Jelentkezz be Regisztrálj
Legfrissebb szám - archívum #1
#1521
Írta 2003. október 15. - 10:44
#1522
Írta 2003. október 15. - 10:28
Mert valóságalapja nincsen.
#1523
Írta 2003. október 15. - 10:27
Vsizont, az, hogy mi csak poénra vesszük a bringateszteket, már kissé felháborító, amit asszem a többiek nevében is elmondhatok! Úgy látszik nem mindenkinek nyeri el a tetszését az, hogy más, más elnevezéseket használunk az alkatrészekre,bár sokan eddig pont azt kifogásolták, hogy olyan szakszótár jellegû az egész. Egyébként, hamár úgy is jobb cikkeket tudnál írni, amit nem is kétlek, hiszen te jobban ismered magadat, próbáld meg a bicajt, bringát, montit úgy emlegetni 20X egy cikkben, hogy ne legyen szóismétlés, és ez vonatkozik a többi alkatrész nevére is.Egyébként többnyire csak azokat az elnevezéseket használjuk, amiket bárhol hallhatsz az országban.Az, hogy egy teljes hónapunk van az csak a látszat,mert egyébként a forgalmazótól is függ, de teljes hónapra nem nagyon emlékszem.Egyébként mi is próbálunk eltérni a hagyományos felsorolásszerû pontokbaszedett cikkektõl, de ha Jorus , vagy Findli cikkeit olvastad már valaha is, akkor láthatnád, hogy nem mindenki így teszi!Egyébként, ha te is látnád a WORD-ben, a ráfordított idõ mennyiségét, akkor nem mondanád, hogy csak írunk valamit, és ennyi.Az meg, hogy valaki "hülyeséget ír", nem mindig szándékos, hanem velem is elõfordult,anno a gumitesztnél, hogy a TPi-nél más angol megfelelõt használtam a T-re, mindezt azért, mert így találtam meg a neten.Mindentudó csak az Isten lehet, tévedni meg emberi dolog!
Te azt mondod túl rövid a Softtail cikk....anno mennyi támadás érte Dave-et, mikor tlán 4-5 oldalon írt a Carbon Trek-jérõl. Akkor most melyik az arany középút????Olyan sohasincsen. Kinek így kinek úgy.Nekem sem tetszik a BMX-es rész, mert nem érdekel, de vannak olyan montisok, akik ezt is ûzik.Õrájuk is kell gondolni.
Szóval ennyi jutott hirtelen eszembe, és ettõl még remélem nincsen harag ??? ???
Üdv:Thommey-azaz Bognár Tamás
#1524
Írta 2003. október 15. - 09:55
Paulusz igazából nem értem. Nem tudom, hogy ez az én hibám, vagy az övé. Lehet, gogy nme vagyok elég elfogadó, vagy empatikus, de amint láttam az elõzõ hozzászólásokból nem csak nekem volt "homályos" a srác.A Paulusos cikk így jó,ahogy van,mert õ is ragaszkodott anno,h változtatás nélkül ez legyen leközölve,és sztem sokat elárul róla
Inkább az Eurobike ratyi,nincsenek nagy,közeli részletfotók,amikre lehetne nyáladzani
a Yetis tényleg a legjobb cikk
nayo,meg a Moratis is tetszett
Az Eurobikeot direkt nem kritizáltam mert itt legalább infókat közölnek, és a tavalyi jó volt (sokkal jobb, mint az idei). Remélem most is lesz vagy 5-6 részen keresztül.
