Hát nekem ez a pálya tényleg drámai volt, és abból a szempontból igazi élménynek nevezhető, hogy akkor abban a pillanatban nem esett maradéktalanul jól.
Frusztráló volt, hogy hiába mentem fölfele magamhoz képest mint a veszedelem (elmúlt hetek edzéseinek hatása) és a Kékes tetejére már sokkal többen voltak mögöttem mint előttem, de annyira köves volt a pálya, hogy lefele egyszerűen nem tudtam értelmesen haladni és boldog-boldogtalan megelőzött mindenféle komolyabb erőkifejtés nélkül. A versenyzők épségének biztosítása érdekében fel lehetne végre találni valami olyan pályát, ahol sokkal többet kell felfele menni, mint lefelé (lent rajt, fent befutó). Nekem a lejtők néha bátorságpróbának tűntek, bár én technikában és technikában jóval hátrébb vagyok mint az átlag. A Kékes után nem sokkal már viccen kívül néha azon gondolkodtam, hogy nekem talán inkább az országúti szakág való, nem ez. Volt olyan sziklás lejtő, ahol inkább leszálltam a bicajról, jobb a békesség...
Aztán voltak 40cm széles vágatok a pályán keresztben, mindenféle jelölés nélkül, nem egy, nem kettő. Fahíd után volt egy szintén olyan 30-40cm-es mini-letörés, ami nem volt kijelölve és az ott ácsorgó szervező szintén nem hívta fel rá a figyelmet.
Az útvonaljelölés a Bükkön 100X jobb volt, mint itt, összesen 3X kanyarodtam többedmagammal rossz ösvényre, ami kifejezetten szopás, hiába vettük mindig szinte azonnal észre.
Végül 59p-t kaptam az M1 győztesétől, de brutálisan kihajtottam magam: 40Km után nem sokkal már egyszerűen nem akart visszaállni a pulzusom, érzésre ( ) onnantól szinte a végéig max környékén mentem. A befutóban nagyon tettszett, hogy az utolsó két kilométer szinte végig emelkedett és szépen ki volt rakva, hogy mennyi van vissza. Ez szárnyakat ad, és hajrára ösztönzi az embert (megvolt).
Kellett egy két és fél óra, mire úgy éreztem képes vagyok autót vezetni...
Szóval ocsmány egy pálya volt, lefele és nagyon sokszor felfele is. Persze ez nem jelenti azt, hogy ne mennék el újra, mert mindent egybevéve nekem hatalmas élmény volt
J.
Edited by j4ni, 2016. August 28. - 20:31.