Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#8921
Posted 2006. April 05. - 21:08
#8922
Posted 2006. April 05. - 20:46
#8923
Posted 2006. April 05. - 20:25
VAn valakinek 2006-os vagy annál régebbi 203mm-t mozgó boxxer?
Ha igen akkor milyen a mozgása,szimeringjei milyenek,merevségre milyen?
köszi:Ádám
#8924
Posted 2006. April 04. - 20:28
Üdv! Sajnos nem tudok visszakeresni, de az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség a Recon 06' solo air 351 és a Tora 318 solo air között? Tudásra ugyanaz, árban van különbség...És a második kérdésem: a U-Turn és a Solo air telók mindegyikénél csavarral lehet állítani a rugóút hosszát?
Wick - a Solo Air-nél a rugóút nem állítható. Nem a U-Turn Air-re gondoltál?
Kisherceg, ha jól sejtem ezzel eltávolítottad csaknem az összes elemét a csillapításnak, szóval nem lessz visszautad sem. Bár spórolsz vele 50 grammot
De miért olyan fontos ez neked? Olyan rossz dolog az állítható platform és lockout?
#8925
Posted 2006. April 04. - 17:41
Ha egy Reba SL-bõl kiveszem az MCD egységet (kupakot és a mûanyag "sajtrudacskát" :-)))) és a helyére egy a bal szár tetején is levõ szelepes kupakot tekerek, akkor az eredmény egy minkét oldalon fújható, kisebb nyomáson mûködõ teló lesz? Vagy ez a rebound-ot is elcseszi?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#8926
Posted 2006. April 03. - 13:29
#8927
Posted 2006. April 03. - 12:14
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#8928
Posted 2006. April 03. - 10:57
Megtaláltam a választ:
*MCD: "Motion Control Damping" a Rock Shox új csillapító egysége, amely visszautat és összenyomódást is csillapít, mindezt úgy, hogy a villa mozgása csaknem teljesen megszüntethetõ. Miért nem teljesen? A válasz nagyon egyszerû. A tapasztalatok azt mutatták, hogy a rugózás minimalizálása sokal jobb kerékpározást biztosít, mint a teljes zárás (Lock Out) felfelé menetben. A mozgás minimalizálásának mértéke a GATE gomb segítségével, kivülrõl állítható. Elõnye: teljesen egyénre szabható, könnyû, kompromisszum nélküli csillapítás.
És ehhez lenne az a kérdésem, hogy a Marzo SSV-je komolyabb?
Hát az ssv az már 1 kiforrottabb rendszer, ha jól tom ez a marzo "alap" csillapítása. Öcsémnek DJlll-a van és abban eddig nem volt gond vele. Az mcd azé komolyabb szentem mindenképpen.
#8929
Posted 2006. April 03. - 10:32
*MCD: "Motion Control Damping" a Rock Shox új csillapító egysége, amely visszautat és összenyomódást is csillapít, mindezt úgy, hogy a villa mozgása csaknem teljesen megszüntethetõ. Miért nem teljesen? A válasz nagyon egyszerû. A tapasztalatok azt mutatták, hogy a rugózás minimalizálása sokal jobb kerékpározást biztosít, mint a teljes zárás (Lock Out) felfelé menetben. A mozgás minimalizálásának mértéke a GATE gomb segítségével, kivülrõl állítható. Elõnye: teljesen egyénre szabható, könnyû, kompromisszum nélküli csillapítás.
És ehhez lenne az a kérdésem, hogy a Marzo SSV-je komolyabb?
#8930
Posted 2006. April 02. - 12:51
A Rock Shox-nál mit jelent az MCD? Mi az elõnye?
motion controll damping
újfajta csillapítást takar. Nagyon hasonlít a tpc-re csak egy kicsit bonyolultabb és nem sebbességérzékeny mint a tpc+
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#8931
Posted 2006. April 02. - 10:30
A boxxereknél a (belsõ) nagysebeségû kompresszió csilapitás mit takar? Ez mitõl másabb csillapítás mint amit a boxxereknél kivülrõl lehet állítani? (külsõ kissebeségü csillapítás)
#8932
Posted 2006. March 30. - 13:27
#8933
Posted 2006. March 30. - 09:14
#8934
Posted 2006. March 30. - 09:09
#8935
Posted 2006. March 29. - 23:42
Kerestem vissza, de nem találtam tapasztalatokat a következõ kombinációról:
05' REBA Race + Avid BB7 185mm
A kérdés természetesen: eltekeri?
(-mert az rst gila+ sl-en egész egyszerûen belecsavarodott a féktest a tárcsába, majd arrébbállítás után kb. 30 km-el megint...(a féket természetesen a használati szerint állítottam be 1/3-2/3 rés,stb és a BB5-160mm-el anno még nem is volt gond...))
A válasz sürgõs lenne, mert holnap reggelig kell döntenem, h kell-e a REBA, ami amúgy elérhetõ álmaim netovábbja, de nem szeretnék még1x hasonlóan járni, fõleg nem annyiért...
Kösz:PLaC
#8936
Posted 2006. March 29. - 23:22
különbség : felhasznált anyagok =>súlyÜdv! Sajnos nem tudok visszakeresni, de az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség a Recon 06' solo air 351 és a Tora 318 solo air között? Tudásra ugyanaz, árban van különbség...És a második kérdésem: a U-Turn és a Solo air telók mindegyikénél csavarral lehet állítani a rugóút hosszát?
ha csavarnak a vállon lévõ tekerentyûre gondolsz akkor igen....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való