Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#8601
Posted 2006. June 14. - 23:16
ez
"McGywer:
A negatív rugó akkor van összenyomva, ha nem ülsz a bringán, negatív rugó nem egyezik meg a lekoppanásgátlóval, ez elvileg a könnyebb megindulás miatt van a villában, meg kikoppanásgátlóként is funkcionál valamelyest. 10-15%-kal kevesebbet fújj a villába"
alapján azt hittem, SID
#8602
Posted 2006. June 14. - 23:09
#8603
Posted 2006. June 14. - 22:13
ha meg kevesebbet, akkor kevésbé érzékeny (nem annyira pogós, kinek hogy tetszik )
én se nem értettem sosem, h ha ugyanakkor nyomás feszül egymásnak, akkor miért nem lesz maga a villa puhább érezhetõen, mint a második esetben ( :x )
összeütni nem olyan egyszerû ha megfelelõen be van lõve a nyomás és a csilli!
ja, és;
http://www.forum.bik...&postcount=2573
#8604
Posted 2006. June 14. - 22:05
A negatív rugó akkor van összenyomva, ha nem ülsz a bringán, negatív rugó nem egyezik meg a lekoppanásgátlóval, ez elvileg a könnyebb megindulás miatt van a villában, meg kikoppanásgátlóként is funkcionál valamelyest. 10-15%-kal kevesebbet fújj a villába, ha mindenáron össze akarod csattintani, nekem már sikerült annakidején:), de ilyenkor már sok a villa alapbeülése (SAG).
hát nemtom menynit kell fújni, mert a súlytáblázat az ha jólemléxem 65 kilótól adja meg az értékeket, de lehet hogy csak 60. de az biztos, hogy az én súlyom (56 kg, ehi) sehol nem kerül még említésre sem, ez már az extralight kategória. a legalsó értékre mondanak 80 psit, én fújtam bele olyan 75öt, de így pont jó, nem pogózik annyira, a SAG az 1,2 centi, és még marad ~7centi út, amibõl olyan fél centi vésztartlék, tényleg csak a nagyon nagy ütéseknél mozogja ki vagy akkor sem.
#8605
Posted 2006. June 14. - 21:33
valami svéd cucc volt, vagy a neve volt svéd hangzású, majd tajtinál rákérdek
alunyakas?
alu, ja
kene bele elasztomer surgosen
meg van egy Mag21 is, nagyon durva 6 fokozatban allithato visszaut csillivel, es lockouttal! kb 96-bol.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8606
Posted 2006. June 14. - 16:06
#8607
Posted 2006. June 14. - 15:03
A sebesség mindent megold.
#8608
Posted 2006. June 14. - 14:45
Az U-TURN az ilyen rugós/gyolyós szerkezet szal elképzelhetõ hogy a rugó gyenge vagy esetleg azok a kis gödröcskék amibe a golyó illeszkedik megkopott ezért nem rögzül a szerkezet..... vagy nemtudom.
?!?!
#8609
Posted 2006. June 14. - 14:43
Kalahari váz mennyit bírna? 100-110mm-ig engedhetem aszfaltra elég lesz a 85 is de ha megyek tekerészni és lejtõznék esetleg...
láttam ma egy Psylo-t újat. 79900-ér. talán XC volt.
#8610
Posted 2006. June 14. - 14:25
amúgy tényleg a dukeal járnál a legjobban, nekem az 580as merida vázban van egy, és mivel nem vagyok nehéz (~56-57 kg), ezért nem is tudom felfújni úgy, hogy a max rugóutat mozogja ki. így nekem most 7 centinél pár mm-el kevesebb utat mozog ki ténylegesen, +van még egy fél centi, amit sehogyansem tudok kimozgatni. egyszerûen annyira felkeményedik a végére (teljesen összenyomódik a negatív rugó), hogy nem tudtam egy elõrefele 2 m-es, függõlegesen ~50 centis "cc-s repülés"nél sem öszekoppantani. amúgy csodaszép a mozgása, bár azért nem egy reba vagy sid, az is biztos...
