Nektek mi a tippetek, az utolsó 10 km-nél, ahol volt egy vízmosás-szerű rész technikás lejtő alján, majd onnan kifelé egy meredek mászás, benn a legalján dekkolt vagy 10-15 narancssárga pólós ember, azok mit csinálhattak ott? Arra gondolok, elsősegélyesek lehettek, kifejezetten veszélyes hely révén a bukásokra számítottak.
Ha jól emlékszem mentőmellény volt rajtuk. Az ilyen szakaszokon mindig lent vagy a legtetején csoportosulnak, nem itt ott a fák között elosztva hogy rögtön tudjanak segíteni, mert pár órát végigállni egyedül nem lehet (vagy röhögni azokon akik zakóznak ).
"jönnek az olimpikonjaink, legyen méltó a pálya"
Nem tudom hosszú távon mi volt még benne ami nincs a középen, de abból indulhatunk ki hogy aki elindul a hosszú távon az bevállalja, illetve tudja hogy mit csinál. Középen a patak előtti DH régóta benne van, a másik veszélyes lefelét (vége felé tákolt fahíd alatt át a beton/korlátos hídig) lerövidítették, az ezáltal jóval könnyebb lett, a harmadik technikásabbnak nevezhető rész a kis-híd-nagy-kövekkel elötti gyökeres baloldalra lejtő rész is már régóta benne van. Sehol se nevezném technikai/váratlanság szempontjából veszélyesnek a pályát, csak a kövesedés miatt sodrósabb lett olyan helyeken ahol sebességgel mész.
Pár éve már rendszeresen járok külföldre, ott ilyen mennyiségű kockázatos rész szóba se jöhetne.
Salzkammergut E távon is voltak szép technikás gyökeres/sodrós/oldalra lejtős meredek/nagy betonvályús részek, pedig az nem a profi kategória.
Összességében elég fárasztó volt a sok kő, ideje lenne már tubelesst használni.
Valamikor ezt mindenki be fogja látni Elől hátul a normálisnál is alacsonyabb nyomáson mentem (1,6 -> 1,5 bar) mert tudtam milyen lesz, el se akarom képzelni milyen szenvedés lehet 3,5-en ha nekem még 2 körül is letört 2 kulacstartó.
majdnem mindent kitekertem az oldschool 3x10-es rendszerrel.
Az arra is jó hogy lefelé is eltekerj a divatos 1 tányérosok mellett, hiába van hátul 10 foga
Amikor az útra ki kellett csattanni full tempóval és balra elfordulni, a pályabíró a beton közepén állt széttárt kezekkel, arrébb nem állt, kikerültem nehogy elüssem, majd megkérdeztem, hogy mégis merre; "ja, balra fel"... Ezek sok kisebb versenyen korrektül meg voltak idén oldva.
Az a kanyar mindig ilyen, párszor én is majdnem elütöttem ott a pályabírót/fényképészt
Jóvanhátna....A Max speedje 53 volt...a többit inkább ne...
Hm, nekem a max 60 volt (az egész versenyen , alig hiszem hogy Barbinál gyorsabb voltam )