Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#1601
Írta 2011. június 04. - 02:37
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1602
Írta 2011. június 03. - 23:59
+ néha állítsd fejre a bringát, vannak akik szerint minden tekerés elõtt érdemes.
Hát ennek talán csak akkor van értelme ha vágott a perselyek, mert egyébként nem folyik oda az olaj ahová kéne :S
De ártani nem fogsz vele, az biztos
#1603
Írta 2011. június 03. - 22:25
szervízeld évente min egyszer, ha nagyon sokat mész koszban sárban akkor 2x....becsúszóra vigyázz
+ néha állítsd fejre a bringát, vannak akik szerint minden tekerés elõtt érdemes.
#1604
Írta 2011. június 03. - 19:58
#1605
Írta 2011. június 03. - 19:50
Üdv
#1606
Írta 2011. június 03. - 18:44
Ez a teljes összeülés piszkálta a csõröm.. Újból megnyomkodtam, a helyzet változatlan. ki engedtem a levegõt, kitekertem a lock egységet és próba.Ez érdekes. Nekem 2005-ös Reba U.turn telóm van és az sem megy össze a vállig. Rá akartam keresni a Sram honlapján , de eléggé átrendezték és nem találom a service manualt....
Olaj feltöltésekre figyeltem. Az régebben is gyanús volt, mint ha nem mozogná ki a teljes útját. A 85mm-es jel a vállig van de nem megy fel addig.
Az hogy a vállig össze kell ülnie, ez törvényszerû?
Össze ment vállig! Így, összenyomott állapotban tekertem vissza a lock egységet, pumpálás és örülés...... most már ki kell mozognia az útját!
http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#1607
Írta 2011. június 03. - 17:51
Az régebben is gyanús volt, mint ha nem mozogná ki a teljes útját. A 85mm-es jel a vállig van de nem megy fel addig.
Az hogy a vállig össze kell ülnie, ez törvényszerû?
Nem feltétlenül: az enyémrõl - most hogy rákérdeztél, eszembe jutott - azt írta a könyv, hogy bár 120mm-es, de a szár 130. Amikor bejárja a teljes utat, akkor is szabadon marad 10mm (v. 135mm és 15mm marad?)
Én is keresgéltem ma délután a sramnál és anyáztam is egy sort, mert alig találtam valami közelítõleg olyat, ami nekem van... (bár ebben közrejátszhat a hiányos angolom is)
#1608
Írta 2011. június 03. - 17:42
Ez érdekes. Nekem 2005-ös Reba U.turn telóm van és az sem megy össze a vállig. Rá akartam keresni a Sram honlapján , de eléggé átrendezték és nem találom a service manualt....sürû lockolás esetén szereti kifosni a lábba az olajat, ezt egyszerüen lehet ellenõrizni, teljesen leengedett levegõvel összekoppantod, ha nem megy össze a vállig akkor kiment az olaj.
Olaj feltöltésekre figyeltem. Az régebben is gyanús volt, mint ha nem mozogná ki a teljes útját. A 85mm-es jel a vállig van de nem megy fel addig.
Az hogy a vállig össze kell ülnie, ez törvényszerû?
http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#1609
Írta 2011. június 03. - 17:31
nyomórudnál lévõ O gyürüt cserélni, ujra összerakni, gate tekerõt max 2/3 ra tekerni, tovább nem
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1610
Írta 2011. június 03. - 17:13
Kösz, ezt folyton elfelejtem.SokadikX: Egyszerre tobb idezetet is rakhatsz egy hozzaszolasba ha ranyomsz a jobb also sarokban a tobbszoros idezet gombra.
sürû lockolás esetén szereti kifosni a lábba az olajat, ezt egyszerüen lehet ellenõrizni, teljesen leengedett levegõvel összekoppantod, ha nem megy össze a vállig akkor kiment az olaj.
Vagy mégsem? Totálisan leeresztve mindkét kamrát, kikapcsolva a lockot, kb. 20mm marad látható a becsúszó szárból, ennél jobban nem tudom összenyomni (illetve nem merem erõltetni).
Ha lockolom, akkor kb. 50mm - tehát itt még úgy is mondhatom, hogy mûködik a lock.