A negatív rugó akkor van összenyomva, ha nem ülsz a bringán, negatív rugó nem egyezik meg a lekoppanásgátlóval, ez elvileg a könnyebb megindulás miatt van a villában, meg kikoppanásgátlóként is funkcionál valamelyest. 10-15%-kal kevesebbet fújj a villába, ha mindenáron össze akarod csattintani, nekem már sikerült annakidején:), de ilyenkor már sok a villa alapbeülése (SAG).
#8611
Posted 2006. June 13. - 22:22
Judy J4 merevsége 60 kiló alatt milyen lehet? ha olyan mint egy 2003-as Sixé akkor nem kell.
#8612
Posted 2006. June 13. - 22:11
#8613
Posted 2006. June 13. - 21:36
#8614
Posted 2006. June 13. - 21:34
#8615
Posted 2006. June 13. - 21:31
#8616
Posted 2006. June 12. - 11:47
pont ezért kéne mert lehet késõbb cserélek vázat és oda meg több kellene mint 100mm.azért nem hülyeség az a u-turn......az egyetlen kényelmetlen benne hogy q. sokat kell tekerni......ezért szeressük jobban az eta-t illetve az új foxokat amiken 2 mozdulattal megoldható a rugóútváltoztatás.....
egy kemény cc gépre, ok hogy minimál súly és 8 centi rugóút, de egy túra, maraton, am gépbe jól jön az a változtztható rugóút....
ja: milyen az a turnkey lockout?
#8617
Posted 2006. June 12. - 11:43
csak az helyzet h ez ilyen egészség pénztáros bulival menne, magyarul nem igazán kerülne pénzbe és helyben kellene itt miskolcon. az igazi nagy bbjom az h miután kivonták a Duke-okat eszméletlenül felvitték az árukat.
ha más nem akkor a Judy J4 milyen villa?
Daverider kösz a tippket de kicsit drágának tartom õket. jeln esetben 40-47k a határ.
Manitouból ami pénzbe jöhetna za Axelbõl talán az Elite, de akkor már inkább egy levegõs 318-as tora.
jameg azért lenne jó a jútörn mert szeretem ha aktív a villa és mindenre mozog. igaz még nme volt levegõs villám.
#8618
Posted 2006. June 12. - 09:58
egy kemény cc gépre, ok hogy minimál súly és 8 centi rugóút, de egy túra, maraton, am gépbe jól jön az a változtztható rugóút....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8619
Posted 2006. June 12. - 09:35
ebikeon még van duke, esetleg hívd fel a probikeot, hátha van nekik elfekvõben egy pár. de a probike mindenképp megér egy próbát;)
ebikeos linkek:
http://ebike.hu/term...implavallas/822
ez egy duke sl, zöld kosaras, tehát elvileg még van..
http://ebike.hu/term...implavallas/667
ez egy duke xc air, ez piros kosaras, de egy telefont megér.
esetleg hasonló kaliberû rsbõl talán a reba, de az picit drágább.
http://ebike.hu/term...implavallas/805
vagy manituból van még a black, ami kb egy kategória a dukeal:
http://ebike.hu/term...mplavallas/2667
amúgy tényleg a dukeal járnál a legjobban, nekem az 580as merida vázban van egy, és mivel nem vagyok nehéz (~56-57 kg), ezért nem is tudom felfújni úgy, hogy a max rugóutat mozogja ki. így nekem most 7 centinél pár mm-el kevesebb utat mozog ki ténylegesen, +van még egy fél centi, amit sehogyansem tudok kimozgatni. egyszerûen annyira felkeményedik a végére (teljesen összenyomódik a negatív rugó), hogy nem tudtam egy elõrefele 2 m-es, függõlegesen ~50 centis "cc-s repülés"nél sem öszekoppantani. amúgy csodaszép a mozgása, bár azért nem egy reba vagy sid, az is biztos...