Igazából a kritikát nem a Fórumosok érdemelnék meg, hanem a fõszerk, aki engedi, hogy ilyen anyagok jelenjenek meg. A fórumosokkal viszont ha már így nézem nincs semmi bajom. Kapnak egy bringát, írnak róla valamit, szerintük csak poén az egész, és ennyi. Igazából szerintem nem várják el tõlük, hogy minõséget produkáljanak, és így nem is teszik meg. Állandóan nyelvújjítósdit játszanak. A féktárcsát mát elnevezték pizzának, tallérnak meg mittudomén minek. Kapnak egy kerót, és a megadott pontokba(teló, váz, felszerelés) írnak valamit és ennyi. Egy teljes hónapjuk van az írásra, és olyat adnak ki a kezükbõl, amit én egyenesen szégyellnék. Ezért kell egy normális fõszerk, aki ad a minõségre, és ezt megköveteli úgy a fórumosoktól, mint a törd vagy szerkesztõtõl (aki azért felelõs, hogy nem olvasható a szöveg, pontosan most nem tudom, hogy ki az). Pont ezért volt olyan finom és lightos a kritika (ennél lehetett volna azért sokkal durvább is >), mert azért õket nem ajánlatos magamra haragítani. Fõleg azért, mert zOrg-al személyesen is találkoztam egy párszor, és szerintem tök jó fej. És ha szeretnék még találkozni vele, akkor...
#1525
Írta 2003. október 15. - 08:41
#1526
Írta 2003. október 15. - 08:37
kicsit elgondolkodtam, vajh miétr van több emberben is az az érzés, hogy ha kinyílvánítja az egyébként erre a célra nyitott fórumon a véleményét, kib@ssz*k onnan a köcsög moderátorok...
nem láttam még sehol hogy vkit eltüntettünk volna, mert véleményét nyilvánította (ugye Ti sem? akkor jó munkát végeztünk... : ;D EZ CSAK VICC! )
szóval elõ a farbával... és ha nem teccik a pofája vkinek, nem kell fórumzni... ;D áááá ez sem bírtam ki... szóval akkor ÍRJÁTOK LE...
:éef::
#1527
Írta 2003. október 15. - 02:01
#1528
Írta 2003. október 14. - 22:58
A Jorus-os Magellan teszt fotóit én követtem el. : Sz@r idõ volt napokig, kevés lehetõségünk volt a fotózásra.
Úgy gondoltam nem baj, ha egy kicsit újszerûek a képek... Ezekszerint tévedtem(tünk)!
Ráadásul igyekeztünk azokat a részleteket kiemelni, amik eltérnek a már bemutatott "sima" Serpenstõl.
Természetesen a kritika sose árt!
#1529
Írta 2003. október 14. - 22:13
#1530
Írta 2003. október 14. - 20:56
Inkább az Eurobike ratyi,nincsenek nagy,közeli részletfotók,amikre lehetne nyáladzani
a Yetis tényleg a legjobb cikk
nayo,meg a Moratis is tetszett
#1531
Írta 2003. október 14. - 20:52
Még a nyáron megkérdeztem zOrg-tól, haogy tesztelhetnék e én is a Bikmakkban, de ma már tutira nem kérdezném, mert tutira én is elbasznék egy csomó dolgot. Úgy hogy inkább csak olvasok, és zsörtölõdök magamban, hogy...
#1532
Írta 2003. október 14. - 20:45
mellesleg az a modi törné le a saját kezét aki ezt ki merné törölni... a többiek hathatós közremûködésével :
#1533
Írta 2003. október 14. - 20:41
Részemrõl annyit, hogy én is digi-dagi vagyok, azt kit érdekel? Ez nem hiszem, hogy bántó lenne, ez a jelzõ maximum 10 évesen vált ki sírást az emberbõl. egyébként meg el kell fogadni, és bringázni kell, hogy ne így legyen!
De azért örülök, hogy leírtad a véleményed ;D
Elgondolkodtató.
Priviben kiváncsil ennék az egyéb negatív jelzõkre is.
#1534
Írta 2003. október 14. - 20:21
Én csak azt mondtam, hogy az FSA nem gyár. Márpedig itt errõl volt szó. Így ilyen értelemben igazam volt (mint ahogy neked is a te felfogásodban).Az FSA a gyártó saját márkája.
A Specialized kapcsán szerintem erõteljes félreértésben vagyunk, mivel a cég fejleszt és a fejlesztéseket gyártatja.