Ez az lenne, amirõl te beszéltél vagy ez valami egészen más jelenség?
#1611
Írta 2011. június 03. - 16:55
sürû lockolás esetén szereti kifosni a lábba az olajat, ezt egyszerüen lehet ellenõrizni, teljesen leengedett levegõvel összekoppantod, ha nem megy össze a vállig akkor kiment az olaj.
nyert.
#1612
Írta 2011. június 03. - 16:32
sürû lockolás esetén szereti kifosni a lábba az olajat, ezt egyszerüen lehet ellenõrizni, teljesen leengedett levegõvel összekoppantod, ha nem megy össze a vállig akkor kiment az olaj.
Sala-nak van igaza, sajnos a Rock Shoxoknál ez vmiért szeret meghibásodni. Több barátom is használt már Darts 1.2.3... és azoknál is mindig elfolyt az olaj, aztán meg NO lock :S
#1613
Írta 2011. június 03. - 16:21
koszi.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1614
Írta 2011. június 03. - 16:17
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1615
Írta 2011. június 03. - 16:12
Ha nem értesz hozzá, akkor érdemes szervízbe vinni!
Nem feltétlenül... Lásd: ha netán tényleg csak annyi lett volna, hogy megnyúlt a bowden, azt meg tudtam volna "javítani" én is.
#1616
Írta 2011. június 03. - 16:03
Kérdés: Reba SL Dual Air. Nem mûködik a lockout. Kívülrõl minden mûködni látszik, de hiába próbálom lockolni, ugyanúgy mozog a teló.
Érdemes nekiesni a házi barkácsolásnak vagy mindenképp vigyem szervizbe?
Ha nem értesz hozzá, akkor érdemes szervízbe vinni!
#1617
Írta 2011. június 03. - 15:58
Ha koppig tekerve sem lockol, akkor más baj van, kevés az olaj, vagy bármi....vagy a gate van kitekerve
Közben mégis kipróbáltam, hogy hátha a bowden, de nem... nézegettem hasonló telók szerkezetét, de nem lettem tõle okosabb, úgyhogy marad a szerviz.
:-) Igen, a Gate is lehet a ludas, jó ötlet ezt megnézni! Húzd ki a láb aljából az állító imbuszt, és a lock tetején a Gate gomb kivétele után próbáld állítgatni a 2 végállás közt az imbusszal.
Ezt próbáltam elsõre, mielõtt még idegeskedni kezdtem volna rajta...
(láb alján... hol van az már... még tavaly májusban elhagytam valahol )
#1618
Írta 2011. június 03. - 15:57
#1619
Írta 2011. június 03. - 15:39
Annyit sikerült, hogy ha ütközésig tekerem a "lock" irányba egy imbuszkulccsal, akkor sem zár, de mintha lenne némi hatása. Jobban nem merem feszíteni, mert ki tudja, mit okozok vele.
Ha koppig tekerve sem lockol, akkor más baj van, kevés az olaj, vagy bármi....vagy a gate van kitekerve
#1620
Írta 2011. június 03. - 15:20
Szerintem keresd meg Sala fórumtársunkat! Pláne, ha még nem történt benne olajcsere és nem volt szervízelve eddig...
Barkácsolást hanyagolnám.
Sala Racing Technology - Elérhetõség
Pár hete volt benne olajcsere. Utána még mûködött egy darabig. Végül abban maradtam a szervizes sráccal, hogy holnap beviszem, magammal meg abban, hogy ha holnap úgyis viszem, akkor inkább nem kezdek rajta matatni, mert túlságosan türelmetlen és kétbalkezes vagyok.
Azért még mielõtt szervizbe viszed nézd meg a bowden eleget húz-e, nem nyúlott-e meg. Lehet hogy csak ennyi a baja. Simát feszesebbre tudod állítani egy (asszem 2-es) imbuszkulccsal.
Annyit sikerült, hogy ha ütközésig tekerem a "lock" irányba egy imbuszkulccsal, akkor sem zár, de mintha lenne némi hatása. Jobban nem merem feszíteni, mert ki tudja, mit okozok vele.