettek, igy nem lehet a 'parkolobol', a felvono tetejetol raizgulni az emelkedore.
Mivel innen mar szinte vegig lejto volt, a maradek nem erdemel emlitest. Egy szakaszt levagtam terepen (problema nelkul, hala a Schwalbe 'codename Godking' Marathon kulsoknek).
Remelem, kesobb combosabb leszek, es 'nyelen' vegig fel birok majd menni a Dios-arkon. Merevebb geppel konnyebb lehet a feladat. Ha valakit legkozelebb erdekel a tema, es nem sajnalja a varakozast, mehetunk egyutt is! ;-)
Az tanulsagos volt, hogy ezalatt az ut alatt tobbet tanultam a bringamrol, mint 1 ev varosi hasznalat alatt...
udv
*anyagrol f.ngom sincs, az biztos, hogy nem az Easton szeria...
LGee