Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#9181
Posted 2006. February 04. - 16:47
Ez akar lehetne a szervizetek jelszava is
Az egyaltalan nem baj hogy szurcsog az olaj, nem is tudsz veel mit csinalni, mert az ad hangot ahogy az olaj aramlik at a szelepeken.
I`m as fast as nobody!
#9182
Posted 2006. February 04. - 16:34
szét kell szedni darabokra, nyomorudakat ki, megpucol alkoholos spray-el, megszárit, becsuszó belseje kitöröl, rugókat szintén megpucol.. Ha már nekiállsz csináld rendesen.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#9183
Posted 2006. February 04. - 16:31
Ez legyen a legnagyobb baja hogy szürcsög.
Köszi az infot.
Szerintem nemsokára ahogy kezdõdik az "idény" megejtek 1 olajcserét rajta.
Ennek a mûveletnek van valami speciális menete?
Vagy csak lecsavarom a sipkákat, régi olaj ki, új be? Gondolom nem ilyen egyszerû.
Köszi
Jani
#9184
Posted 2006. February 03. - 19:10
Hali!Hy all
Kérnék segítséget egy 2005 RS Boxxer Race szerelésérõl, karbantartásáról.
Tehát ilyen általános okosságokat, amiket ti tudtok, kicsit mûveljetek ki ebbõl a témából.
Állítási lehetõségek, milyen olajat ajánlotok bele...
Ami most nekem van szépen mozog, csak visszaútom szürcsög és alig észrevehetõen akadozik. Gondolom kevés és régi olaj...
Nah ezért segítsetek.
Elõre is köszönöm
Üdv Jani
Ilyesmi a tiéd is? =>
www.feketefenyo.hu/demo/boxxer.mpg
Itt olvastam róla hogy lehet orvosolni a problémát:
http://www.freeweb.h...ist2.php?202039
Nekem szinte vadiúj /2005.12.20/ igéretet kaptam a boltba, hogy megnézetik a magyarországi forgalmazóval. Ha ez meglesz illetve a halálhörgést is megszüntették akkor +mondom mit kell tenni vele.
Valaki esetleg?
A 10W nem túl sûrû bele?
#9185
Posted 2006. February 03. - 17:43
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#9186
Posted 2006. February 03. - 17:35
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#9187
Posted 2006. February 03. - 17:21
belátom tévedésem. Lehet bele utólag tenni. 18ezer magyar forint+ egy ezres a csere
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#9188
Posted 2006. February 03. - 10:06
abba nem lehet sajna....
http://sram.com/_med...uke_English.pdf
Akkor ebben a duke manualban miért írnak róla ennyit és a használatáról ennyit?
Vagy a levegõsbe nem lehet?
Vagy utólag nem tudok rakatni bele?
Kifejted a válaszod nekem bõvebben is???
#9189
Posted 2006. February 03. - 09:12
Azert ide irtam, mert a telohoz adtak.
Kozben rajottem, hogy a kart 180 fokkal arrebb lehet rakni...
Merida CX500
#9190
Posted 2006. February 03. - 02:41
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#9191
Posted 2006. February 03. - 02:12
Ha igen hol és mennyiért?
Köszi!
#9192
Posted 2006. February 03. - 02:09
Hali!
Remélem nem OFF és nem ismétlõdõ kérdés, de:
Szeretnék az idén telót cserélni,
40 ezer lenne a max, amit rászánok (jelenleg így gondolom)
95 kiló vagyok
fully Merida Big Air -em van
néha durvuló CC sztájlom van - lefele köves úton mint állat
jelenleg egy 3 éves RST Gila TL-el nyomom, kotyogott, perselyt tuningoltam, lomha, de még semmi különös baja nincs.
Amit kinéztem eddig:
RS Judy T4 2006 - 35900 HUF, kérdés, hogy a becsúszószár vastagsága, meg egyáltalán a teló elbírna-e engem
RST Omega SL - 40 000 körül, 30-as becsúszó, MCU-rugó-olaj kombi.
Nekem is Judym volt, most cseréltem le egy Duke XC Air-re!
Az apró leltem rá én is, beépítve még nincs, szóval a mûködésérõl még nem tudok mondani semmit,csak amit a kézzel való nyomkodásból leszûrtem, de a külseje nagyon korrekt állapotban van, sõt....
Összesen kb. 4-5 pár milis karc és más semmi, t.féket nem is látott.
És mindezt 35 ropiért!
#9193
Posted 2006. February 02. - 22:13
mer hogy az a nemjó széria
#9194
Posted 2006. February 02. - 20:48
Kérnék segítséget egy 2005 RS Boxxer Race szerelésérõl, karbantartásáról.
Tehát ilyen általános okosságokat, amiket ti tudtok, kicsit mûveljetek ki ebbõl a témából.
Állítási lehetõségek, milyen olajat ajánlotok bele...
Ami most nekem van szépen mozog, csak visszaútom szürcsög és alig észrevehetõen akadozik. Gondolom kevés és régi olaj...
Nah ezért segítsetek.
Elõre is köszönöm
Üdv Jani
#9195
vendég_nhunor_*
Posted 2006. January 31. - 09:31
- gondolok rugókra, becsúszószárra, csillapításra...
#9196
Posted 2006. January 30. - 16:35
Kiveve ha szolsz, mert akkor a levegos olcsobb
Akkor szólnék mit is szóljak ? Kinek? Lehet nálad rendelni?
Let's Rock!
#9197
Posted 2006. January 30. - 15:56
Amugy a levegosokkel tenyleg nincs baj. Azert az RS mar jopar eve csinal levegos villakat, es folyamatosan vandorolt a technika az olcsobb modellekbe, iden eljutott a Tora -ba is.
I`m as fast as nobody!
#9198
Posted 2006. January 30. - 15:12
az eddigi gyakorlat ezt mutatja.....tudod piac verseny ilyesmi...... meg esetleg más beszerzési forrás....ilyenek...+ ebike pl....Köszi!
A 30-as természetesen a 28.5-höz képest jobb, a 32 meg mindennél
Tetszik ez a TORA 302 U-Turn, nem bánom, hogy nincs lockout, meg aztán a levegõs rendszerektõl félek egy kicsit - 95 kilóhoz már elég nagy nyomás kellene - ha jól tudom.
Mitõl lesz ez olcsóbb, mint a listaár?
nincs a levegõsökkel sem baj, csak az drágább azért nem írtam.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9199
Posted 2006. January 30. - 15:09
A 30-as természetesen a 28.5-höz képest jobb, a 32 meg mindennél
Tetszik ez a TORA 302 U-Turn, nem bánom, hogy nincs lockout, meg aztán a levegõs rendszerektõl félek egy kicsit - 95 kilóhoz már elég nagy nyomás kellene - ha jól tudom.
Mitõl lesz ez olcsóbb, mint a listaár?
Let's Rock!
#9200
Posted 2006. January 30. - 14:52
Mivel levegos, ezert konnyen be tudod allitani a sulyodhoz.
I`m as fast as nobody!