Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#7021
Posted 2007. May 09. - 20:15
Pityusz, vedd figyelembe, hogy dirt teló, szóval persze h picit keményebb az átlagnál. De tényleg könnyû vagy, uh. írj nagykernek, h van-e, szinte biztos, hogy csak a saját rugója jó bele.
#7022
Posted 2007. May 09. - 19:37
A sebesség mindent megold.
#7023
Posted 2007. May 09. - 19:06
Van nakam egy RS Argyle 318-as telóm és ki szeretném benne cserélni a gyári rugót egy puhábbra.Kérdésem az lenne,hogy jó-e bele a Pike U-turn-ös rugesz,vagy nem?Én kb 55-56 kg vagyok,ehhez a súlyhoz gondolom a kapható leglágyabb rugó kéne,vagy rosszul gondolom ?
#7024
Posted 2007. May 06. - 16:23
Õ tudja mi van benne, majd megmondja.
amúgy nézz egy gyári olajszintet, és tedd bele
#7025
Posted 2007. May 06. - 16:21
Misit nem tudom elérni
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#7026
Posted 2007. May 05. - 21:38
még elhozni sem volt idõm....Milyen a Talas Drusza? Sikerült kipróbálni?
*amúgy ez itt off *
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7027
Posted 2007. May 05. - 21:38
#7028
Posted 2007. May 05. - 21:34
#7029
Posted 2007. May 05. - 21:15
sztem nem, de igazából kb összesen az alunyakban különbözik a 351-es rugós recontól /ami elvileg opcionálisan rendelhetõ alunyakkal/ úgyhogy sok értelme sztem nincs...;578248']'07-es Revelation U-turn (acélrugós, nem a levegõs) Mo-on lesz forgalmazva? Mert eddig nem igazán látok, vagy csak még ezután fog bejönni az országba?
ja meg a reconon van v-fék tüske
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7030
Posted 2007. May 05. - 19:39
#7031
Posted 2007. May 05. - 13:56
oks köszi!
am ha mondjuk 100 mm-es lenne, akkor több kéne bele?
Telótól függ, lehet, hogy kevesebb.
#7032
Posted 2007. May 05. - 13:56
Elméletileg akkor kellene bele a 93 mL.oks köszi!
am ha mondjuk 100 mm-es lenne, akkor több kéne bele?
Durung forever!
#7033
Posted 2007. May 05. - 13:37
Akkor 85 mL olaj kell a csilibe.
oks köszi!
am ha mondjuk 100 mm-es lenne, akkor több kéne bele?
#7034
Posted 2007. May 05. - 13:32
Akkor 85 mL olaj kell a csilibe.80 mm, és sima lock out, nem távirányítós...
Durung forever!
#7035
Posted 2007. May 05. - 13:13
#7036
Posted 2007. May 05. - 09:25
Durung forever!
#7037
Posted 2007. May 05. - 08:21
már csak az olajat kell valahonnan beszereznem...
jah am manualom van a telóhoz(papír) csak angolul nem értek annyira, de majd megkérem egyik havert akinek nyelvizsgája is van, hogy segítsen lefordítani...
#7038
Posted 2007. May 04. - 22:06
THX!
még annyi kérdésem lenne, hogy a lock out állítóját akkor le kell szedni?(olajat sztem fogok benne cserélni)
Meg a kenésre, meg a csilibe ugyanolyan olaj kell, vagy nem?
A távirányítósnál elég, ha a bowdent leszeded... bár ezt amúgy is ki kell.
A krovafej, vagy a csillagkulcs rámegy. Ott csak a bowdenakasztó környékén lévõ két darab tömítõgyûrûre kell vigyázni. Fõleg összerakásnál.
A nem távirányítósnál biztos le kell, de az sem nagy ördöngõsség. Egy zégerfogó kell hozzá. Ha nincs két csavarhúzóval is ki lehet ügyeskedni a zégergyûrût, de vigyázz, hogy el ne törd. Szóval zéger le, kupakot egyszerûen lehúzod és mehet a krova, vagy a csillagkulcs.
Kitekered a lock out rendszert és már öntheted is kedvedre az olajat.
De ha még mindig nem vagy biztos a dolgodban, nézd meg a 2006 Judy Service Guide-t.
http://www.sram.com/...ID=1&subcatID=3
Csilibe 5W-s olaj kell. De ha hozzá tudsz jutni 2,5W-shez az aktívabbá teszi a villát, a visszaút állításnál meg van annyi tartalék, hogy kordában tartsd. Így befelé gyorsabban reagál.
Kenésre én inkább motorolajat használok. Egyrészt, mert a hidraulika/lengéscsillapító olaj nyomásállóságra és hõterhelésre van inkább kihegyezve és nem annyira a kenésre. Ezzel szemben a motorolaj (15W-40) kenésre van kitalálva és még a hõterhelést is jól viseli. Ráadásul sûrûbb és ezért jobban a helyén marad, vastagabb olajfilm keletkezik a perselyekben és a becsúszókon, nehezebben szivárog el. Másrészt a drága, nehezen megszerezhetõ, spéci lengéscsillapító olajat oda nem pazarolnám.
Durung forever!