de a szimeringrõl leesett kis porszar nem ugyanolyan mint a lekromofágozott festék ám!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
Started by
Guest
, 2002. June 06. 20:18
#10141
Posted 2005. May 05. - 15:12
#10142
Posted 2005. May 05. - 14:25
ez így mondjuk hülyeség. mert kajál az máshonnan is és nem (csak) festéket. ahogy kopik a persely, meg megy befele a dzsuva (de hogy a francba? kis geci dzsuvák), az mind belemegy az olajba és az id smirgliz egyre jobban.
#10143
Posted 2005. May 05. - 14:15
most ezt viccen kívül, azért szoktak olajat cserélni hamar a fürdõsökn mer mekajálja a gyári olaj a festéket a rugóról
#10144
Posted 2005. May 05. - 14:14
#10145
Posted 2005. May 05. - 14:10
mindegyiken van festés, különben honnan tudod milyen kemény?
sárga-vkék-skék-piros-feka
RSnél
sárga-vkék-skék-piros-feka
RSnél
#10146
Posted 2005. May 05. - 13:55
#10147
Posted 2005. May 05. - 13:40
GYK: a marzorol is le szokott a gyáriról
ezért érdemes egybõl olajat cserélni
többen mondtál :-P
ezért érdemes egybõl olajat cserélni
többen mondtál :-P
#10148
Posted 2005. May 05. - 13:17
most a boxxerrõl beszélsz amelyikben feloldódik a festék a rugóról?aztán magábamossa a kulát
gratulálok
#10149
Posted 2005. May 05. - 12:59
#10150
Posted 2005. May 05. - 12:49
#10151
Posted 2005. May 05. - 11:53
A psylom kb úgy mozog mint egy boxxer pedi elõbbi patronos, utóbbi pedig fürdõs
igaz, rs mindkettõ
igaz, rs mindkettõ
#10152
Posted 2005. May 05. - 11:36
Szerintem minegyik megoldással lehet nagyon jól és nagyon rosszul mozgó villát is építeni, önmagában a csillapítási rendszer még nem garancia semmire. Kivéve persze a zárt patront, nemhiába tünt el a sülyesztõben.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#10153
Posted 2005. May 05. - 10:27
a nyílt patronos megoldás (pure, TPC, FFD, SPV) talán annyiban jobb a nyílt fürdõnél, hogy a benne lévõ olaj nem keveredik a kenést végzõ olajjal, ami mint tudjuk azért elég koszos lesz egy idõ után. ha kombinálják a félig fûrdös kenéssel akkor még jól is mozoghat, bár szvsz a nyílt fürdõnél semmi nem mozoghat szebben (már csak az alkalmazott technológia miatt sem). valahogy úgy lehetett hogy a patronos rendszert még akkor fejleszthették ki, mikor a teló kenését még zsír végezte és ugyebár ott nem keveredhetett a zsír az olajjal, mert az drasztikus hatással lett volna a szelepekre. elõny lehet még, hogy nem kell bele annyi olaj, tehát könyebb a villa.
a zárt olajpatron viszont egy technológiai zsákutca. extrémebb igénybevételnél az olaj simán szétbassza a patront. tingli tangli teekking villákba még jó lehet, de azokba meg jobb az elasztomert, azt legalább nem kell karbantartani
a zárt olajpatron viszont egy technológiai zsákutca. extrémebb igénybevételnél az olaj simán szétbassza a patront. tingli tangli teekking villákba még jó lehet, de azokba meg jobb az elasztomert, azt legalább nem kell karbantartani
#10154
Posted 2005. May 05. - 10:16
hát nemtudom
a pure egy nyílt patronos rendszer, és ez végzi a csillapítást, a másik lábban csak kenés céljából van az olaj
a nyílt fürdõsnél úgytudom a nyomórúdon van a csillapító fej, vagy hasonló
szerintem egyik sem jobb, csak más
marzonál fürdõ, rsnél pure, manitunál megint patron de nemtom hogyhívják
a pure egy nyílt patronos rendszer, és ez végzi a csillapítást, a másik lábban csak kenés céljából van az olaj
a nyílt fürdõsnél úgytudom a nyomórúdon van a csillapító fej, vagy hasonló
szerintem egyik sem jobb, csak más
marzonál fürdõ, rsnél pure, manitunál megint patron de nemtom hogyhívják
#10155
Posted 2005. May 05. - 10:03
Tényleg, mennyiben jobb technikai megoldás az RS Pure csillapítása a HC vagy HC2-höz képest? Nem vágom a konkrét különbséget, és Marzo tulajként elsõ olvasatra furcsa ez nekem
#10156
Posted 2005. May 05. - 09:04
XCnek acél nyaka van, és csak 90fokos a kiút csillapítása
SLnek van kompresszió állító izéje, lockout, és alu nyak
ez a legszembetûnõbb
aztán sztem az XC az HC2 (fürdõ) SL meg Pure (patron)
SLnek van kompresszió állító izéje, lockout, és alu nyak
ez a legszembetûnõbb
aztán sztem az XC az HC2 (fürdõ) SL meg Pure (patron)
#10157
Posted 2005. May 04. - 20:56
Talán SL-nél tudod állítani a kompressziót, és van lockout is, ellenben az XC-n csak a visszacsillit. Legalábbis Psylonál így van.
[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]
#10158
Posted 2005. May 04. - 20:35
Azt mondja meg nekem valaki, hogy a dUKE XC U-turn és a DUKE SL-U-turn között mi a különbség??
Nekem az SL van és kiválóan mûködik.
Nyugi: kimozogja a villa a 108 mm-t is.
Nekem az SL van és kiválóan mûködik.
Nyugi: kimozogja a villa a 108 mm-t is.
-Fel kell szerelni egy légfüggönyt, hogy kisebb legyen a légcsere
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
#10159
Posted 2005. May 04. - 20:11
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
miért kell 3(!!!) helyen megkérdezni?
ezúttal(harmadjára) NEM válaszolok
miért kell 3(!!!) helyen megkérdezni?
ezúttal(harmadjára) NEM válaszolok
Autist Team:)
#10160
Posted 2005. May 04. - 20:10
Hi
Szedett már szét vki judy sl u-turn-t 2004es modellt?mert ha igen írjon tapasztalatokat thx..
Szedett már szét vki judy sl u-turn-t 2004es modellt?mert ha igen írjon tapasztalatokat thx..
:guitar: S.O.A.D forever