Thommeynak
Sok és nagy igazság vagyon beszédedben.Többek között faterom is oclv trekkel nyomja.Bár õ elég jó versenyzõ volt annak idején.Abban nem is kételkedtem,hogy meghajtottad.Lehet hogy az lenne a tökéletes ( + a lehetetlen),hogy egy kezdõ,majd utána egy profi is megfuttassa a bringát.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Legfrissebb szám - archívum #1
Started by
tbertalan
, 2003. February 26. 19:01
#341
Posted 2004. July 06. - 14:09
#342
Posted 2004. July 06. - 13:59
nekem bejön az új szám.
bár a marzos kérdésekbõl kimaradt, hogy miért nem jó a monsteren már 2 éve a tárcsafékszem (ami 8" és postmount) valamint hogy miért törtek a 2002-es villák, és hogy a mali miért ekkora sz*rarcú velünk, nme lehetne-e valamit tenni ellene. majd legközelebb.
bár a marzos kérdésekbõl kimaradt, hogy miért nem jó a monsteren már 2 éve a tárcsafékszem (ami 8" és postmount) valamint hogy miért törtek a 2002-es villák, és hogy a mali miért ekkora sz*rarcú velünk, nme lehetne-e valamit tenni ellene. majd legközelebb.
#343
Posted 2004. July 06. - 13:50
Éspersze, ha egy profi versenyzõnek adod oda a Meridát, akit mondjuk a Fondriest támogat,akkor az objektívan le tudja írni, vagy, ha Meridásnak adod oda, akkor az is objektív lesz? És arra nem gondolsz, hogy olyanok is vesznek ilyen gépet, akik nem profi versenyzõk, csak szeretik a profin mûködõ könnyû gépeket?Nézd meg ausztriában a Dura Ace-es karbongépek vásárlóinak az életkora mennyi...kb 48év.Franciaországban több 50éves dh-s nyomja a hegyeket másfél millás gépekkel, mint 25 éves. Nem kell mindenáron a profikra erõltetni a profi gépeket. Sokan vesznek porschét, de hányan versenyeznek velük???
Persze én sem vagyok valami nagyon erõs, és országútis, de azért hidd el, hogy jól meghajtottam ;D
Üdv:thy
Persze én sem vagyok valami nagyon erõs, és országútis, de azért hidd el, hogy jól meghajtottam ;D
Üdv:thy
#344
Posted 2004. July 06. - 13:42
Engedjetek meg nekem egy észrevételt.Külföldi újságoknál bevett szokás,hogy profi cuccokat profikkal teszteltetnek.Pl. profi dh telót profi dh-sal,profi országútit profi versenyzõvel.Ezzel nem azt akarom mondani,hogy a ti véleményetek nem mérvadó.Sõt.Csak azon gondolkodtam,hogy ha neked (Thommey) túl kemény volt a 39-23,akkor valószínûleg nem is tudtad a Meridát igazán meghajtani.Ebbõl adódóan nem is jöhetett elõ sok olyan dolog,ami csak szélsõséges terhelésnél észrevehetõ.Viszont egy jó erõben lévõ országútis,aki ült már egy-két jobb cangán (országútin) ezeket elõ tudta volna hozni.
#345
Posted 2004. July 06. - 12:51
Phil:sokáig nem válaszoltam a témára, de te végre átláttad a helyzetet:)Én is erre gondoltam, csak van akinek ez nem jött le.
Lehet, hogy én is gyenge vagyok, de 2kg-ot nem éreztem meg annyira, mint a kistányér hiányát....
Üdv:Thy
Mellon:örülök, hogy tetszett a cikk:)
A Giros cikk nekem nagyon bejött, mert imádom nézni az oútis versenyeket!!és olvasni is!
Üdv:Thy
Lehet, hogy én is gyenge vagyok, de 2kg-ot nem éreztem meg annyira, mint a kistányér hiányát....
Üdv:Thy
Mellon:örülök, hogy tetszett a cikk:)
A Giros cikk nekem nagyon bejött, mert imádom nézni az oútis versenyeket!!és olvasni is!
