Jelentkezz be Regisztrálj
Legfrissebb szám - archívum #1
#741
Posted 2004. April 05. - 09:31
Nem tudom mit vagytok oda a "Polar-teszt" miatt, amikor most végre nem csak a Polarról volt szó.
Nekem még a "tavaszi öltözködés" cikk volt reklámszagú, de ugyanúgy lehet magánvélemény is, bár lehetett volna részletesebb is.
Maratontippek: Újat nem mondtak (vagy lehet, hogy már mondta valaki ;D), csak a segítõkészséghez szeretném hozzátenni, hogy pl. a Flash kiírásában benne van, hogy (idézet):"Bármiféle technikai segítség elfogadása a verseny közben még versenyzõtárstól is tilos. A verseny ideje alatt csak saját, a rajt idõpontjától a versenyzõnél található szerszámot illetve más eszközt lehet felhasználni. Közvetlenül a rajt elõtt felmerülõ technikai problémákat a versenyzõ- vagy a csapat szerelõje kezelheti."
Legrosszabb esetben kizárnak.
#742
Posted 2004. April 04. - 23:39
#743
Posted 2004. April 04. - 23:24
Lehet picit félreérthetõ volt, bár eddig csak Te értetted félre
lcs
Nem csak Õ, én is ! ;D De a mondat mögé látva azért kitaláltam a jelentését ! Meghát csaknem mondjátok, hogy Stinky 9 = Coiler !
#744
Posted 2004. April 04. - 02:06
pedig csak 5sor let volna
#745
Posted 2004. April 03. - 23:17
Ezektõl függetlenül az újság KIRÁLY!
#746
vendég_pier_*
Posted 2004. April 03. - 22:18
vagy ki kell rakni a fizetett hirdetés logót és akkor korrekt a tesz (POLAR AZ ISTEN) vagy nem kell tesztelni. Én elhiszem , hogy egy csoda a 74.460 forintos polar s710 de a józan ész ettõl még ne álljon meg.Az átlagos felhasználót (aki pl.:nem indul a touron ) ez a tesz maximálisan hülyének néz.Pl.:a 9900 forintos echowell ár/érték aránya 2 , a 41300 forintos polaré 4.Én használtam polárt , melynek az árának(szerintem) 50% maga a név (POLAR) mert a tudása az echowelt épp , hogy eléri.Miért nem irtatok arról hogy az POLAR adó elemét csak SZERVÍZBEN LEHET CSERÉLNI?
Ha ilyen értékû tesztnél nem vagytok korrektek (MERT NEM!!!) akkor a több százezres bringáknál azok lesztek?
#747
Posted 2004. April 03. - 21:05
Na azt hiszem ezért nyilvános megkövezést kapok. 8)
#748
Posted 2004. April 03. - 09:04
#749
Posted 2004. April 02. - 22:27
sose voltam még findli. (meg bringás lány sem)
ja, a shopping guidenál meg nem lehet azt megcsinálni, hogy csak azok kerülnek be, amihez árat is mellékel a kedves forgalmazó?
#750
Posted 2004. April 02. - 22:19
Az a két axel villa (fluid flow-val), amit volt szerencsém pár kör erejéig kipróbálni, viszont nem túl finoman mozgott, (a black-hez képest) Jorus viszont most dícséri a TPCs axel villát. (ilyet még nem ettem) Ki érti ezt?
Black-hez még nem volt szerencsém, de az Axel-be beleszerettem, nekem nagyon bejött. Ezek után miért írnék róla rosszat?
És bocs hogy belekotyogok, de a kérdésben ott a válasz. A fluidos Axel teljesen más tészta, mint a TPC-s.
A fluidos szarul mozog, a TPC-s meg, -amit Jorus próbált- meg jó..... ennyi, nagyon bonyolult : :
#751
Posted 2004. April 02. - 21:58
#752
Posted 2004. April 02. - 21:41
ne szívd mellre azért
tényleg kell egy nõi binyiglis is a csapatba:)
jó lenne vmikor olvasni egy tárcsafék ill telóteszt szintû cikket felnikrõl és agyakról...
no meg Lmaradnak a magyarországi túrabeszámolók
#753
Posted 2004. April 02. - 21:24
Az a két axel villa (fluid flow-val), amit volt szerencsém pár kör erejéig kipróbálni, viszont nem túl finoman mozgott, (a black-hez képest) Jorus viszont most dícséri a TPCs axel villát. (ilyet még nem ettem) Ki érti ezt?
Black-hez még nem volt szerencsém, de az Axel-be beleszerettem, nekem nagyon bejött. Ezek után miért írnék róla rosszat?
#754
Posted 2004. April 02. - 21:10
A Coiler-nél írtátok, hogy példás (vagy valami ilyesmi) alkatrészválasztás. A legolcsóbb Sh tárcsás agy ezek szerint megfelelõ egy 400e feletti gépre? Magát az agyat nem ismerem, de biztosan ez való egy ilyen szolid durvulásra csábító gépbe? 3 hetes tesztet biztosan kibírta, de hosszú távon is megbízható-e a megcélzott felhasználási területen?
ezeket az agyakat tavaly már szídtuk, feleslegesnek tartottam ismét említést tenni róla, így inkább nem is tettem semmilyen említést...
