Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#8581
Posted 2006. June 21. - 18:04
legkönnyebb úgy lemérni, ha totál leereszted és összenyomod, úgy biztos lehetsz benne
ne használjátok túl alacsony nyomáson, inkább nagy negatív nyomást tegyetek bele!
#8582
Posted 2006. June 21. - 17:09
#8583
Posted 2006. June 21. - 17:04
én 85-ön használom.....elõször felfújtam 150-150 re, akkor nem mozogta ki, kb 2 centi maradt....kiengedtem belõle egy szusszt, úgyhogy a fasz tudja mennyi van benne, a sag mondjuk több mint 20 % de az nem érdekel....most mozog mint állat......Akinek Dual Air-es Rebája van, ha lehet ossza meg tapasztalatait.
A gondom a következõ. Van egy Reba Race-em, eddig mentem vele 60km-t. 70kg-hoz fújtam bele 115PSI-t negatív és 110-et a pozitív kamrába. A SAG okés, de eddig mégiscsak 8centit tudtam elõcsalni belõle, pedig most adtam neki. Ja, 115mm-en használom. Ez arra enged következtetni, hogy lehetne jobban is küldeni, mert így minimum egy méteres letörés kell síkra, hogy kimozogja a teljes utat, nagyon ugrálni mégsem akarok vele, a 1630g mégsem túl sok...
Másik ami meglepett, hogy a csillapítást totál nyúlig tekertem, mégsem elég gyors a villa. Gyárilag asszem 5W-s olaj van benne. Ennyire szutyok lenne a gyári olaj? Ha olajat cserélek, akkor Motorex lesz bele, de nem tudom, hogy abból is 5ös, vagy menjen a 2,5-es? Dukeomban régen 5ös RS olaj volt gyárilag, 7,5-es Motorextõl mégis finomabban mozgott.
Ki mi okosat tud erre mondani?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8584
Posted 2006. June 21. - 16:53
A gondom a következõ. Van egy Reba Race-em, eddig mentem vele 60km-t. 70kg-hoz fújtam bele 115PSI-t negatív és 110-et a pozitív kamrába. A SAG okés, de eddig mégiscsak 8centit tudtam elõcsalni belõle, pedig most adtam neki. Ja, 115mm-en használom. Ez arra enged következtetni, hogy lehetne jobban is küldeni, mert így minimum egy méteres letörés kell síkra, hogy kimozogja a teljes utat, nagyon ugrálni mégsem akarok vele, a 1630g mégsem túl sok...
Másik ami meglepett, hogy a csillapítást totál nyúlig tekertem, mégsem elég gyors a villa. Gyárilag asszem 5W-s olaj van benne. Ennyire szutyok lenne a gyári olaj? Ha olajat cserélek, akkor Motorex lesz bele, de nem tudom, hogy abból is 5ös, vagy menjen a 2,5-es? Dukeomban régen 5ös RS olaj volt gyárilag, 7,5-es Motorextõl mégis finomabban mozgott.
Ki mi okosat tud erre mondani?
#8585
Posted 2006. June 21. - 15:26
Telóolajból a motorexen kívül lehet még jót kapni?
A sebesség mindent megold.
#8586
vendég_nhunor_*
Posted 2006. June 21. - 13:23
-
a pike az ugráláshoz van kitalálva? -> ha mást csinál vele az ember akkor mi van? ugrik a gari, de télleg tönkre is mehet tõle?
#8587
Posted 2006. June 20. - 23:52
#8588
Posted 2006. June 20. - 20:36
Telót szeretnék beujítani. Kb. 90-95kg között mozog a versenysúlyom. Emiatt nem vagyok gramm mániás a biciklimmel / úgy sem tudok összerakni 30kg könyebb gépet / 3-4 lépcsõfokokat szoktam ugrálni ,néha kimegyek 30-40km tekerni az erdõbe. Néha leszaladunk 1-2 lejtõn. Idáig a Rock S. Judy J2 van kinézve. Kb. 18eHuf tudom megszerezni. Van valakinek valami ötlete? Áll. lehet venni 80 - 100 - 120 mm rugóúttal. Én a 120 ra gondoltam alattam úgyis beül vagy 3cm-et. Helyes az elgondolásom?
Aki tud segíteni annak elõrre is köszönöm!
Zoli
valaholeuropaban@freemail.hu
#8589
Posted 2006. June 20. - 20:06
ennyiért pike is van.60 ezer egy (nagyon) jó állapotú psylo tullio-ért sok sztetek?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8590
Posted 2006. June 20. - 19:48
Csak nem erre gondolsz???---> http://apro.bikemag....t=18520&cat=500
Enyém, és tényleg nincs baja. Írtam privátba, ha érdekel a dolog.
Köszi érdekelne, de tényleg egy kicsit túl súlyos vagyok hozzá. Sajnos pedig jó teló. (87 kilómhoz kicsit kevés benne az anyag)
#8591
Posted 2006. June 20. - 18:23
mivel írtad hogy nem vagy nádszál a sidet én nem erõltetném...Szevasztok.
Érdekelne, hogy a recon 327 solo air és egy duke xc között technikailag nagy különbség van e? Esetleg ti melyiket ajánljátok cc-zéshez?
És még érdelene hogy ti elhiszitek e hogy egy 2 hónapos rock shox sid team telót 55ért árulnak(állítólag nincs baja).
amúgy tán a recont
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8592
Posted 2006. June 20. - 14:50
Szevasztok.
Érdekelne, hogy a recon 327 solo air és egy duke xc között technikailag nagy különbség van e? Esetleg ti melyiket ajánljátok cc-zéshez?
És még érdelene hogy ti elhiszitek e hogy egy 2 hónapos rock shox sid team telót 55ért árulnak(állítólag nincs baja).
Csak nem erre gondolsz???---> http://apro.bikemag....t=18520&cat=500
Enyém, és tényleg nincs baja. Írtam privátba, ha érdekel a dolog.
#8593
Posted 2006. June 20. - 13:18
Érdekelne, hogy a recon 327 solo air és egy duke xc között technikailag nagy különbség van e? Esetleg ti melyiket ajánljátok cc-zéshez?
És még érdelene hogy ti elhiszitek e hogy egy 2 hónapos rock shox sid team telót 55ért árulnak(állítólag nincs baja).
#8594
Posted 2006. June 19. - 20:56
#8595
Posted 2006. June 19. - 20:26
#8596
Posted 2006. June 19. - 11:42
#8597
vendég_nhunor_*
Posted 2006. June 19. - 09:41
#8598
Posted 2006. June 18. - 22:54
Össze vissza állíthatod, cserébe elég strapabíró........és a súlya sem oly vészes(sztem)
#8599
Posted 2006. June 18. - 21:38
a súlya az ami nem cc-s cserébe örök életü lesz
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->