Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#4041
Posted 2009. April 15. - 07:32
on: Köszöntem. Nem találom, van érdemi különbség enduro meg gyári között; vagy amit olcsóbban találok az kerüljön bele?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4042
Posted 2009. April 14. - 16:31
ha kerdesed van, azt tedd fel nehany ertelmes mondatban, de ne irjal mindenrol kisregenyt.
szimmering: gyari szett, vagy enduro szett, salanal asszem lesz hamarosan.
#4043
Posted 2009. April 13. - 15:38
nem akarlak elkeseríteni de ez fossa az olajat rendesen. Mivel lábanként 16ml olaj van benne, ebben az ütemben gyorsan eltünik belõle....
Suxx Köszöntem.
Szimeringbõl van ajánlott/kerülendõ márka? Elvileg itthon is cserélhetõ ugye?
(Amikor bp fele járok akkor nincs már munkaidõ, max a helyi bringaboltossal tudnám fel küldetni és visszahozatni ami megint hetekbe telik és szimeringet sem tudom mikor tuom kicsengetni, javítás meg nem tudom menynit dobna még az összegen...)
2005ös gyártású ha jól emléxem a vállon; hol nézzek bele alkatrészt?
Még egy dolgot elfelejtettem. Mintha kb egy milivel kintebb lenne ezen a villán a fékem. Bedobtam az új pofákat, de 1-2 röccenés hijján koppig be kell tekernem a BB7 fix oldalát, annyira eltoltam a testet amennyire csak lehetséges!
Lehet vékony alátétet rakni az IS adapter alá hogy annyival bentebb kerüljön vagy milyen megoldások vannak? Fene se gondolta volna hogy Reconhoz képest ennyi a difi
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4044
Posted 2009. April 13. - 10:49
). Igaz tárcsával használom Ez elött egy manitou skarebem volt vfékkel,
azért ez nem elhanyagolható különbség.
ha a skarebet is használtad volna tárcsával éreznéd hogy egy nagyságrenddel merevebb a sid, persze nem egy reba, recon vagy fox, de azért 65 kilónál annyira nem kéne rugalmas legyen -persze 6"-osnál nem nagyobb tárcsával-.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4045
Posted 2009. April 13. - 00:20
Olajmennyiség csekkolva, tulajjal egyeztetve; pozitív kamra leeresztve összemegy teljesen; okés, csak ennyire progresszív. Szuszogás lehet hogy mégis a + kamra tetejérõl jön; ez most másodlagossá degradálódott. Ettõl még jobb láb tetején is vmi tömítést kell majd cserélni.
Viszont most hogy végre el tudtam kezdeni hazsnálni kiderült hogy a bal lábikó szimeringje belül bibis, mert biza egy másfél centis darabon rajta marad az olajfilm. (Ha jól sejtem ne nagyon várjam meg a szezon végét vele, még akkor sem ha (lakásfelújítás apránként de folymatosan) idén 500Km-nél nem megyek vele többet?)
nem akarlak elkeseríteni de ez fossa az olajat rendesen. Mivel lábanként 16ml olaj van benne, ebben az ütemben gyorsan eltünik belõle....
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4046
Posted 2009. April 12. - 23:21
#4047
Posted 2009. April 11. - 23:54
nekem 20 perc
te elszopsz vele fél napot, de hajrá
Olajmennyiség csekkolva, tulajjal egyeztetve; pozitív kamra leeresztve összemegy teljesen; okés, csak ennyire progresszív. Szuszogás lehet hogy mégis a + kamra tetejérõl jön; ez most másodlagossá degradálódott. Ettõl még jobb láb tetején is vmi tömítést kell majd cserélni.
