haver psylojában igenis elromlott a lockout használat nélkül is. (nem jár hegyre max 1szer egy évben).
És igenis jó dolog az antibob, meg a rugóút állítás, ha egy kicsit olyan gépet akarsz, ami nem csak és kizárólag egy dologra jó. Talán egy sid-del fel lehet mászni mindenhova blokkolás nélkül is, de lejönni a hegy másik oldalán egy kicsit lassabban fog menni. Én tuti nem merném ugyanúgy engedni, mint egy kilóval nehezebb villával. Ha viszont van egy állítható villád, azzal fel is lehet menni, meg lefele is lehet rendesen ereszteni.
Az enduro-allround kategória errõl szól.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
Started by
Guest
, 2002. June 06. 20:18
#10481
Posted 2005. January 28. - 11:09
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10482
Posted 2005. January 28. - 11:06
nálam is az ETA a nyerõ eddig. nem is kell feltétlenül csontig lenyomni, tehát nem igaz, hogy 2állású.
az IT-tõl nem vagyok elájulva, az ötlet jó, csak, kissé ragadós, tapadós, a kenése belülrõl nem igazán jól megoldott, nem jön vissza elég gyorsan, stb...
Levegõsben Sid U turnnel a király szvsz, mert a negatív levegõ kamra miatt szuperérzékennyé tehetõ..... de itt a Reba meg a Marzo AM, ezek mindent megoldanak.
az IT-tõl nem vagyok elájulva, az ötlet jó, csak, kissé ragadós, tapadós, a kenése belülrõl nem igazán jól megoldott, nem jön vissza elég gyorsan, stb...
Levegõsben Sid U turnnel a király szvsz, mert a negatív levegõ kamra miatt szuperérzékennyé tehetõ..... de itt a Reba meg a Marzo AM, ezek mindent megoldanak.
#10483
vendég_rvilike_*
Posted 2005. January 28. - 10:16
Nem tom nekem ez a lockout meg u turn meg minden szar csak folosleges bonyolitasnak tunik.Bar nem tom lehet h van akinek szuksege van ilyen funkciokra,en sose ereztem szukseget.Lockoutot is probaltam mar,hat nem tom.Nekem sose kene.
A regi judy-k,meg a regi sid xc volt k jo cc villa sztem.Jo kis hydracoil,abban nem ment tonkre semmi,tok jol mukodott
A regi judy-k,meg a regi sid xc volt k jo cc villa sztem.Jo kis hydracoil,abban nem ment tonkre semmi,tok jol mukodott
#10484
Posted 2005. January 28. - 10:12
Rob: Elég specko a RockShox szimering, úgyhogy vagy kiviszem hozzájuk (a világvégére) és legyártják (? mennyiért), vagy marad a Biker
#10485
Posted 2005. January 28. - 10:11
Nálam is romlott már el U-turn... És valószínû Thommey sem a levegõbe beszél.
Like a rock...
#10486
Posted 2005. January 28. - 09:57
a u turn nem romlik el:-)
lockout meg használat nélkül szintén nem!
szal:-)
én használom, nekem "elromlott". de megérzésem szerint javítható, mert semmi nem törik a használat során...
majd szétszedésnél bekukucs hogy mi a helyzet odabent.
lockout meg használat nélkül szintén nem!
szal:-)
én használom, nekem "elromlott". de megérzésem szerint javítható, mert semmi nem törik a használat során...
majd szétszedésnél bekukucs hogy mi a helyzet odabent.
#10487
Posted 2005. January 28. - 09:11
meg a U-Turn-je is:D
Az U turnbe mi a franc tud elromlani? A blacknél letörik a kis kampós baz azt értem de egy rugó és egy menet párosításában mi lehet szar. :confused:
#10488
Posted 2005. January 28. - 09:08
de ha egyszer kipróbáljátok a levegõs nixon (ami átütõsben is van) it (infinite travel?) adjust bizbaszát, ami a kormányról mûködik, akkor elfelejtetek minden mást ilyen kategóriában
Majd adsz nekem egyet azt jól kpróbálom. :lick:
Csak meg kell tanulni manualozni, hogy vissza is jöjjön.
Kormánytávirányitó mindenhez van: pop loc, ETA, még a suntournak is, sõt SW rugóstag, amit a kormányról lehet blokkolni.
