Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
XII. Specialized Maraton | Szilvásvárad
Started by
MJani01
, 2008. April 16. 14:30
#3141
Posted 2008. May 05. - 12:00
Mellesleg kinek és miért jó ez a tömegrajt dolog? Mert hogy nekünk indulóknak nem jó az biztos...
#3142
Posted 2008. May 05. - 11:55
Egyszer voltam Szilváson - tavalyelõtt Én kevésbé szeretném megint azt, bár biztosan kevesebben vágtak neki
#3143
Posted 2008. May 05. - 11:43
Ezzel az a bajom, hogy annyira erõs azért nem vagyok (túl sok energiámba kerülne), hogy simán leszakítsam, a sok hülyét aki nekirohan izomból a hegynek, aztán az aszfalt után mindegyik hullafáradtan tolja a bringát. Ebbõl a szempontból annak örülnék, ha olyan lenne az idõ, mint tavaly elõtt.Az emelkedõ aszfaltos részén még lehet elõzni kb.
A sebesség mindent megold.
#3144
Posted 2008. May 05. - 11:36
nem fér a fejembe.. A Pm állomásain már évek óta mûködik a távonkénti indítás , pedig jóval kevesebb a versenyzõ.. Miért erõltetik ezt?!Valószínû, hogy mindenki egyben.
Én ettõl rettegek.
#3145
Posted 2008. May 05. - 11:36
#3146
Posted 2008. May 05. - 11:35
mindenki egyben.A rajtnál külön indítják a távokat vagy az idióta "egyben mindenki" megoldás lesz?
Én ettõl rettegek.
A sebesség mindent megold.
#3147
Posted 2008. May 05. - 11:33
nem találtam meg az oldalon... de szerintem az utóbbi
mod: lemaradtam (de legalább jól gondoltam)
mod: lemaradtam (de legalább jól gondoltam)
#3148
Posted 2008. May 05. - 11:33
#3149
Posted 2008. May 05. - 11:32
#3150
Posted 2008. May 05. - 10:55
#3151
Posted 2008. May 05. - 09:57
Elõre rettegek.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3152
Posted 2008. May 05. - 09:16
néztem a rövidtáv szintrajzát... mondhatni végig mászás... majd egy 9km- es lejtõ... durva lesz;)
#3153
Posted 2008. May 05. - 08:39
Azt mindenki tudja ugye, hogy ha Szilvás, akkor (jobb esetben) sár, vagy
(rosszabbik esetben) esõ is. Pár éve már megszokott dolog, lehet, hogy hiányozna, ha nem lenne:)
(rosszabbik esetben) esõ is. Pár éve már megszokott dolog, lehet, hogy hiányozna, ha nem lenne:)
#3154
Posted 2008. May 04. - 08:45
jah csak turistáskodunk max néha nyélen:)
Ne felejtsd! "Csak a táv és a lendület változik, az élmény marad."
#3155
Posted 2008. May 04. - 07:49
#3156
Posted 2008. May 02. - 22:24
hát jah az a kaparós
mikor kis aszfalt után (Jávorkut) elindul jobbra fel az erdöbe...
ott azért zavaró volt az elkaparás miatt a sár...
mikor kis aszfalt után (Jávorkut) elindul jobbra fel az erdöbe...
ott azért zavaró volt az elkaparás miatt a sár...
#3157
Posted 2008. May 02. - 22:22
Jávorkutrol át csipkésre tavaly is full drift volt. szárazon joval kellemesebben járható
de ezenkivül más süppedös dagonya nem nagyon van.
Ez melyik rész, a 3. mászás második fele? Tavaly ott kapart el a kerekem.
A sebesség mindent megold.
#3158
Posted 2008. May 02. - 21:54
ha sok lesz az esö akkor nagyon is befolyásolja /~hatja/ a nagy sár.
Jávorkutrol át csipkésre tavaly is full drift volt. szárazon joval kellemesebben járható
de ezenkivül más süppedös dagonya nem nagyon van.
Jávorkutrol át csipkésre tavaly is full drift volt. szárazon joval kellemesebben járható
de ezenkivül más süppedös dagonya nem nagyon van.
#3159
Posted 2008. May 02. - 21:53
pályáról mit érdemes tudni? rövid/ középtáv érdekelne.. Sár mennyiben befolyásolja?
Mindig tekerhetõ.
A sebesség mindent megold.