Sonka_Zsuzsi: Ezek oly nyilvánvaló okok, hogy nekünk vágni kellene, hogy miért, vagy megosztod velünk?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Legfrissebb szám - archívum #1
Started by
tbertalan
, 2003. February 26. 19:01
#721
Posted 2004. April 13. - 15:17
#722
Posted 2004. April 13. - 10:08
#723
Posted 2004. April 12. - 16:30
#724
Posted 2004. April 12. - 11:03
Szerintetek velem van a baj, hogy már nem érdekel annyira az újság? Nekem van néhány gondolatom, mi válthatta ki. Kellene 1 pszichológus...
#725
Posted 2004. April 11. - 12:13
off-
Szerkesztõkhöz fordulnék egy NAGY kéréssel!
Kéne nekem a 2003/4 szám címlapján látható cruiser-es kép nagyobb felbontásban és feliratok nélkül!Nagyíon fontos lenne!Sajna azon a honlapon már nem lehet megtalálni ahonnan elvileg ti leszedtétek (www.matt-pingel.com)!
Ha vki tud segíteni azt megköszönném!
Elõre is Thx!
Üdv:Shaggi
(tudom hogy nem a legfrissebb számhoz tartozik,de nem akartam új topicot nyitni most emiatt!!)
-on
Szerkesztõkhöz fordulnék egy NAGY kéréssel!
Kéne nekem a 2003/4 szám címlapján látható cruiser-es kép nagyobb felbontásban és feliratok nélkül!Nagyíon fontos lenne!Sajna azon a honlapon már nem lehet megtalálni ahonnan elvileg ti leszedtétek (www.matt-pingel.com)!
Ha vki tud segíteni azt megköszönném!
Elõre is Thx!
Üdv:Shaggi
(tudom hogy nem a legfrissebb számhoz tartozik,de nem akartam új topicot nyitni most emiatt!!)
-on
#726
Posted 2004. April 08. - 11:08
Kedves Cikkíró bácsik és nénik! (Vagy fordítva az udvariasság szabályai szerint)
Köszönöm szépen az új szám magas színvonalát, kicsit háborogtam, hogy egy csomó dolog van benne, ami engem nem igazán érdekel, de azért tetszett. Kicsit feldühít, hogy egy pulzusmérõ teszt ennyi helyet elfoglal, érdekes, mondjuk a gumik tesztjeinél nem voltatok ilyen bõbeszédûek. Szép pénzt fizet a Polar, megértem, de most má' kicsit sok lesz... Meg a Kampanyoló sztoriból se kell rétestésztát nyújtani mert lassan ginisz rekokrd lesz belõle.. Õszintén érdekes olvasmány, de kicsit messze áll tõlem, hogy '58-ban milyen újításokat vezettek be a hátsóváltók mechanikájában. Ha errõl ennyire részletesen írtok, akkor néhány másik cikk kidolgozására is fordíthanátok legalább ennyi idõt.
Egyébként teszik, Jorus fater remek két cikkel gazdagított, meg röhögtem is rajta, Findli is, meg Lcs-Begbie páros is szép szösszenetet alkotott. Remélem F. nem csak a különleges alkalmakkor cserél bugyit, mint gumit ;D (Jó, ez ízléstelen, elnézést)
Összességében gratula, még Balázs cikkei is teszettek!
(Még olvasom...)
Köszönöm szépen az új szám magas színvonalát, kicsit háborogtam, hogy egy csomó dolog van benne, ami engem nem igazán érdekel, de azért tetszett. Kicsit feldühít, hogy egy pulzusmérõ teszt ennyi helyet elfoglal, érdekes, mondjuk a gumik tesztjeinél nem voltatok ilyen bõbeszédûek. Szép pénzt fizet a Polar, megértem, de most má' kicsit sok lesz... Meg a Kampanyoló sztoriból se kell rétestésztát nyújtani mert lassan ginisz rekokrd lesz belõle.. Õszintén érdekes olvasmány, de kicsit messze áll tõlem, hogy '58-ban milyen újításokat vezettek be a hátsóváltók mechanikájában. Ha errõl ennyire részletesen írtok, akkor néhány másik cikk kidolgozására is fordíthanátok legalább ennyi idõt.
Egyébként teszik, Jorus fater remek két cikkel gazdagított, meg röhögtem is rajta, Findli is, meg Lcs-Begbie páros is szép szösszenetet alkotott. Remélem F. nem csak a különleges alkalmakkor cserél bugyit, mint gumit ;D (Jó, ez ízléstelen, elnézést)
Összességében gratula, még Balázs cikkei is teszettek!