Üdv:Thy
#346
Posted 2004. July 06. - 11:42
hmm, akkor csak én vagyok ilyen gyenge, hogy nálam mínusz két kiló nem egyenlõ 9 fogszám plusszal a lánctányéron?Amúgy a Kellysen van 30as tányér, de épp az volt a reklamáció, hogy ha 20as átlagot megy felfele a nehezebbik géppel, akkor miért hiányolja a kistányért a könnyebb masináról...
Azért teljesen más 30/23-al felmenni valahova, mint 39/23-al
#347
Posted 2004. July 05. - 18:32
Igen,a 02-es évfolyam óta ez az ELSÕ igazán tartalmas szám szerintem,de ezt elcsócsálom egy darabig;tech,hangulatos leírások,érdekes storyk,miegymás.
És én is csak az eredménylistákba tudnék belekötni:)
És én is csak az eredménylistákba tudnék belekötni:)
#348
Posted 2004. July 05. - 18:28
Csocseeee!!!!
KIrály az újság meg minden, fõleg mostanában!
De azért szerintem a versenyzõk annyit megérdemelhetnének, hogy legalább egy eredménylistát beszúrtok. Hogy fogom így az unokáimnak mutogatni hogy az akkori kedvec bringás ujságomban benn van a nevem!!!! ??? 8) ;D
csocseeeeeeeeeeee
KIrály az újság meg minden, fõleg mostanában!
De azért szerintem a versenyzõk annyit megérdemelhetnének, hogy legalább egy eredménylistát beszúrtok. Hogy fogom így az unokáimnak mutogatni hogy az akkori kedvec bringás ujságomban benn van a nevem!!!! ??? 8) ;D
csocseeeeeeeeeeee
#349
Posted 2004. July 05. - 17:07
Ja, kevés a CC ;D meg a sopping guide is miért van az elején? Így olyan reklám szagú az újság ;D
Amúgy a Kellysen van 30as tányér, de épp az volt a reklamáció, hogy ha 20as átlagot megy felfele a nehezebbik géppel, akkor miért hiányolja a kistányért a könnyebb masináról...
Az újság egyébként szép, meg van benne anyag, amit persze ennyi pénzért vártunk is. 8)
A Giro beszámoló is tetszett.
A fashion rovat MOST nagyon nem tetszett... A lány (aki nem Sziporka) ugyan jól néz ki, de a múltkori számban lévõvel ellentétben itt semmi kapcsolatot nem láttam a bringázással (azon kívül, hogy Scott, de ennyi erõvel símagazinba is kerülhetett volna), és semmi extrát nem láttam benne.
A kajálós részig most már el sem fogok jutni, az elõzõ évben kevésbé színesen és szagosan, de sokkal lényegretörõbben és fõként pontosabban ki lett vesézve a téma.
Versenyeredmények valóban hiányoznak a beszámolókból.
Technikai boncolgatós cikkek terén még mindig Atom írja a legjobbakat szerintem, bár néha, ha összességében nem jön be valami, akkor a kevésbé ludas részletket is hajlamos lehúzni, vagy fordítva.
pl. Psylo vs Minute teszt, a nyak-váll-becsuszók: pár % különbség van csak súlyban (16g) de a psylo merevebb, bár a minute kidolgozottságát kiemelkedõnek tartja. A tengely és a külsõ szár jelentõsebb különbségei melett ez már aligha lehet mérvadó, vagy tévedek?
Egyszerûen csak úgy érzem, hogy ha gyorzáras psylo és minute 1 került volna a tesztbe, akkor nem lett volna ennyire negatív a cikk hangvétele a minute 1 merevségérõl.
Érdekes lett volna a Minute / Black merevség összehasonlítás is.
Amirõl szívesen olvasta volna a telótesztben, bár tudom ez nem egyszerû, a tartósság, szervizelhetõség kérdése, alkatrészek mennyiért és mennyire beszerezhetõek idehaza. Pl. a Suntour villában lévõ patron semmi karbantartást nem igényel? Vagy idõnként cserélni kell kompletten?
Az MX Comp Eta 120 pedig CCs szemmel még ETAval is pogózik egy kicsit (míg a Z150Frben lévõ több kiló vasat nem nagyon tudtam megmozgatni lezárt ETAval), de ettõl még tetszett a villa, pedig nem vagyok marzo fan.
Amúgy a Kellysen van 30as tányér, de épp az volt a reklamáció, hogy ha 20as átlagot megy felfele a nehezebbik géppel, akkor miért hiányolja a kistányért a könnyebb masináról...
Az újság egyébként szép, meg van benne anyag, amit persze ennyi pénzért vártunk is. 8)
A Giro beszámoló is tetszett.
A fashion rovat MOST nagyon nem tetszett... A lány (aki nem Sziporka) ugyan jól néz ki, de a múltkori számban lévõvel ellentétben itt semmi kapcsolatot nem láttam a bringázással (azon kívül, hogy Scott, de ennyi erõvel símagazinba is kerülhetett volna), és semmi extrát nem láttam benne.
A kajálós részig most már el sem fogok jutni, az elõzõ évben kevésbé színesen és szagosan, de sokkal lényegretörõbben és fõként pontosabban ki lett vesézve a téma.
Versenyeredmények valóban hiányoznak a beszámolókból.
Technikai boncolgatós cikkek terén még mindig Atom írja a legjobbakat szerintem, bár néha, ha összességében nem jön be valami, akkor a kevésbé ludas részletket is hajlamos lehúzni, vagy fordítva.
pl. Psylo vs Minute teszt, a nyak-váll-becsuszók: pár % különbség van csak súlyban (16g) de a psylo merevebb, bár a minute kidolgozottságát kiemelkedõnek tartja. A tengely és a külsõ szár jelentõsebb különbségei melett ez már aligha lehet mérvadó, vagy tévedek?
Egyszerûen csak úgy érzem, hogy ha gyorzáras psylo és minute 1 került volna a tesztbe, akkor nem lett volna ennyire negatív a cikk hangvétele a minute 1 merevségérõl.
Érdekes lett volna a Minute / Black merevség összehasonlítás is.
Amirõl szívesen olvasta volna a telótesztben, bár tudom ez nem egyszerû, a tartósság, szervizelhetõség kérdése, alkatrészek mennyiért és mennyire beszerezhetõek idehaza. Pl. a Suntour villában lévõ patron semmi karbantartást nem igényel? Vagy idõnként cserélni kell kompletten?
Az MX Comp Eta 120 pedig CCs szemmel még ETAval is pogózik egy kicsit (míg a Z150Frben lévõ több kiló vasat nem nagyon tudtam megmozgatni lezárt ETAval), de ettõl még tetszett a villa, pedig nem vagyok marzo fan.
#350
Posted 2004. July 05. - 14:44
Rosszul emlékeznék, hogy a Kelly's-nek volt 30-as lánctányérja? :-\
Ha jól emlékszem, akkor megvan a válasz a kérdésre, ha nem, akkor meg a Kelly's a jobb bringa.
Az a cikk egyébként tényleg jó, meg az újság is, csak (hogy g*ci legyek ;D) kevés a CC ;D :-*
Ha jól emlékszem, akkor megvan a válasz a kérdésre, ha nem, akkor meg a Kelly's a jobb bringa.
Az a cikk egyébként tényleg jó, meg az újság is, csak (hogy g*ci legyek ;D) kevés a CC ;D :-*
#351
Posted 2004. July 05. - 12:55
utolsó 2 számban lévõ országúti teszthez:
ugyanaz a srác tesztelt egy Kelly's-t és egy Merida 906-ot.
hogy lehet az hogy elõbbivel könnyen 20 km/h-s átlaggal megy fel Dobogókõre, míg a Meridával meg szenved?
Bár Thommey az illetékes, de azért belekotyogok én is, majd kijavít ha hülyeséget írok.
Szerintem ez a meridás cikk igazán jól sikerült, értem ezalatt azt, hogy gördülékeny hangvétel miatt lazán végigolvasható, nem lapoz tovább az olvasó félúton. Egy magazinnál mindenképpen fontos, hogy ne csak egy száraz mûszaki szöveg legyen az egész.
Pici túlzás ugyan volt benne, hiszen Thy nem egy csirke alkat, de lényegileg korrekt, hiszen a 20as átlag a meredekebb szakaszokon olyan tempót eredményez, ami 39-23 mellett nem már kifejezetten pörgetõs.