Viszont most hogy végre el tudtam kezdeni hazsnálni kiderült hogy a bal lábikó szimeringje belül bibis, mert biza egy másfél centis darabon rajta marad az olajfilm. (Ha jól sejtem ne nagyon várjam meg a szezon végét vele, még akkor sem ha (lakásfelújítás apránként de folymatosan) idén 500Km-nél nem megyek vele többet?)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4048
Posted 2009. April 11. - 22:06
Sala, Maggi, köszi a segítséget!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4049
Posted 2009. April 11. - 19:51
mindenesetre az április-májusi bikkmakkban egy elég jó cikk van a telókról, szerintem kezdésnek érdemes lenne elolvasnod.
http://bikemag.hu/el...tuning-elozetes
#4050
Posted 2009. April 11. - 17:45
mert még mindig szenvedek az enyémmel igaz már kicsit jobban mocorog de most már nagyon kemény lett. Gondolom azért mert sok benne az olaj de ha kiszedek (kenés olaj) 1 kicsit akkor meg ismét darabosan mozog és kenés se sok van... pedig gyári mennyiséget tettem bele. Azon is gondolkoztam hogy a csillapítás oldalból kellene kiszedni vagy tölteni 1 kis olajat. Mert a Judymnál azzal kellett játszani hogy jó legyen. Vagy a lockout is befolyásolna valamit? nem tudom
akinek van vagy ért hozzá az légyszíves segítsen
Köszi
#4051
Posted 2009. April 11. - 15:50
#4052
Posted 2009. April 11. - 15:23
elkezdtem szétszedni ezt a motion controlt. gate tekerntyût, alatta lévõ kék baszt eltávolítottam. az a kékség egy 8lap fejû mûanyagra fekszik föl, ezek ugye szépen együtt forognak amikor én a pop lockot nyomkorászom. nekem a gondom az, hogy csak félig fordul el az egész és vissza se áll a helyére, mert megszorul. ehhez szeretném szétszedni az egészet. de itt elakadtam, próbáltam tekergetni azt a 8lap fejû mûanyagot, de elég szoros, meg se moccan (mármint a 2 végállás után) és mélyszántást sem akarok rajta csinálni. feltételezem, hogy nem így kell szétszedni. az alábbi videora leltem, de ebben is csak addig szedi szét a skac, ameddig én is eljutottam:
nem tudjátok véletlenül, hogy hogyan kell szétszedni?
#4053
Posted 2009. April 11. - 12:13
szerintem nem tesz jót neki.
de többen mondták már, hogy inkább ne...
meg most magellanboy is.
szerintem logikus,
motorolajat motorba, fékolajat fékbe...
de miért nem veszel egyszerûen teló olajat? az a biztos, nemde?
Izomtéridõninja-geológus!
#4054
Posted 2009. April 11. - 12:08
#4055
Posted 2009. April 11. - 11:25
Akkor most mi van?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4056
Posted 2009. April 11. - 11:03
nekem 20 perc
te elszopsz vele fél napot, de hajrá
Na ezért megyünk hozzád a napfényes,madárcsicsergõs,Budakalászi Omszkitó andalítóan megindító közegébe...ötezressel a zsebben! Sala for ever
Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#4057
Posted 2009. April 10. - 22:38
#4058
Posted 2009. April 10. - 09:22
ha szuszog akkor ki kell cserélni az MCD-ben a tömítést
nagyobbik baj az, hogy nem mozogja ki az utját. MCD kilõve, mivel azt mondtad szuszog ( nem tud nyomás kialakulni, igy no compreszzio)
szóval a lábban van sok olaj vagy ha levegás akkor a dugó felett.
5000lesz, utalva
Köszöntem!
MCD tömítés csere mennyire sürge? Visszaút majdnem full minimumon, lockot nem használom, innetõl gate-t sem. Levegõs, és a jobb láb tetjérõl jön az olaj/hang, kiveszek fecsivel 20ml-t elõször... csak találjak vhol.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4059
Posted 2009. April 10. - 01:34
ha szuszog akkor ki kell cserélni az MCD-ben a tömítést
nagyobbik baj az, hogy nem mozogja ki az utját. MCD kilõve, mivel azt mondtad szuszog ( nem tud nyomás kialakulni, igy no compreszzio)
szóval a lábban van sok olaj vagy ha levegás akkor a dugó felett.
5000lesz, utalva
4 mondat 5000? jo orabered van baze irigyellek
RAUH-Welt
B E G R I F F