#755
Posted 2004. April 02. - 20:54
Prefi: én elégedett tudok lenni egy jó V-fékkel, számomra az is jó pont, hogy már biztosan tudom szerelgetni, beállítani stb. Ez lehet, hogy fiú körökben cikis, de szerintem (ez erõsen SZERINTEM) a lányoknak nem a technikai tudás az erõssége...így nekem sem. Ezt értettem ez alatt.
Cruxos kérdésre...nem volt vele semmi baj, nem akadályozta a mozgását.
#756
Posted 2004. April 02. - 17:44
Hacsak nem akar örökhajtós bringát magának.... de miért lenne jó a levegõben is tekerni? : ;D
Üdv: Pigi
A Coiler-nél írtátok, hogy példás (vagy valami ilyesmi) alkatrészválasztás. A legolcsóbb Sh tárcsás agy ezek szerint megfelelõ egy 400e feletti gépre? Magát az agyat nem ismerem, de biztosan ez való egy ilyen szolid durvulásra csábító gépbe? 3 hetes tesztet biztosan kibírta, de hosszú távon is megbízható-e a megcélzott felhasználási területen?
#757
Posted 2004. April 02. - 17:04
Egy középcsapágy vagy fogaskoszorú (amin tipikusan spórolni szoktak még) csere nem kerül sokba, de az agyak cseréje sok munka...
Ugyanez okból felesleges Zéé kérdése a Scott tesztben. 10 deka plusz, de ha áttérsz tárcsára, nem kell új kerekeket fûznöd. tehát ezt inkább lehet plusznak tekinteni, mint tárcsás agy túltelmelésnek.
A fluid flow csillapítást már többször kritizáltátok, hogy nem mozog vele szépen a villa. Ez viszont inkább az Axelre vonatkozik, a back compban szépen finman mozog, bár a csillapítás állíthatósága nem kiemelkedõ... Az a két axel villa (fluid flow-val), amit volt szerencsém pár kör erejéig kipróbálni, viszont nem túl finoman mozgott, (a black-hez képest) Jorus viszont most dícséri a TPCs axel villát. (ilyet még nem ettem) Ki érti ezt?
Minden esetre a fluid flow csillapítás önmagában nem lehet bûnbak (a korlátai természetesen megvannak, a TPChez képest kevesebbet tud)
#758
Posted 2004. April 02. - 15:14
Elõször én is Findli nõies bicós cikkéhez szólnék hozzá. Azért van rajta V-fék, hogy:
"...másrészt - ha már végre megtanultam ezeket karbantartani, akkor most ne kelljen már megint egy training-et tartanom, hogy a tárcsafékhez is valamennyire értsek."
Tudom, hogy ez csak a "másrészt", de nekem nem tetszik az ilyen hozzáállás. De biztos csak nekem nem.
A kerékpáros konferencián a végén ki majdnemanyázott kit? ez nem volt tiszta, bár lehet, hogy nem is fontos. Az meg tiszta jó, hogy magyarország rendez egy világbajnokságot, és magáról a sportról nem is lehet hallani. Semmit. Na mind1, várom nagyon az itt megemlített jövõbeli cikkeket.
Mégvalami:
A Magellan Crux tesztelõjétõl kérdezném (talán Rave_ace? bocs, de így fejbõl nem vágom ki volt az), hogy a hátsóváltó bowdene nem ért hozzá az ívelt támvillához?
Egyébként jó az újság, tényleg tök jó h sok bicajteszt van benne, az a Morati azzal az XT kerékkel meg
Asszem akartam még valamit.
Ja, igen. A maratonos cikkhez (ami sztem korrekt), annyi, hogy sztem nem ártott volna felhívni a figyelmet a szemüvegre, ami nagyon sok galibát elõzhet meg (visszacsapódó ágak, felverõdõ sár, stb), de a hely szûkösségéhez mérten tényleg benne voltak a fontosabb dolgok.
majd még írok. csak olyan hosszú lett, hogy nem tudtam még végigolvasni
üdvözlet
Prefi
#759
Posted 2004. April 02. - 08:57
Lehet picit félreérthetõ volt, bár eddig csak Te értetted félre
Na jó, akkor magam helyett szégyelem magamat.
A nõi bringa meg attól nõi, hogy findli állította össze, aki nõ. 8)
#760
Posted 2004. April 02. - 08:30
Légy toleráns!
Ha valaki gyorsabb tõled és szól akkor engedd el.
Különösen emelkedõn fölfelé, ahol te tolod a kerót!
Ne tarts föl másokat csak azért is!
Az AUTHOR bicajról szerintem egy nagyon jó cikk kerekedett, és ha jól látom, akkor ez már a második olyan bringa, amibe nem igazán lehet belekötni, csak ha nagyon kukacoskodik valaki. Várom a további gépek tesztjét!!! ;D ;D
Balázs meg ne aggódjon!
Van az AUTHOR-nak néhány jó országúti gépe is!!