A Specializeddel kapcsolatban én is pont ugyanezt írtam:
attól még, hogy valaki nem fejleszt hanem csak gyártat (magyarul matricáztat) attól még nem biztos, hogy szarabb minõségû. Ott van pl. a Specialized, akit ugyebár mindenki tud, hogy ki gyárt. Én személy szerint örülnék, ha valaki hozzámvágna egy M4-et, vagy egy S-Works Epic-et. Na jó, mondjuk lehet, hogy a spec fejleszt is, de attól még õ nem gyár.
Itt van viszont ez a rész:
Errõl viszont írhatnál egy kicsit bõvebben is az újság hasábjain, mert engem (és szrintem még sokan másokat is) nagyon érdekel ez a téma.Egyébként ez a gyártó, nem gyártó kérdés teljesen szubjektív, nekem mániám, de nem kell feltétlenül másnak is annak lennie, vagy elfogadni az én gondolkodásomat.
A Meridával kapcsolatban pedig teljesen egyetértek veled. Ezt akár én is írhattam volna. Régebben nem szerettem a Meridát, de az utóbbi kb. fél évben megváltozott róluk a véleményem. Szóval egyetértek.
Kritikai rész következik, de csak mert Findli azt mondta, hogy nem vágnak ki ;D
Most pedig jöjjön a komolyabb rész, mert eléggé felidegesítettem magam az e havi számon (és itt sajnos megint egyet kell értsek valakivel, mégpedig tsabival). Remélem viszont, hogy ezért tényleg nem vágnak ki a fórumról, és semmilyen hártányos megkülönböztetés nem fog érni, met azért még mindíg ta vagytok a legjobbak. A kritikát pedig gyakrolom azért, mert van design, meg mindenki titeket istenít, én pedig úgy látom, hogy a lap színvonala kicsit mintha süllyedni kezdett volna az utóbbi idõben.
Kezdjük mondjuk az elején: Hol a féktárcsák tesztje? Ha valami le/kimarad, akkor legalább egy pár sorban emlékezzetek meg róla, hogy bocs, de most ezért, vagy azért nem került be az újságba. Az ember számít rá, ti meg csak úgy szó nélkül elmentek mellette. Valahogy azért kommunkiálni kéne ez olvasókkal...
Mint már írtam ne írjatok le hülyeséget az újságba (Trek teszt Adventure Components agy) mert ezzel egy csomó embert félrevezettek, másrészt viszont aki normálisan tudja az adott márka nevét annak totál kiveritek a fejébõl, és megtanulja a fals nevet (ezt azért írtam, mert én pl. így játram.). Mindenesetre kíváncsi vagyok, hogy a következõ számban bocsánatot kértek e...
A softtail cikk: végre az elsõ normális cikk a hónapban, csak túl rövid. Két oldalacska. A bal oldalon van 10 sor két hasávba szedve és az sem az oldal teljes szélességében, a jobb oldalon már egy kicsit több van (de nem sokkal). A többi kép, és cím, és reklám (Deuter reklám 1/3oldat foglal el!), és miegyéb. Nem mondom, hogy nem kell a kép, de azért nem ekkora (lásd Airborne vázak), és az, hogy a cím több helyet foglal el az adott oldalon, mint maga a szöveg azért az mégis csak "furcsa"!
Köv cikk: Azért olyat leírni, hogy a cikk szubjektív nem igazán szoktak . Mindenki tudja, hogy tökéletesen objektíven megírni egy cikket szinte leghetetlen. De azért azt mondani az olvasónak, hogy lapozza át az adott 6 oldalt azért az durva. Ha már az ember kifizette az újságot nem azért veszi meg, hogy átlapozgason írásokat. Egyébként a teszt jó, csak valamiért picit túl sok elõnye van annak a kerónak... Ja és a 22-23. oldalon néhol a szöveg olvashatatlan. Az új design része az, hogy nem tudjuk elolvasni, vagy csak mostanában ez a trend?
Giant teszt: Lcs egész jó. Bár ez csak egy teszt. Semmi plusz infót nem tartalmaz.
Single Speed: jó a srác. Több ilyen kéne.