(Még olvasom...)
#727
Posted 2004. April 06. - 16:19
szerintem nehezebb gyorsítani.
beszéltük zével, hogy jó-jó az xt kerék, de ennyibõl jobb kereket építesz külön nem speciális agyból, felnibõl és húzott küllõkbõl, vagy ugyanezt a tudást megkapod olcsóbban.
beszéltük zével, hogy jó-jó az xt kerék, de ennyibõl jobb kereket építesz külön nem speciális agyból, felnibõl és húzott küllõkbõl, vagy ugyanezt a tudást megkapod olcsóbban.
#728
Posted 2004. April 06. - 14:18
Hali!
Szerintem zsííír lett az uj szam is nagy elvezettel olvastam
A Polar-hadjarat remelem ezzel a teszttel vegre befejezodott!
Egyetlen kerdesem: mit ert Zorg azon, hogy az XT kereket a nehezebb kulloi miatt "mas erzes gyorsitani" ?? Zorg?
vad
ui:a velsziek meg bekaphatjak! nalunk mikor fog a RockyMountain meg a Conti bicopalyat epiteni?!
Szerintem zsííír lett az uj szam is nagy elvezettel olvastam
A Polar-hadjarat remelem ezzel a teszttel vegre befejezodott!
Egyetlen kerdesem: mit ert Zorg azon, hogy az XT kereket a nehezebb kulloi miatt "mas erzes gyorsitani" ?? Zorg?
vad
ui:a velsziek meg bekaphatjak! nalunk mikor fog a RockyMountain meg a Conti bicopalyat epiteni?!
#729
Posted 2004. April 06. - 00:34
sziasztok, szeretnem nehany gondolatomat megosztani a bikemaggel kapcsolatban, remelem valaki vegigolvassa:)
-szoval mi az, amin valtoztatnek?
nos, en elofizeto vagyok es az nagyon zavar, hogy az ujsag vegen talalhato elozetes sokszor koszono viszonyban sincs a kovetkezo szammal. ha ennyire bizonytalan a dolog, akkor inkabb nem is kene az elozetes vagy csak a tuti dolgokrol.
a bringatesztek szerintem jok, de tulajdonkeppen csak az alkatreszek osszeallitasa kerul szoba, az egyes cuccokrol csak nehany igen szubjektiv velemeny (pl. "hajtomu hajlok, mint a kolbasz") kerul megemlitesre. en szivesen latnek kulon alkatresz teszteket is, de nem ezeket a tipikus szponzoralt v. reklamanyagbol osszeallitott dolgokat, hanem objektiv mereseket is. engem pl. nagyon erdekelne a tarcsafekek fekekerejenek es modulalhatosaganak osszehasonlitasa objektiv alapon, sot v-fekekkel is ossze kene oket hasonlitani. telok karakterisztikajat, gumik gordulesi ellenallasat is lehetne vizsgalni.
-mi az, ami nem kene?
a retro bike nekem sem tetszik annyira, a tanyabajkok pedig remelem soha nem lesznek tobbet bmx? haat... meg sosem olvastam vegig..
a polaros cikkek -ahogy mar sokan irtak- tenyleg kicsit atlatszoak, de tenyleg lenne ertelmuk, ha pl. zerge vagy valaki mas komoly versenyzo konkret pulzusmeros edzesterv otleteket is adna, nem csak altalanossagban menne a rizsa.
-es mi az, ami nincs, de szivesen latnek?
szeritem a keves bringas ujsagnak, igy a bikemagnek is kuldetesenek kellene lenni, hogy az embereket a mindennapi kerekparhasznalatra osztonozze, ezert tok jo lenne egy 'epitsunk varosi ragadozot' © rovat, ahol szamonkent az egyes tipikusan varosi alkatreszek kerulhetnenek tesztelesre (agyvaltok, fekek (dob, kontra), varosi gumik, stb).
-es a dicseret:)
mindezek mellett persze nagyon tetszik az ujsag, ezert vagyok elofizeto:) a turaleirasok kulonosen nagyon jok, nekem legalabbis nagy kedvet csinalnak a kulfoldi tekereshez. a bringatesztek is tetszenek altalaban. talan jo lenne egy mutasd be a bringadat rovat is, ahova a lelkes olvasok kuldhetnenek be cikket. tartos hasznalat soran ugyebar elojonnek olyan dolgok is, amelyek a gyorsteszt ideje alatt nem.
no, mara ennyi, hajrahajra!
