Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Gary Fisher
Started by
Ákos_92
, 2008. April 20. 10:52
#1
Posted 2010. April 22. - 19:41
Valóban kicsit magas így az eleje, de csak ritkán használom ezt a bringát, és terepre se viszem .
#2
Posted 2010. April 22. - 19:11
nekem egy 98-as hoo koo e koo van/lesz
de amikor beletoltam egy 120at mozgó telót, nem lett túl vidám a geo
neked mizu mászáskor?
de amikor beletoltam egy 120at mozgó telót, nem lett túl vidám a geo
neked mizu mászáskor?
#3
Posted 2010. April 22. - 18:31
Sziasztok! Csatlakoznék én is XD
A kicsikém egy 90es évek végérõl származó procaliber ltd.
A kicsikém egy 90es évek végérõl származó procaliber ltd.
#4
Posted 2009. March 16. - 10:46
nem rossz. bar nem vagyok hive a 29"-nek, ez egesz jol nez ki
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5
Posted 2009. March 16. - 06:03
#6
Posted 2008. November 15. - 22:46
Nna,egykis festék és máris más az összkép:-)
sztem pofás lett[IMG][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/081115/gf_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/IMG]
sztem pofás lett[IMG][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/081115/gf_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/IMG]
#7
Posted 2008. September 20. - 12:28
Köszi,csapágyakra odafigyelek,amúgy remélem hogy olyan jó mint amiket írnak róla [IMG][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/080913/gary_003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/IMG]Én 3 éve használok egy 2001-es Sugar 1 -est. Tökéletesen meg vagyok vele elégedve, ha csak a menettapasztalatait vesszük figyelembe. Remekül mászik, lefelé is jó, kiváló geometria, könnyû súly. Ami problémás lehet vele, hogy a forgáspontok nem csapágyazottak, ergó gyakrabban kell karbantartani, érzékeny az szennyezõdésre, és hamar kopik.
#8
Posted 2008. September 19. - 18:46
Hajt valaki Sugar vázat?Menettapasztalatok érdekelnének
Én 3 éve használok egy 2001-es Sugar 1 -est. Tökéletesen meg vagyok vele elégedve, ha csak a menettapasztalatait vesszük figyelembe. Remekül mászik, lefelé is jó, kiváló geometria, könnyû súly. Ami problémás lehet vele, hogy a forgáspontok nem csapágyazottak, ergó gyakrabban kell karbantartani, érzékeny az szennyezõdésre, és hamar kopik.
#9
Posted 2008. August 30. - 14:51
A teló mégsem eladó, anyagi okok miatt most nemtudok venni újat.
A váz még megvan lehet érdeklõdni.
A képeken látszanak a sérülései, de CSAK ez a pár sérülés van rajta több nincs, 1 a támvillán, illetve 1-2 nagyonkicsi karc illetv a tárcsafék adapter kicsit leszedte konzolról. Szerintem telejsen belefér, most vettem egy vázat használtan, hát az csupa karc meg minden, nekem mondjuk megfelel, de ahhoz képest az enyémen alig van.
ÉS akkor az ára 45 ezeket adok hozzá:
alig használt ritchey kormánycsapágy
bontrager nyeregcsõbilincs
bike+ nyeregcsõ
+3000Ft truvativ giga pipe
Jól gondoljátok meg mert gary fisher big sur nemsûrûn van az országba.
Üdv
A váz még megvan lehet érdeklõdni.
A képeken látszanak a sérülései, de CSAK ez a pár sérülés van rajta több nincs, 1 a támvillán, illetve 1-2 nagyonkicsi karc illetv a tárcsafék adapter kicsit leszedte konzolról. Szerintem telejsen belefér, most vettem egy vázat használtan, hát az csupa karc meg minden, nekem mondjuk megfelel, de ahhoz képest az enyémen alig van.
ÉS akkor az ára 45 ezeket adok hozzá:
alig használt ritchey kormánycsapágy
bontrager nyeregcsõbilincs
bike+ nyeregcsõ
+3000Ft truvativ giga pipe
Jól gondoljátok meg mert gary fisher big sur nemsûrûn van az országba.
Üdv
bocs, hogy ide, majd dobok mailt.
a telo is olyan megkimélt, mint a váz?
gondolkodóba estem vele kapcsolatban.
xtc.
#10
Posted 2008. August 27. - 21:09
#11
Posted 2008. August 24. - 19:32
#12
Posted 2008. August 24. - 10:57
bocs, hogy ide, majd dobok mailt.
a telo is olyan megkimélt, mint a váz?
gondolkodóba estem vele kapcsolatban.
a telo is olyan megkimélt, mint a váz?
gondolkodóba estem vele kapcsolatban.
#13
Posted 2008. August 23. - 20:54
Így van, a hátsó rész karbon, a váz egy nagyon megkímélt darab nagyon kevés karc van rajta azok se vészesek. Már van 1 nagyon komoly érdeklõdõ, nembiztos hogy jövõhéten még meglesz a váz.
Bocsi hogy ideírom de ha már itt tartok: Ami a bicóban van villa, eladó, 2005ös manitou black comp, 10-es rugóúttall, 20-ért érdeklõdni mailben.
Kszi üdv
Bocsi hogy ideírom de ha már itt tartok: Ami a bicóban van villa, eladó, 2005ös manitou black comp, 10-es rugóúttall, 20-ért érdeklõdni mailben.
Kszi üdv
xtc.
#14
Posted 2008. August 23. - 20:37
Osiris, a gary fisher webalpján a 2005-ös bringák között http://www.fisherbik...el/148/geometry
találsz geo adatokat. A szóban forgó bringa 17'5-es. 580 a csõhossz. Én is érdeklõdtem a váz után, de nekem nagy. A hátsó villák vannak karbonból.
találsz geo adatokat. A szóban forgó bringa 17'5-es. 580 a csõhossz. Én is érdeklõdtem a váz után, de nekem nagy. A hátsó villák vannak karbonból.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#15
Posted 2008. August 23. - 17:33
#16
Posted 2008. August 23. - 17:24
semmi karbont nem látok ezen...
mindenhol folyamatos az anyag és hegesztések vannak
azért ránéznék helyedben még egyszer arra a fránya tám&láncvillára...
#17
Posted 2008. August 23. - 17:22
#18
Posted 2008. August 23. - 11:23
hali!
hogy félkarbon a bringa? vegyes az anyag, vagy mondjuk (mint a giant xtc) a hátsó háromszög karbon?
a vizszintes felsõcsõhosszt is meg tudnád mérni? nekem egy régi gt-m van, ami közel sem ejtett felsõcsövû, ezért ahoz kell viszonyitanom.
v-féket jól látom, hogy nem lehet rárakni?