Kona Dew: Az írás alapvetõen nem rosz, de a fotók borzalmasak. A közeli képek nagylátószöggel nekem nem igazán jönn ek be. Ott van az a kép, amit a hátsó kerék mögül készítettek (lapteteje) Azon spec. semmi nem látszik a gumi márkáját kivéve. A felni, a sor, a váltó, a fék mind olyan kicsik, hogy borzalom. Ja és a bal oldal lap alján levõ képet meg egyszerûen nem értem. Ez most egy agresszív csávó, vagy egy bringatolvaj, aki épp leütött a keróról, vagy mi a fene? Az írás egyébként jó.
Magellan teszt: Erre nincs jelzõ. Elõször is nem tudtam hol kell belekezdeni az olvasásba. Forgatni kell az újságot! Mi a fene ez térkép!!!!???? A képek siralmasak. Halál sötétben egy szál vakuval fotózni egy piszkos kerót az durva. Nem bánom, ha dzsuvás kerókat fotóznak, de az legalább legyen nappal, amikor lehet valamit látni az egészbõl. A cikk egyébként nem rossz, de nem is jó (bár inkább a nem jó felé konvergál). Ja és árat nem találtam. Miért nincs ár? Ha van, akkor hol (mert én nem találtam, pedig kerestem), ha pedig nincs, akkor legalább valamit írjatok, ogy hol lehetne utánnanézni, vagy hogy most miért nincs.
Oakley sztori: tisztára olyan érzésem volt miközben olvastam, hogy ez egy tömény reklám (valszeg. az is). Ha valami fizetett reklám, akkor írjátok mellé, hogy az. Mert így elértétek, hogy félig elolvassam, ami közben halálra idegesítettem magamat mert semmi lényegi infót nem tudtam meg, aztán abbahagytam az egészet, és átlapoztam.
Kelly's: sima teszt. Legalább fel van töntetve az ár.
Kona Hoss: ide is felsorolhatnék egy csomó negatív jelzõt. A cím elfoglalja az oldal 1/3-át, és megint nagyobb, mint az adott oldalon taláható érdemi szöveg. A fotókon viszont végre látszik valami. Viszont azért kerülni kéne az ilyen jelzõket pl: spagetti-vastagságú grammhuszár, digi-dagi daganat. Még ha valaki "digi-dagi daganat" is nem szereti, ha minõsítik.
Polar: elõször nem tudtam eldönteni, hogy ez hirdetés, vagy cikk. Aztán végigolvastam, és rájöttem, hogy ez nem is szól igazán semmirõl. Hogy kerül bele Szilárd vállsérülése, és hol érdekel engem, hogy mikor le volt "ápolva" a bal lába 2%-al erõseebban, vagy gyengébben teljseített.
Manitou 2004: végre egy kis infó, ami valszeg. fizetett hirdetés, de legalább van információtartalma, és szélesebb vásárlóközönséget érdekel. Ja és nem egy "álteszt". Bár az áltesztekkel sincs semmi bajom, fõleg, ha jók, és jól meg vannak írva .
Campa Record: bár ebben is voltak furcsa dolgok, de azért mégis tetszett. Fõleg az, hogy Balázs egy kicsit lehúzta a Record-ot. Félreértés ne essék. Nem annak örülök, hogy lehúzta, hanem annak, hogy a valószínûleg a világ legdrágább váltó-váltókarját, egy csúcsmodellt fogtott kezei között, és átlátott a "rózsaszín szemüvegen". Bár azért nem kéne úgy minõsítenie, hoy közben egy másik világcég termékeit is lehúzza.
Campa váltókarok: jó, tömény. Még egy párszor el fogom olvasni. Csak néha keresgetnem kellett, hogy az adott kép hol van. A képek elhelyezésénél nincs semmilyen logikai sorrend (legalábbis én nem fedeztem fel). A 2-es elõrébb van, mint az 1-es, és a 6-os, mint a 4-5-ös. De a szöveg attól még jó. (és ni csak ezt nem egy Fórum Team-es követte el! )
Gatorade: még nem olvastam el teljesen, de elég hirdetés szaga van. Ha viszont nem hirdetés miért nem írtátok oda, hogy ki volt az "elkövetõ"?
