A Merdiával még indulhatna.
A Meridaval szerintem be is nevezek csak tudjak valami jó képet készíteni. Bár a Hungary:A-val és a többi alkatrésszel akár a retro kategóriába is becsusszanhatnék
A Merdiával még indulhatna.
Lehet, miért ne lehetne. De azzal már kinézetre is sütne messzirõl róla hogy maraton gép
AM és MX között ha kérdeznél 10 difit tõlem: (nem kötelezõ, nem kell betartani minden darabját, de ha meg kéne különböztetni akkor ezeket sorolnám fel)
1, diff. fék, elölre 185 és esetleg erõsebb (pl hone és SLX is inkább am mint mx)
2, erõsebb küllõk, hisz mx gép az xc mozgó seggû változata, súly/tartósság arány elöbbi fele mozdul el jobban amhez képest. (pl 1,5/1,8 vegyes xm, 1,8/1,8 vagy 1,8/2 am-en mondjuk)
3, kicsit rövidebb stucni, laposabb szögben/fölé alátétezve hogy minél elõrébb kerüljön a súlypont
4, 120-150 mm rugóúttal (mx 100-120); teló 30-32 helyett inkább 32; nem az über hajtékonyság hanem a finom mozgás kerül jobban elõtérbe (manitou csilli módjai; vagy rs palettán sid/reba(/recon cc) cc/mx; recon(am)/revalation(/pike) am). Plussz menet közben útállítós teló(+esetleg tag) lehetõleg.
5, erõsebb gumi (1,7-2,1 helyett helyett 1,9-2,25, jobban fékezhetõ fajtából), ultralight helyett normális(/defekttûrõ (lötty/latex)) belsõ
6, erõsebb felni és vagy picit szélesebb a(z esetleg) nagyobb gumi miatt
7, 9/10 tengelyes agyak a (nyikhajabb) gyorszáras helyett
8, nyereg ált kisebb/könnyebb mxnél, am-et többen használják (ismerõseim közül) hosszabb tekerésre (xm ált versenygépük ha több van)
9, kicsit lejtõzõsebb geo, asszimetrikus(abb) láncvilla, több erõsítés a vázon, (progresszívebb út)
+1, az egyenes/hajlított kormánynál nem nagyon vágom hogy mi szokott lenni a vízválasztó/ok, de amtõl nem látni egyenes kormány/2csavaros rögzítést, míg alatta igen. Ill egész gépben bõ 1 kg súlybeni difi ami súlyról a strapabíróság/lejtõzés fele mozdul el inkább.
Szal ha 5/10/15mm-el belóg nekem egy teló/tag útja az 'elvi am'be de amúgy inkább mx alaktrészek vannak a zöldikén akkor nekem inkább mx mint am.
Tessék, lehet szétcincálni amit írtam, belekötni minden pontba és ellenpéldát hozni, jó szórakozást! **** és **** itt a magas labda .
pite te most mire pörögsz?
enté:
lusta vagyok szabályzatot olvasni, a langsterem ugye jöhet, ha cseréltem rajta:
- hajtókart
- nyeregszárat
- kormányt
- markolatot
- fékeket
- fékkarokat
- bowdeneket
?
RAUH-Welt
B E G R I F F
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
mutasd már meg melyik az, én nem tudok rájönni...
mellesleg azt ki mondta hogy 110-120-as stucni nem lehet egy am gépen ? nekem is csak azért van 90-es mert az a kényelmes. amúgy egy 115-re kihúzott reba már nerm am egy 115-re csukott (akár uturnös) revelation már az ?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
több mint gondolnádszerinted hány ember tudott gyárilag összeszerelt általad említett bringákat venni?
vagy ha olyan sokan vettek is, hánynak van még most is eredeti állapotban?
és közülök hányan akarnak/fognak nevezni?
érted...
mod
enté
egyetértek
szerinted hány ember tudott gyárilag összeszerelt általad említett bringákat venni?de tényleg mire fogsz szavazni ha pl 3 egyforma epic lesz egymás mellett vagy 8 darab magellan pixis ?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
de tényleg mire fogsz szavazni ha pl 3 egyforma epic lesz egymás mellett vagy 8 darab magellan pixis ?szerintem az nem kivitelezhetõ. nem lenne olyan népes a tábor...
amúgy vannak elég ésszerû gyári felszereltségek, amik megállják a helyüket az építettekkel szemben!
simán csak vegyíteni a gyári bringákat az építettel... aztán majd a publikum dönt.
szerintem lehetne találni olyan gyári bringát, amibõl nem jönne szembe túl sok... (2-3 db talán)
ez hülyeség.
a Te példádra ott az ellenpélda: a tavalyi trek. az épített bringa, de mégis egy jó állapotú autó ára fekszik benne...
mivan akkor, ha megveszem egy vázat és megveszem hozzá az összes alkatrészt, amivel gyárilag is szerelik? mert nekem úgy tetszik...
de, ha enté úgy gondolja, ahogy, akkor legyen úgy!
szerintem az nem kivitelezhetõ. nem lenne olyan népes a tábor...És mi lenne ha létrehoznánk egy olyan kategóriát, amiben csak a gyári vagy a gyárihoz nagyon közeli bicók vannak? Külön kategória, nincs összeveszés. Mit szóltok hozzá?
ez hülyeség.Szerintem azért nem lehet gyári bringát nevezni, mert akkor nagyobb eséllyel nyer az, akinek sok pénze van, közben lehet, hogy nem is ért a kerékpárépítéshez/alkatrészekhez.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
RAUH-Welt
B E G R I F F
Lelomboztatok...
Az a gond hogy nem tudom mit cseréljek le ezen a bicón:
http://bp2.blogger.c...op Fuel 9.9.jpg
Végül is, igen.enté:
Csináljak accountot a pix.bikemag-ra neked akkor?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
mutasd már meg melyik az, én nem tudok rájönni...Hát... 2007es AM mezõnybõl 1 gép lóg ki... miért nevezzük AMnek ha igazából inkább MX?
adatlap.txt-je most nekem üres ugyan, de fotók alapján is látszódik(nézd meg a kategóriában a telókat; küllõk és fékek sem igazán AM gépre jellemzõk. Ha 2 centivel hosszabb stucni lenne rajta sztem enté át is rakja már . Hogy most átlóg 5mm-el az sokat nem jelent; a rugóút az ajánlás inkább...
Nincs bajom vele hogy ott van, példának hoztam fel 'nem a legjobb helyre került be' címre. :prosze: