Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#1701
Írta 2011. május 15. - 19:26
Mindössze 70 kiló vagyok, de lefelé szinte bármilyen terepet bevállalok és ez már lehet h nem kimondottan XC kategória. De még nyilván nem is DH... Eddig is 100assal nyomtam, de most elgondolkoztam, h nem kevés-e. de ha azt mondjátok h nem, akkor marad így
#1702
Írta 2011. május 15. - 19:20
#1703
Írta 2011. május 15. - 18:11
de a lényeg, h akkor nekem 203as pm adapter kell azt jóvan.
#1704
Írta 2011. május 15. - 17:48
Magoo: Nem hiszem, hogy azt gondolják. De van akinek elég a 180-as, és annak meg nem sok értelme van h közvetlen 180-as legyen, azért kár csinálni a lábnak új öntõformát, egy adaptert meg nem olyan fájdalmas felrakni
eleve 180ashoz kellett volna tervezni akkor nem kéne új lábforma...én sem hiszem hogz lenne vki aki 160assal használja
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1705
Írta 2011. május 15. - 16:30
szerintem aki vesz egy lyriket, az nem 160-as tárcsát tesz rá és nem is xc-re fogja használni összehúzott állapotban:Dez +lepett. ezek azt gondolják, h egy 17et ficcenõ villára vki akar kis tárcsát tenni?!
kösz!
#1706
Írta 2011. május 15. - 16:22
#1707
Írta 2011. május 15. - 13:57
Ha nem vagy 120kg, akkor igen. 115-re ki lehet húzni az utat, ha kiveszel egy távtartót. Ha úgyis szét lesz szedve a villa, akkor csak egy mozdulat....
Egyébként kicsit masszívabb XC-ra elég ez a 100 millis út, vagy valami nagyobb villa lenne ideális?
#1708
Írta 2011. május 15. - 12:49
kösz!
#1709
Írta 2011. május 15. - 12:11
#1710
Írta 2011. május 15. - 12:01
lyrik pm-es fékkonzolos ugye. no de mekkorához van gyárilag? 180, 203? mer 203as tárcsa lesz rárakva, és mivel most rendeltem + a telót, nem akarom, h akkor derüljön ki, h kell adapter amikor már itt van és csapatni akarok :-)
#1711
Írta 2011. május 15. - 09:39
Mondjuk ez n e feltétlenül SL: http://www.sram.com/...rvice Guide.pdfJelentem balfék voltam. Nem a villa, hanem a kormány miatt kotyogott. Facepalm...
Szóval marad az O gyûrû csere és az olajcsere...
Azt tudjátok, hogy milyen viszkozitású olaj megy bele?
110ml 5wt-s olaj a motion controlos rész tetejébe, 15ml 15wt-s ugyan ennek a lábnak az aljába és a dual aires lábba meg 6ml 15-ös felülre, 15ml 15-ös alulra.
http://www.sram.com/...nual Rev B1.pdf
#1712
Írta 2011. május 15. - 00:55
Szóval marad az O gyûrû csere és az olajcsere...
Azt tudjátok, hogy milyen viszkozitású olaj megy bele?
#1713
Írta 2011. május 14. - 22:58
Egyébként kicsit masszívabb XC-ra elég ez a 100 millis út, vagy valami nagyobb villa lenne ideális?
#1714
Írta 2011. május 14. - 21:20
Elvittem kipróbálni a bringát és sajnos elõjött mégvalami a jobb vállnál szivárog belõle az olaj felül a poplock kapcsolónál, ill alul a becsúszó tetején is... Nem tudom mi jöhet még.
Szóval ereszti az olajat, nehezen indul és kotyog... Menthetõ ez még, vagy kuka? (( jól megszívtam ezt a villát. Van valami szerviz ahol meg tudják javítani?
Sala mester tud ebben segíteni vagy ProBike - a kerékpárbolt. Más most nem jut eszembe.
Leharcolt egy Reba lehet ez...
A poplock folyás általános probléma. O-gyûrû csere a poplocknál. Szétszedés, tisztítás és friss olaj csodákat mûvel a mozgással. Célszerû a szimmeringeket is cserélni. A kotyogás jóesetben a kopott perselyek miatt van. Nem lesz olcsó mulatság így egyben megcsináltatni...
#1715
Írta 2011. május 14. - 20:44
Szóval ereszti az olajat, nehezen indul és kotyog... Menthetõ ez még, vagy kuka? (( jól megszívtam ezt a villát. Van valami szerviz ahol meg tudják javítani?
#1716
Írta 2011. május 14. - 10:16
#1717
Írta 2011. május 14. - 09:27
vettem egy használt bringát, amiben egy reba sl teló van. egy picit nehezen indul el + néha nehezen jár a poplock. ezt meg tudom otthon javítani, vagy el kell vinnem szervizbe?
hol javítanak bp-en ilyen telókat?
a mostani bringámon egy tök megkímélt és jól mûködõ recon sl van. mit gondoltok? kicseréljem a kettõt, vagy megpróbáljam rendbehoz(at)ni a rebát?
#1718
Írta 2011. május 13. - 23:43
Megvolt a mûtét. Szétszedtem teljesen, rendellenességet keresve. Hát azt nem találtam... Kitakarítottam, bár nem volt benne dzsuva. Mindent átvizsgáltam, kentem, feltöltöttem olajjal az elõírt mennyiségekkel, összeraktam megnyomkodtam, és kattog! Már éreztem a Kobike által vázolt jelenség elõszelét. Azért biztos ami biztos, beállítottam a megfelelõ + és - kamranyomásokat. Jééééé abbahagyta! Már csak azt nem értem, hogy miért?
Kipróbáltam, jónak tûnik. Ja és örülés!!!
Közben eszembe jutott valami:
Nem lehet, hogy a negatív kamrában nagyon kicsi nyomás volt, amikor kattogott?
Azt írtad a rugóút 2/3-ánál kattan. Ahogy a teleszkóp berugózik, a + kamrában nõ a nyomás, a - kamrában csökken. Ha kevés a - kamra nyomása alapállapotban, akkor berugózáskor lehet benne jóval kisebb nyomás, mint a légköri. Ilyenkor felszippanthatja kicsit azt az alu csövet, ami a tolórúdon van és a tetején van a negatív kamra O-gyürüje, az alján meg a kis rugós alátét, meg sima alátét, meg mûanyag (amire felfekszik a zéger gyürü), és az kattanhat.
Paul Vitti is ugyanezt írta, csak nem ilyen bonyolultan
Amúgy ha így van, ha nem, örülök, hogy most jó
#1719
Írta 2011. május 13. - 21:22
Nos uram, maga is mellélõtt, mert tud ám zörögni az a rugó, ha a rajta lévõ zsugorcsõ fel-, vagy lecsúszik, illetve tönkremegy.Az sem stimmel, egy feszített rugó hogy verõdik neki akárminek is? Találgass tovább.
Jó példa rá a rugós U-Turn villák széles köre.
Azért írtam, hogy HA. nem volt szerencsém még Rebához.
Amennyiben valaki hozzá kíván szólni egy témához, ugyan legyen már némi fogalma arról, hogy mirõl, és mit mond.
#1720
Írta 2011. május 13. - 20:20
Azért írtam, hogy HA. nem volt szerencsém még Rebához.
Az sem stimmel, egy feszített rugó hogy verõdik neki akárminek is? Találgass tovább.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!