A tényleges átalakítás még várat magára, csak mostanában ilyesmik jutnak eszembe.
Szóval akkor kicsinálja a tárcsafék, v. sem?
Totál egyszerû a megvalósítása. Le kell gyártani egy 4cm hosszú, nyomórúdvastagságú (ha jól emlékszm 10mm) csonkot, plussz a menet, amivel a nyomórúdba csavarod. Az egészet ki kell fúrni hosszában, hogy egy hosszú imbusszal tudj állítani a csillapításon. Plusz még egy menet , az egész cumó aljára és az eredeti csavarral rögzíted a teló alján. Ezután vagy plussz 4cm olajat kell rátölteni, vagy vmilyen az olaj számára semleges gumiból legyártani egy 4cm-is "lekoppanásgátlót" és ez kerülne a külsõ szár aljába. Pl. elhasznált gumikalapácsfejbõl megoldható, RST-ben ebbõl csináltam rugóútleszabályzót. Ezután 135ml olaj és a jobb szár kész. A Bal nyomórúdra 4centivel feljebb kell fúrni egy pont akkora lyukat keresztbe, mint ami a negatív rugót rögzíti, tartószeget kiszedni és fentebb rakni a cuccot.
A légkamrát csak akkor kell szûkíteni, ha túl lineáris lenne az út, v. lekoppan a cucc, de az csak kipróbálás után fog majd kiderülni.