Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#7001
Posted 2007. May 18. - 11:52
#7002
Posted 2007. May 18. - 11:42
Nem feltétlen. Van aki meg pont azt akarja hogy végig lineárisan mozogjon, ne keményedjen ha rövidíted az utat.
Másik: Recon (327)be útállítás után kicsit sûrûbb olaj ment vissza (olyan volt, 3/4e a gyári 5ös, de kicsit elpancsoltunk és csak 10 es volt kéznél :mad: ); de megpróbálnám a korábbinál is érzékenyebbre állítani a csillit.(Tegnap hosszabb utat is mentem, köveken és gazos helyen gyorsan lsutább/keméynebb volt; másik Reconos kollegánal érzékenyebb volt a teló.) Mehet 1 az 1be 2,5ös bele, vagy csak a mostani kb 6,5re sûrûsödött felét cseréljem 2,5re? Nekem nincs otthon szíp nagy fecskendõm úgyhogy egyelõre binyiglisnél garázdálkodnék; szal a kísérletezgetés megint olyan hogy necces hogy próbáljam ki hogy mi tetszik Ha vkik esetleg Tora/Reconba próbáltak ilyet és 2,5össel teljesen jó akkor azt rakok bele; ha azt mondjátok akik próbálták hogy az kevés, olyan mintha nem lenne szinte csillapítás úgy kirúg, akkor a fele/fele kombó.
:prosze:
Öhm, másik hogy Reconos kollega szerint könynen elhagyható a visszaútcsilli állítókája... ez ilyen elhagyós tényleg vagy csak xarul rakta vissza?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#7003
Posted 2007. May 18. - 11:30
és nekem adta telót..potom pénzért.hogy elötte ki használta? nem tudom...
"bár nekem azt mondta hogy most lett rajta cserélve szimmering meg olaj"...egyre kezdem tudni, hogy nagyokat mondott...ismerõs..hmmm grat.
nálam ugy november óta üzemel "aktivan"...
mennyi ideig új? tehát menyi idõ alatt szünne meg a maszlagolás?
sajnos teleszkópokban nem vagyok otthon...még kicsit se... :S
köszi
#7004
Posted 2007. May 18. - 10:11
A sebesség mindent megold.
#7005
Posted 2007. May 18. - 08:44
Tora 318 u-turnom van.....ha lecsavarintom 130ról akár 100ra sztem akkor már letudom koppintani egy nagyobb ráfekvéssel lendületvételkor....valaki valami okot mondana? mert elvileg van olyan hogy progressziv csilapitás...tehát ha csökkentem a rugóútat a technológa által még inkább keményednie kéne ugyebár?
a másik az egyik becsúszóm mindig gennyes(rátapad minden szutyok)...lehet hogy trágya a szimmmeringem? mert halottam ilyen " új vizes szimeringrõl" ami folymatosan keni a becsúszot...de akkor meg a másik nem funkcionál mert az meg nem "nedves"....
Hát elvileg nem szabadna lekoppannia, mert a progresszív az elvileg benne van...hm...sztem esetleg próbáld meg azt, hogy amikor kisebb rugóúttal használod, kicsit keményíts az erõfeszítésen(vagy hogy híjják), és akkor lehet hogy nem fog lekoppanni...
kenésnek elvileg mind2 oldalon kell lennie...ha egyforma szimmeringed van mind2 oldalt, akkor vagy az egyik szimmering rosz, vagy pedig azon az oldalt, ahol száraz nincs kenésed...mást nem nagyon tudok elképzelni...:chin:
#7006
Posted 2007. May 18. - 08:27
Másik: Recon (327)be útállítás után kicsit sûrûbb olaj ment vissza (olyan volt, 3/4e a gyári 5ös, de kicsit elpancsoltunk és csak 10 es volt kéznél :mad: ); de megpróbálnám a korábbinál is érzékenyebbre állítani a csillit.(Tegnap hosszabb utat is mentem, köveken és gazos helyen gyorsan lsutább/keméynebb volt; másik Reconos kollegánal érzékenyebb volt a teló.) Mehet 1 az 1be 2,5ös bele, vagy csak a mostani kb 6,5re sûrûsödött felét cseréljem 2,5re? Nekem nincs otthon szíp nagy fecskendõm úgyhogy egyelõre binyiglisnél garázdálkodnék; szal a kísérletezgetés megint olyan hogy necces hogy próbáljam ki hogy mi tetszik Ha vkik esetleg Tora/Reconba próbáltak ilyet és 2,5össel teljesen jó akkor azt rakok bele; ha azt mondjátok akik próbálták hogy az kevés, olyan mintha nem lenne szinte csillapítás úgy kirúg, akkor a fele/fele kombó.
:prosze:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#7007
Posted 2007. May 18. - 00:42
Kérdésem volna bölcs társasághoz.
Tora 318 u-turnom van.....ha lecsavarintom 130ról akár 100ra sztem akkor már letudom koppintani egy nagyobb ráfekvéssel lendületvételkor....valaki valami okot mondana? mert elvileg van olyan hogy progressziv csilapitás...tehát ha csökkentem a rugóútat a technológa által még inkább keményednie kéne ugyebár?
a másik az egyik becsúszóm mindig gennyes(rátapad minden szutyok)...lehet hogy trágya a szimmmeringem? mert halottam ilyen " új vizes szimeringrõl" ami folymatosan keni a becsúszot...de akkor meg a másik nem funkcionál mert az meg nem "nedves".... nem értem........
akinek ilyen jóó telója van, valami empiríával meglepne?
hálás köszönetem!!!
Ádám
#7008
Posted 2007. May 10. - 22:28
A sebesség mindent megold.
#7009
Posted 2007. May 10. - 22:26
#7010
Posted 2007. May 10. - 22:23
#7011
Posted 2007. May 10. - 22:22
#7012
Posted 2007. May 10. - 22:21
#7013
Posted 2007. May 10. - 22:18
#7014
Posted 2007. May 10. - 22:11
www.sram.com -on minden le van írva. Egyáltalán nem olyan, mint a lockout.
A sebesség mindent megold.
#7015
Posted 2007. May 10. - 22:10
#7016
Posted 2007. May 10. - 22:09
Útállítási rendszer. Rugós és levegõs telóknál is van. Egy kupakot terve változtatod a teló útját + vagy - irányba.Emberek az rs telókban mi az a uturn?(ne nézzetek nagyon hülyének csak nemtom)
#7017
Posted 2007. May 10. - 22:05
#7018
Posted 2007. May 10. - 17:31
mindkét szárba 2.5 wt motorex
a szimmeringre belülröl motorex zsir vékonyan
olajszint: 190-190ml vagy a teteétõl rugó nélkülteljesen lenyomva a becsuszót 120mm(ez nem 100%) rég volt boxxerem
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->