A befelé záró lockout szvsz azért adja meg magát, mert zárt állapotban kapja a talaj felöl az ütéseket a szelep, ami elöbb utóbb feladja. Az ETA viszont a visszaút csillapítást zárja le, így a visszarugózáskor érkezõ ütéseket kell csak elviselnie és mivel a villa nem mozog ez nagyjából minimális.
De próba nélkül is szerintem az infinity travel a nyerõ megoldás.
#10489
Posted 2005. January 28. - 00:28
#10490
Posted 2005. January 28. - 00:10
a pike/reba -nak is van "távirányitós" változata. és akkor nem kell lenyulkálni.
amugy a osylo lockoutja arról hires, hogy elromlik használat nélkül is. :I
amugy a osylo lockoutja arról hires, hogy elromlik használat nélkül is. :I
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10491
Posted 2005. January 27. - 19:53
de ha egyszer kipróbáljátok a levegõs nixon (ami átütõsben is van) it (infinite travel?) adjust bizbaszát, ami a kormányról mûködik, akkor elfelejtetek minden mást ilyen kategóriában
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10492
Posted 2005. January 27. - 16:56
jo, ezt az oldalt nézzük, akkor igaz. mondjuk a pike meg már kifejezetten hasonlít a marzókhoz méretben is, súlyban is, szal nem is szólok etéren semmit.
csak más rendszerû a belsõ felépítése
ez kb a : "ki melyiket szereti" kategória.
csak más rendszerû a belsõ felépítése
ez kb a : "ki melyiket szereti" kategória.
#10493
Posted 2005. January 27. - 16:53
thez: igen de ehhez kettõ darab tekerõt kell tekergetned és nem egy kart elfordítanod kb 45°-kal. Az u turn-t szerintem egyszer belövöd pöpec geóhoz, azt felejtõs a következõ vázig.
Most ne menjünk bele a súlyba és a beépítési magasságba, mert én a lock out rendszerrõl beszéltem.
Most ne menjünk bele a súlyba és a beépítési magasságba, mert én a lock out rendszerrõl beszéltem.
#10494
Posted 2005. January 27. - 16:50
u turn? + lockout igény szerint rányomva.
ugyanott van, de sokkal jobban igény szerint be lehet lõni.
tehát nem 13 centi vagy 6 centi. hanem fokozatmentesen jól. és nem kétésfélkilós a villa, és nem is mozo méretü:-)
ugyanott van, de sokkal jobban igény szerint be lehet lõni.
tehát nem 13 centi vagy 6 centi. hanem fokozatmentesen jól. és nem kétésfélkilós a villa, és nem is mozo méretü:-)
#10495
Posted 2005. January 27. - 16:45
#10496
Posted 2005. January 27. - 16:43
Most nekem lehet esni, de erre a célra lényegesen jobb a marzó ETA-s lock out rendszere, mivel egyszerre zárja a villát + rövidíti az úthoszt + mégis marad pár felkeményedett centi a nagyobb úthibák kimozgására.
#10497
Posted 2005. January 27. - 16:36
nekem is ez a gondolat jut elöszõr eszembe józan paraszti ésszel
mármint hogy befelé jó, ha gyorsan lereagálja a talajt a teló...
esetleg mászásnál lehet haszna, ha nem akarod azért lockolni a telót, de ne mozogjon be túlzottan?
edit: most látom amit thez irt modositásban igy már valamennyire értem pl mire lehet jó.
#10498
Posted 2005. January 27. - 16:36
#10499
Posted 2005. January 27. - 16:36
amit endroo írt:-)
minél beljebb csavarod, annál nehezebben mozog a villa.(keményebb lesz) és annál nehezebben mozogja ki az útját.
tam: igaz amit írtál, de leginkább csak a marzókra.
mert a rs villákon(szimplaváll) ha nincs becsili, se visszacsili belõve keményebbre, akkor még a legkisebb kavicskákon is kimozogja a teljes útja 80%-át.....
:-)
minél beljebb csavarod, annál nehezebben mozog a villa.(keményebb lesz) és annál nehezebben mozogja ki az útját.
tam: igaz amit írtál, de leginkább csak a marzókra.
mert a rs villákon(szimplaváll) ha nincs becsili, se visszacsili belõve keményebbre, akkor még a legkisebb kavicskákon is kimozogja a teljes útja 80%-át.....
:-)
#10500
Posted 2005. January 27. - 16:34
lassabban megy össze a villa. valaki ugy jobban szereti. bár szerintem ki kell tekerni majdnem teljesen, azért van a villa, hogy mozogjon, nem ?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F