Márpedig egy montis hozzá vagyon szokva, hogy pörgethet, ha úgy kívánja... És talán egy átlag, síkon edzett amatõr outis is megszenvedne vele rendesen hegynek felfele.
SZVSZ tehát egy pici költõi túlzással feldobta a cikket, és közben teljesen korrekt módon felhívta a figyelmet erre az egyesek számára problémát jelentõ részletre.
Olyat meg nem írt, hogy lassabban ment volna, mint a Kellyszel, mellesleg -bár ezt szintén csak tippelem- korábban mtbvel a hegymászó triatlon keretében ment már jobb átlagot Dobogókõre, mint a Kellys nyergében...
#352
Posted 2004. July 04. - 22:03
hééékáááás!
theznek most van elöl féke, és eddigis volt, mert ö nem egy divat streetes :
most ezért kénytelen leszek megvenni az újságot? nemáá... (najo, eddigis megvettem )
eddig meg családi volt, csak tudnám miröl van szó itt :
theznek most van elöl féke, és eddigis volt, mert ö nem egy divat streetes :
most ezért kénytelen leszek megvenni az újságot? nemáá... (najo, eddigis megvettem )
eddig meg családi volt, csak tudnám miröl van szó itt :
#353
Posted 2004. July 04. - 21:56
há nemtom, theznek nincs most elöl féke, az enyimé az 160as... valaki más áll az ügy háttere mögött ;D
#354
Posted 2004. July 04. - 14:44
theznek csak egy (ci)gány SS-e van, nem?
ez komoly
ezért még kapni fogsz tõle ;D
azért a családi pizza elöl stimmel nem?
#355
Posted 2004. July 04. - 14:12
De András azt írta, hogy a srácnak sikerült végül korrigálnia, thez meg hanyatt csapta a nyúlfarknyi testét. ;D
#356
Posted 2004. July 04. - 13:51
thez, az elején a bevezetõben nem rólatok van szó?
de ott valami olyan volt hogy drága biciklikkel meg minden... theznek csak egy (ci)gány SS-e van, nem? ;D
ja de a manualozos rész az lehet.. lol ;D ;D
#357
Posted 2004. July 03. - 23:55
Üdv! Na ez a szám elég jóra sikeredett, nekem legalábbis nagyon bejön, végre olyan, mint a régebbiek voltak. Tartalmas és érdekes. Ahogy megfigyeltem a véleményeket is figyelembe vettétek (pl. shopping guide az elején stb.) Csak így tovább. Ebben a formában még a nõi cuccos rész is érdekes (Sziporka jól néz ki), vagy õ csak a cikket írta, és más van a fényképen? Na mindegy. Az Alpokalja maratonról miért nem volt beszámoló???????
#358
Posted 2004. July 03. - 23:01
jó lett a mostani szám, nekem tetszik, tartalmas!
thez, az elején a bevezetõben nem rólatok van szó? ;D
thez, az elején a bevezetõben nem rólatok van szó? ;D
#359
Posted 2004. July 03. - 22:42
#360
Posted 2004. July 03. - 15:05
hi,
utolsó 2 számban lévõ országúti teszthez:
ugyanaz a srác tesztelt egy Kelly's-t és egy Merida 906-ot.
hogy lehet az hogy elõbbivel könnyen 20 km/h-s átlaggal megy fel Dobogókõre, míg a Meridával meg szenved?
tudom, hogy a Kelly's-n van 30-as kistányér, de 3 kg-al nehezebb, mint a 906-os. aki 20-as átlaggal megy fel oda, annak nem hiszem, hogy szenvednie kell egy 39-25 vagy 39-23-as áttétellel, ami a Merida-n van.
v,
utolsó 2 számban lévõ országúti teszthez:
ugyanaz a srác tesztelt egy Kelly's-t és egy Merida 906-ot.
hogy lehet az hogy elõbbivel könnyen 20 km/h-s átlaggal megy fel Dobogókõre, míg a Meridával meg szenved?
tudom, hogy a Kelly's-n van 30-as kistányér, de 3 kg-al nehezebb, mint a 906-os. aki 20-as átlaggal megy fel oda, annak nem hiszem, hogy szenvednie kell egy 39-25 vagy 39-23-as áttétellel, ami a Merida-n van.
v,