nem az olaj csinálja a csíkot, hanem a kosz, amit összeszedek. az olaj csak egy vékony bevonatot képez, de ha végihhúzom az ujjam a becsúszón, akkor olajos lesz. nem tom, ez szerinted normális? olajfolyás nem tapasztalható. szerintem.ha olajcsík van, és durvábban, akkor szimmeringcsere.
Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#9641
Posted 2005. October 12. - 20:48
#9642
Posted 2005. October 12. - 20:46
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#9643
Posted 2005. October 12. - 19:41
Úgy tudom az RS telókban van egy "kenõmechanizmus", egy "szivacs", ami keni a becsúszót.
Ezen kivül még van szabadon olaj a szárakban, bal oldalt 10ml, jobb oldalt 135, plussz még egy kevés a légkamrában is.
#9644
Posted 2005. October 12. - 19:00
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#9645
Posted 2005. October 12. - 18:48
Pont ezt akartam én is megkérdezni, mert vasárnap cseréltem olajat, és azóta olajos kicsit a becsúszó, ráadásul nem is a csillapitás oldalán jobban, hanem a légrugó oldalán (bal oldalon). Igaz, egyre kevésbé, de furcsa, mert tavasszal olajcsere után nem csinált ilyet, csak kb. az elsõ fél órában. Lehet, hogy 4000km alatt kopott valamelyest a tömités, és ezért jön ki az olaj??? Mennyibe van egy szett új szimmering/porvédõ tudomisén hogyhívják???
Elvileg ez a villa is nemrég volt olajcserén (mondta volt az elõzõ tulaj). De ha jól tudom, a Rock Shoxokban a rugózó oldalon (ahol a levegõ van) szintén található olaj, ami a kenést végzi. vhol olvastam, talán épp itt a fórumon vagy boltban mondták, hogy a szimmeringcsre sem veszélyes költség.
#9646
Posted 2005. October 12. - 18:13
Viszont a becsúszókon mindig ott figyel egy kis olaj. Vékonka réteg, ez normális RS kenés vagy egy picit eresztené az olajat?
No mind1, RS RULEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pont ezt akartam én is megkérdezni, mert vasárnap cseréltem olajat, és azóta olajos kicsit a becsúszó, ráadásul nem is a csillapitás oldalán jobban, hanem a légrugó oldalán (bal oldalon). Igaz, egyre kevésbé, de furcsa, mert tavasszal olajcsere után nem csinált ilyet, csak kb. az elsõ fél órában. Lehet, hogy 4000km alatt kopott valamelyest a tömités, és ezért jön ki az olaj??? Mennyibe van egy szett új szimmering/porvédõ tudomisén hogyhívják???
#9647
Posted 2005. October 12. - 16:47
tegnap felmentem a HH-ra, meg Normafára át, faszán belõttem a villát (engedtem le egy kis levegõt is) és hajrá! nahát, majd' besz@artam...Ilyen gyönyörû mozgást!!!Sokkal gyorsabban tudtam lefelé menni, mint eddig, gyönyörûen kimozgott mindent, lekoppanás nélkül a mázsám alatt. Olyan dolgokat be tudtam vállalni, nagyobb sebességgel, amiket eddig soha. Szóval jó darab és hála a lockout-nak, felfelé nem himbál.
Viszont a becsúszókon mindig ott figyel egy kis olaj. Vékonka réteg, ez normális RS kenés vagy egy picit eresztené az olajat?
No mind1, RS RULEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#9648
Posted 2005. October 11. - 18:42
Lehet. De az biztos, hogy 100kg es 180-as tarcsa alatt siman elmaszogathat a Duke. Ez nem meglepo.
szerintem a psylo is elmászogatna, nemcsak a Duke
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#9649
Posted 2005. October 11. - 14:59
a különbséget meg tudod nézni a linkelt oldalakon...hellosztok
a Rock Shock SID race és a Rock Shock SID team között mi a különbség? cc-re, ill maratonra megéri?
elõre is köszi
megérni meg akkor éri meg ha nem vagy nehéz, grammozni akarsz, és nem használsz tárcsaféket, különben inkább dual air-es reba...fõleg ha az a bringád ami az aláírás (6500 disc)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9650
Posted 2005. October 11. - 14:21
http://www.biker.hu/...kat=SID sorozathellosztok
a Rock Shock SID race és a Rock Shock SID team között mi a különbség? cc-re, ill maratonra megéri?
elõre is köszi
A sebesség mindent megold.
#9651
Posted 2005. October 11. - 12:36
grr
#9652
Posted 2005. October 11. - 12:30
http://www.sram.com/...ntainforks/sid/
kinek mi éri meg...?!
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#9653
Posted 2005. October 11. - 12:28
hellosztok
a Rock Shock SID race és a Rock Shock SID team között mi a különbség? cc-re, ill maratonra megéri?
elõre is köszi
http://www.sram.com/...ntainforks/sid/
kinek mi éri meg...?!
#9654
Posted 2005. October 11. - 12:25
nem a psylo is "csak" 30-as?
edit: akkor jól éreztem
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#9655
Posted 2005. October 11. - 12:23
a Rock Shock SID race és a Rock Shock SID team között mi a különbség? cc-re, ill maratonra megéri?
elõre is köszi
#9656
Posted 2005. October 09. - 22:36
#9657
Posted 2005. October 09. - 22:33
viszont a duke jó döntés volt ha jó állapotban van:)
#9658
Posted 2005. October 09. - 22:29
akkor már megérte...
és ha már úgy érzed hogy, és nem tudod szétbontani, irány egy jó szervíz.... õk megoldják, onnantól kezdve neked is menni fog, hisz akkor már szétszedhetõvé avanzsál.
2004 es a psylom, és még jó eredeti olajjal... szal ezek a villák túlléptek azon a szinten hogy havonta kelljen olajatcserélni, nem koszolódik be hamar.
ezt örömmel hallom
nekem is volt psylo xc-m, a még 2001es oldszkúl gyártmány, piros rugó kellett bele, mert kissé nehéz vagyok, de iszonyat szépen mozgott.sajnos az elõzõ bringámmal eladtam, én hüje
bár a lock néha hiányzott nekem
#9659
Posted 2005. October 09. - 22:25
és ha már úgy érzed hogy, és nem tudod szétbontani, irány egy jó szervíz.... õk megoldják, onnantól kezdve neked is menni fog, hisz akkor már szétszedhetõvé avanzsál.
2004 es a psylom, és még jó eredeti olajjal... szal ezek a villák túlléptek azon a szinten hogy havonta kelljen olajatcserélni, nem koszolódik be hamar.
#9660
Posted 2005. October 09. - 22:23
egyébként a tekerenyû meg sem mozdul, se ki, se be, se balra, se jobbra