-szoval mi az, amin valtoztatnek?
nos, en elofizeto vagyok es az nagyon zavar, hogy az ujsag vegen talalhato elozetes sokszor koszono viszonyban sincs a kovetkezo szammal. ha ennyire bizonytalan a dolog, akkor inkabb nem is kene az elozetes vagy csak a tuti dolgokrol.
a bringatesztek szerintem jok, de tulajdonkeppen csak az alkatreszek osszeallitasa kerul szoba, az egyes cuccokrol csak nehany igen szubjektiv velemeny (pl. "hajtomu hajlok, mint a kolbasz") kerul megemlitesre. en szivesen latnek kulon alkatresz teszteket is, de nem ezeket a tipikus szponzoralt v. reklamanyagbol osszeallitott dolgokat, hanem objektiv mereseket is. engem pl. nagyon erdekelne a tarcsafekek fekekerejenek es modulalhatosaganak osszehasonlitasa objektiv alapon, sot v-fekekkel is ossze kene oket hasonlitani. telok karakterisztikajat, gumik gordulesi ellenallasat is lehetne vizsgalni.
-mi az, ami nem kene?
a retro bike nekem sem tetszik annyira, a tanyabajkok pedig remelem soha nem lesznek tobbet bmx? haat... meg sosem olvastam vegig..
a polaros cikkek -ahogy mar sokan irtak- tenyleg kicsit atlatszoak, de tenyleg lenne ertelmuk, ha pl. zerge vagy valaki mas komoly versenyzo konkret pulzusmeros edzesterv otleteket is adna, nem csak altalanossagban menne a rizsa.
-es mi az, ami nincs, de szivesen latnek?
szeritem a keves bringas ujsagnak, igy a bikemagnek is kuldetesenek kellene lenni, hogy az embereket a mindennapi kerekparhasznalatra osztonozze, ezert tok jo lenne egy 'epitsunk varosi ragadozot' © rovat, ahol szamonkent az egyes tipikusan varosi alkatreszek kerulhetnenek tesztelesre (agyvaltok, fekek (dob, kontra), varosi gumik, stb).
-es a dicseret:)
mindezek mellett persze nagyon tetszik az ujsag, ezert vagyok elofizeto:) a turaleirasok kulonosen nagyon jok, nekem legalabbis nagy kedvet csinalnak a kulfoldi tekereshez. a bringatesztek is tetszenek altalaban. talan jo lenne egy mutasd be a bringadat rovat is, ahova a lelkes olvasok kuldhetnenek be cikket. tartos hasznalat soran ugyebar elojonnek olyan dolgok is, amelyek a gyorsteszt ideje alatt nem.
no, mara ennyi, hajrahajra!
#730
Posted 2004. April 06. - 00:13
Ellenben az áltataltok írtak alapján a TPC-s Axel sokkal szebben mozog, mint az FF-s változat.
(vagyis a különbség nem írható kizárólag a csillapítás számlájára)
persze, hogy nem, de ezt nem is mondta senki
#731
Posted 2004. April 06. - 00:11
#732
Posted 2004. April 06. - 00:08
Nemtom jó helyen kopogtatok-é a nyavajámmal, de lenne egy aprócska problémám az újsággal. Na nem a tartalommal, hanem a kivitelezéssel. Megkérdezném a Tisztelt tördelö kollégákat (vagy azokat az emberkéket akik jóváhagyják a nyomdába kerülö anyagot), hogy öket nem idegesiti -e borito két oldalán nyilásban végigfutó fehér csik? Nem tünik fel nekik, hogy egy 100-124 oldalra méretezett gerinc és gerincszöveg nem megfelelö 148 oldalhoz? A mult havi számot kézbevéve még azt hittem véletlen -elvégre elöször volt 148 oldal-, de ma hozájutottam a legfrissebb számhoz és mit ad isten ugyanaz a probléma mint multkor. Csak egy picurit kellene változtatni rajta máris ugrásszerüen megnöne az újság esztétikai értéke. Ami a mostani számnál már megfigyelhetö! Már csak a hátsó boriton van jelen a fehér, csik a cimoldalon nem találkozni vele, igaz hátul kétszer olyan vastag mint mult hónapban! Tudom a fikázásokkal teli van Nálatok a padlás, de ezt olyan észrevételnek szántam a magam (egy nyomdász) részéröl amit talán érdemes lenne megfogadni, de legalábbis megfontolni.