Eurobike: miért vannak összemosva a szövegek a számokkal? Van egy bekezdésnyi szöveg mellette vagy 3-4 szám, és az ember döntse el, hogy éppen hanyas képre gondoltok. Valamint miért vannak a képeken a számok mellett kérdõjelek? Egyébként tetszett. Egész jó volt. bár közelebb állt a FR-DH-hoz, ami szerintem kicsit furcsa, mert M.o-on több ember CC-zik, mint DH-zik, de jó volt. Egyedül a Selcof leszólása nem tetszett (mint már régebben is írtam), mert szerintem nem volt etikus. Egyébként grat. Én is kimentem volna veletek.
Vörös sziklák..: még nem olvastam el.
MMMátra m.: Végre olvashattam valamit Paraferee-tõl is. Hát nem egy Mikszáth ;D. De olyan aranyos. Annyira átéli ;D
4x: nincs vélemény
BMX: nem érdekel => majd késõbb elolvasom.
Trial: Mint a BMX
Paulusz: Na ez tényleg szánalmas. Hol a francba kell készülni egy ilyen interjúra??? Mert jórus keményen felkészült ám! Valamint a srác maga is szánalmas(.hu-ra is belinkeltem volna, ha neten van). Mit akar mondani, és megvalósítani? Ha teljes biztonságot akar adja el a kerón levõ lámpákat, és vesz belõle egy kisporszkit. A másik pedig hogy ezzel nem elgondolkodtatja, hanem megnevetteti az embereket. Célja, hogy inspiráljon, vagy mifene. Ja. Hülyeséget mindenki tud csinálni. Bead nektek egy szöveget, és ti azt változtatás nélkül lehozzátok? Látszik, hogy az újságíró a világ leglustább emberei közé tarozik (YASEC mondta persze nem szó szerint így, de nem állt messze a válóságtól, legalábbis Jorus esetében nem).
YETI: Jó a srác. Több ilyen kéne. Minden elismerésem az övé. Az írása is tetszett.
Így a végére: lehet, hogy kicsit hosszú lett, és talán túl szigorú voltam, de szerintem megérdemelt volt a kritika. Az újságírás nehéz szakma, és itt azért kell egy kis háttértudás is, ami egyeseknél megvan, de másoknál nincs. És ez sajnos meglátszik az irományokon is (most nem zOrgra gondolok, mert az szerintem csak elírás volt, hanem a fórumosokra). Attól még hogy most bal lábbal keltem lehet, hogy a következõ szám már jobb lesz... Ja és majd kifelejtettem. Annak viszont örülök, hogy nincsenek kiolvashatalanulhosszúszavakegybeírvamertaznagyonfarnkóésmenõ. Bár egyet találtam, de azt is csak idézõjelben, szóval azért fejlõdtök.
#1535
Írta 2003. október 14. - 20:20
Ez nem egy diktatórizmus, hogy jön érted a feket autó, ha roszat mondasz.
Ez a topic direkt azért lett csinálva, hogy azok akik csinálják az újságot tudják, az miért jó, ha jó vagy miért szar ha szar...
#1536
Írta 2003. október 14. - 20:01
Biztos most találtok ki valamit, csak hogy kötözködhessetek;D
Amiért persze kivágás jár ;D
#1537
Írta 2003. október 14. - 19:11
Nekem is lenne 1-2 észrevételem az újsággal kapcsolatban. Valaki nyugtasson meg, hogy ezért nem vágnak ki! Légyszi!!!
#1538
Írta 2003. október 14. - 17:42
Láttalak. Hát mit ne mondjak elég érdekes fejed van... ;D ;D De legalább benne vagy az újságban, amit én nem mondhatok el... :'(
#1539
Írta 2003. október 14. - 16:12
Nagyon szépen meg szeretném köszönni a BikeMag egész stábjának, hogy megjelentettek az újságban, mint egy híres csillagot!!
Ó, igeeeen.... Köszönöm! :-* :-*