Ezért szoktam én a répási temetõnén vizet venni.
"verseny, országos bajnokság"
Ezért szoktam én a répási temetõnén vizet venni.
Csak a 4.-nél. Az 5.-nél már volt. Rosszul érintett, mert dél körül a nyitott emelkedõn nagyon meleg volt, born-t meg nem akartam a fejemre önteni.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Csak a 4.-nél. Az 5.-nél már volt. Rosszul érintett, mert dél körül a nyitott emelkedõn nagyon meleg volt, born-t meg nem akartam a fejemre önteni.Csak egyszer vagy mindkét alkalommal?
A sebesség mindent megold.
Na azért a tavalyi Kassa Maraton második körén, hosszú kilométereken át egy jelölés sem volt, út meg vagy 20.Nem akarok messze menni de voltam már pár versenyen szlovákiában és láttam hogy is kell a tuttit csinálni.Ott nem volt eltévedés jól látható jelzések rikitó neonzölddel felfujva a fákra kövekre, ezt leszedni elég nehéz vagy ahol nincs a fûre ha kell 15m-ként,ja és nem környezetkárositó egy idõ után lebomlik.
Nagy Ádámmal hányszor beszéltél errõl?Van egy ajánlás, hogy hogyan kell(ene) pályát kijelölni. Szerintem olvasd el. Csak nagyjából próbáljátok meg tartani, s mindenki nagyon hálás lesz érte. (§3) (edit, nem ajánlás, hanem kötelezõ, mivel az MMTBSZSZ UCI tag)
Csak egyszer vagy mindkét alkalommal?Meg milyen dolog az, hogy elfogy a (4.) frissítõnél a víz?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Segítek, nyíl kanyar elõtt pár méterrel, s a kanyarban is, szalag lezárni a rossz irányokat, ahol nincs, X kitéve a fára, majd a mégegy X, 50 méterre, hogy megerõsítsen, hogy elb...tad, s egy újabb nyíl, hogy megerõsítsen, hogy a helyes nyomon mész. Nem én talátam én ezt ki amúgy.
Ne add be nekem, hogy a 4 kritikus rész, összesen 2 karós tábla, 10 sima tábla, az akkora tétel, hogy évek óta nem lehet megoldani.
A sebesség mindent megold.
Az az 1300 inkább 150 (csak a hosszún szar a jelölés), az már nagyon sok....
Amúgy ha szigorúan csak versenyszervezõi szemmel akarom nézni a dolgot, akkor azt is mondhatom, amíg egy 1300 fõs mezõnybõl csak 10-15 ember téved el, akkor az akár lehet az õ hibájuk is, elvégre a többi 1285-nek nem volt problémája a nyilak értelmezésével. Hm?
Robi
A sebesség mindent megold.
Nem akarok messze menni de voltam már pár versenyen szlovákiában és láttam hogy is kell a tuttit csinálni.Ott nem volt eltévedés jól látható jelzések rikitó neonzölddel felfujva a fákra kövekre, ezt leszedni elég nehéz vagy ahol nincs a fûre ha kell 15m-ként,ja és nem környezetkárositó egy idõ után lebomlik.
Van egy ajánlás, hogy hogyan kell(ene) pályát kijelölni. Szerintem olvasd el. Csak nagyjából próbáljátok meg tartani, s mindenki nagyon hálás lesz érte.
A pályakijelölés csapnivaló, egyszerûen nem értem a szervezõket. [...] Segítek, nyíl kanyar elõtt pár méterrel, s a kanyarban is, szalag lezárni a rossz irányokat, ahol nincs, X kitéve a fára, majd a mégegy X, 50 méterre, hogy megerõsítsen, hogy elb...tad, s egy újabb nyíl, hogy megerõsítsen, hogy a helyes nyomon mész. Nem én talátam én ezt ki amúgy. [...] Értemén, amit én mondtam, az akár 20ezer pénz többletköltséget is okozhat, húapám.