Bocs a hosszu szövegért és a cseszegetésért!
adolf
Bocs a hosszu szövegért és a cseszegetésért!
adolf
#733
Posted 2004. April 05. - 23:16
#734
Posted 2004. April 05. - 23:14
A fotós cikk a kezdõknek szólt, ha valaki mélyebben bele akarna mélyedni, annak ott vannak a National Geographic fotóskönyvei
#735
Posted 2004. April 05. - 22:57
Na, most megpróbálom mégegyszer, hátha nem vész el az éterben:
Pár személyes ézrevétel az e-havi maggal kapcsolatban.
- Maraton: A 13 tipp az csak az én "készülékemben" 12?
- Fotózás: Lehet, hogy én várok el túl sokat egy fotós "oktató" írástól, de ez nekem nem jött be.
- Túra/útvonal: Biztos K. jó velszben bicózni, de szerintem az olvasók nagyrésze jobbna örülne olyan beszámolóknak ahová "bárki" eljuthat (Ausztria, Horvát o. Szlovénia, MAGYAR o.,...)
- Képek: Képfelcserélés Rulz (a szöveghez képest)
Palmi
Pár személyes ézrevétel az e-havi maggal kapcsolatban.
- Maraton: A 13 tipp az csak az én "készülékemben" 12?
- Fotózás: Lehet, hogy én várok el túl sokat egy fotós "oktató" írástól, de ez nekem nem jött be.
- Túra/útvonal: Biztos K. jó velszben bicózni, de szerintem az olvasók nagyrésze jobbna örülne olyan beszámolóknak ahová "bárki" eljuthat (Ausztria, Horvát o. Szlovénia, MAGYAR o.,...)
- Képek: Képfelcserélés Rulz (a szöveghez képest)
Palmi
#736
Posted 2004. April 05. - 15:20
És bocs hogy belekotyogok, de a kérdésben ott a válasz. A fluidos Axel teljesen más tészta, mint a TPC-s.
A fluidos szarul mozog, a TPC-s meg, -amit Jorus próbált- meg jó..... ennyi, nagyon bonyolult : :
A megjegyzés arra vonatkozott, hogy az FF-s Black szépen mozog, (kvázi ugyan úgy mint a TPC-s Fekete min. kompresszió csillapítással, ezt a 2002 Comp és Elite összehasonlítása alapján írom).
Ellenben az áltataltok írtak alapján a TPC-s Axel sokkal szebben mozog, mint az FF-s változat.
(vagyis a különbség nem írható kizárólag a csillapítás számlájára)
--
Alivió tárcsás agy:
Az hogy tavaly már lehúztatok egy alkatrészt, az SZVSZ nem ok arra, hogy idén dicséretesnek minõsítsétek a beválasztását egy majd fél millás bicóba ???
A Polár tesztet én nem éreztem annyira borzalmasnak, bár tényleg sokkal nagyobb teret szentel a polár óráknak, mint a többinek.
Viszont 2ségtelen, hogy ezek többet tudnak, tehát lehet is többet írni róluk, de akkor már belefért volna az elem csere említése is, annál is inkább, mert ez sem kizárólag a szivatás végett lett így kitalálva, a megoldásnak (amellett, hogy ez is drága) elõnye is van...
És a végén az átlag kerekes (tehát a tömeg) számára nem Polar óra kapta az "ajánlást" hanem a Sigma, tehát nehezen lehet egyértelmûen Polar reklámnak nevezni .
Az ár/érték arány erõsen szubjektív, hiszen nincs egyértelmû érték mérõ... Viszont 10% fölötti pontatlanság már értelmetlenné teszi az egész órát, tehát ilyen esetben azért jogos lehet a lehúzás.
Persze ha melegebb idõben tesztelik, biztos jobb eredményt kapott volna az Echo is.
#737
Posted 2004. April 05. - 10:06
#738
Posted 2004. April 05. - 10:02
na nehogy azt mondja már valaki, hogy ha adok egy pótbelsõt valakinek, akkor azt ellenõrzi valaki....
#739
Posted 2004. April 05. - 10:02
Ja igen, a röhögõ-görcsöt lehagytam.
Én is segítenék a sporttársnak ezt most a Flash negatívumaként írtam, bár nem hiszem, hogy kizárnának mert, -ahogy rave írta "245. vagy 328." helyrõl- segítesz valakinek.
Én is segítenék a sporttársnak ezt most a Flash negatívumaként írtam, bár nem hiszem, hogy kizárnának mert, -ahogy rave írta "245. vagy 328." helyrõl- segítesz valakinek.
#740
Posted 2004. April 05. - 09:35
Ettõl függetlenül azért még lehet segíteni....inkább kockáztatok, minthogy szerencsétlennek mondjuk 50 km-en keresztül tolnia kelljen.... :
kislust
kislust