Ideje egy újitásnak
A régebbi Bulls-al nincs tapasztalatom de 2012-ben németből rendeltem egy Copperhead 3-t. Minden tesztben jól szerepelt, teljes XT kiszerelés 1000 Euroért, kiváló geometria és egyszerűen gyönyörű a fekete/fehér festése. Azóta benne van 4500 km, többek között 20 verseny, meg egy pár fejlesztés (pl. tubeless gumik/XTR kerékszett). Teljesen bevált, megy rendesen föl is le is (föleg le ), azelött is nagyon jó volt de a tubeless rendesen megdobta a nagyon köves lefeléken a tempót, a kényelmet meg a biztonságérzetet. Egyszerűen imádom (úgy ahogy van/volt, nem a tubeless miatt). Semmi bajom vele, legfeljebb az hogy a mai álláshoz képest már nem könnyű (11 kg), és hogy szemezek a 29-es mérettel és akkor nem tudom továbbhasználni ezt a gyönyörű vázat
A Bulls saját hálózaton keresztül árusít, és a Copperhead 3 reklám modell amiből nem sokat gyártanak - mint a halak beetetésénél öt percen belül elkapkodták és aztán nézheted hogy mi más szép van a honlapjukon (dupla áron). Szóval legalábbis a fekete/fehér 2012-eshez nehéz hozzájutni és használtan még nem láttam. Én se adnám el, még ha teljesen áttérek 29-esre akkor is megy faldísznek
A 2013-as Copperhead 3-t már kicsit más festéssel látták el (de még mindig nagyon jól néz ki) és már nem teljesen XT a kiszerelése, a 2014-es modellnél meg áttértek a 27,5"-re, szóval nem tudom mennyire kiforrt a geometria (de az is jól néz ki, nem az a csúnya kis vázháromszög a nyereg alatt mint pár más 27,5-esüknél). Annyira tetszik ez a festés hogy nézegetem a Black Adder 29-et, legalábbis amig lehet mert ez még megfelel a 2012-es dizájnnak, gondolom pár hónapon belül ezt is lecserélik. Látatlanban azért mégse adok ki 2500 Eurót; a hollandoknál voltak 29-es tesztnapok ahol szerepelt de sajnos már tele volt minden nap (ezért szerintem megéri fapadossal kirepülni).
Egyébként nem tudom mennyire érvényesek a 2010-es bejegyzések, legalább a Copperhead 3 és Black Adder saját tervezés, az szerintem már rég nem oszt nem szoroz hogy mindenki mindent Taiwanban gyárt(at).