Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#3961
Posted 2009. April 23. - 16:07
kb 2-3 hete használt argye 409esemnek minden bicozás után szép kis oaljcsikok lesznek a becsúszóján, ami dörtpáyla porátol szépen be is barnásodik. valahol itt azt olvastam, hoyg ez nagyon uj iláknál, vagy új szimeringnél normális is, nah d emég meddig? modjuk ha kopás maitt akkor keveset mozog emrt 215psire van fujva szóval minimalt mozog... menyi az eséyle hogy kihagyták belöle az olajlehuzó szivacsot? (vadi ujonnan vettem) hadjam igy még 2-3 hétig hátha megjavul vagy nézek bele? sziemringet igy is kitom szedni nem? csak amedig alákukantok megvan e az szivacs....
#3962
Posted 2009. April 23. - 15:45
Ezzel le is zárhatjuk a témát, mert bõven elég volt a "lekvárkaszálásból."
#3963
Posted 2009. April 23. - 12:49
azt meg, hogy mennyi a max amit beletölthetsz úgy a legjobb kikísérletezni, hogy csak azt az olalt rakod össze amelyikben a csillapítás van, és rugó nélkül megnézed, hogy kimozogja e az útját. u-turn oldalán meg nem is értem miért ír 2 féle olajat alulra és fölülre, mert ott a tolórúd "egybe van" a rugóval, a becsúszó belsõ falában pedig nincs o gyûrû, ergo úgy is összekeverednek...
#3964
Posted 2009. April 23. - 12:13
én a szárak aljába elõírt mennyiséget megdupláztam. 15ml szerintem baromi kevés.
Én is többet raktam bele és sokkal keményebb lett tölle a mozgás
Nem tudom hogy ha túl sok olajat raksz bele az nem fog valami hibát csinálni... ja meg nehezebb lesz tölle a teló
#3965
Posted 2009. April 23. - 11:51
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3966
Posted 2009. April 23. - 11:10
#3967
Posted 2009. April 23. - 09:43
Jogos:) Már én is keverem a szezont a fazonnal."Ez után tudod kihúzni a becsúszókat, majd utána kitekerhetõk a csavarok."
Inkább fordítva nem? ha beütötte a csavarokat aztán csavarja ki és azután húzza szét a telót...
MRTEO majd olvas vissza kicsit mert ha kihúzod 130-ra akkor utánna lahetne vele problémák (nem biztos). Zoomstag is ezt csinálta.... olvass vissza.
#3968
Posted 2009. April 23. - 09:28
"Ez után tudod kihúzni a becsúszókat, majd utána kitekerhetõk a csavarok."
Inkább fordítva nem? ha beütötte a csavarokat aztán csavarja ki és azután húzza szét a telót...
MRTEO majd olvas vissza kicsit mert ha kihúzod 130-ra akkor utánna lahetne vele problémák (nem biztos). Zoomstag is ezt csinálta.... olvass vissza.
Elkezdtem visszaolvasni, délutánra remélem végzek
#3969
Posted 2009. April 23. - 09:14
Inkább fordítva nem? ha beütötte a csavarokat aztán csavarja ki és azután húzza szét a telót...
MRTEO majd olvas vissza kicsit mert ha kihúzod 130-ra akkor utánna lahetne vele problémák (nem biztos). Zoomstag is ezt csinálta.... olvass vissza.
#3970
Posted 2009. April 23. - 09:09
Igen hézagosan tanulmányoztad a gyári manual-t, ha nem tudod széthúzni.:chin:
A láb alján lévõ csavarokat fél/háromnegyed részig kell kitekerni, majd ésszel mindkettõt vissza kell ütni (falap+kalapács, gumikalapács).
Tegnap álltam neki doksi nélkül, mert a gépemet itt hagytam a munkahelyemen. Most reggel néztem meg a képeket a 2006 Recon Service Guide doksiban, itt nem láttam kalapácsot...
Persze annak aki nem csak képeket néz, hanem olvas is, annak könnyebb a dolga
Olvasás után már én is látom a hibámat, köszi
#3971
Posted 2009. April 23. - 08:59
Igen hézagosan tanulmányoztad a gyári manual-t, ha nem tudod széthúzni.:chin:Sziasztok!
Bikemag olvasása után szervizelni akarom a villámat.
Nekem egy Recon Solo Air-em van (szerintem 2005-ös), kivettem az alján lévõ csavarokat, de nem tudom lehúzni a külsõ szárat.
A sram oldalon lévõ doksi szerint nincs más rögzítés, ki kellene jönnie, elnéztem valamit?
Esetleg létezik doksi a nem U-turnos SoloAir Reconhoz is valahol, vagy csak ez a közös van, ami a Sram oldalon található?
Amikor összerakom mennyi olajat ajánlotok, mert több helyen olvastam, hogy több kell bele mint a gyári ajánlás.
Ha számít akkor 130-ra fogom átállítani, és 100 kg körül vagyok, maratonozásra használom a gépet.
köszi
A láb alján lévõ csavarokat fél/háromnegyed részig kell kitekerni, majd ésszel mindkettõt vissza kell ütni (falap+kalapács, gumikalapács). Ez után tudod kihúzni a becsúszókat, majd utána kitekerhetõk a csavarok.
Olajból a gyári ajánlást javasolt betölteni. Nem hülyék tervezték és találták ki a teleszkópot, így nem véletlen, hogy annyit írnak, amennyit.
#3972
Posted 2009. April 23. - 08:53
Bikemag olvasása után szervizelni akarom a villámat.
Nekem egy Recon Solo Air-em van (szerintem 2005-ös), kivettem az alján lévõ csavarokat, de nem tudom lehúzni a külsõ szárat.
A sram oldalon lévõ doksi szerint nincs más rögzítés, ki kellene jönnie, elnéztem valamit?
Esetleg létezik doksi a nem U-turnos SoloAir Reconhoz is valahol, vagy csak ez a közös van, ami a Sram oldalon található?
Amikor összerakom mennyi olajat ajánlotok, mert több helyen olvastam, hogy több kell bele mint a gyári ajánlás.
Ha számít akkor 130-ra fogom átállítani, és 100 kg körül vagyok, maratonozásra használom a gépet.
köszi
#3973
Posted 2009. April 22. - 23:46
de ahogy a 30b képen látom, létezik erre való buzerátor is
#3974
Posted 2009. April 22. - 18:27
már kijött a drágaság
csak egy kis biztatás kellett neki
abban a fehér mûanyagban belülrõl van egy o-gyûrû, abban csúszkál a tolórúd. szerintem abban akad el. én eddig csak rugós torát szedtem szét, abban is nehezebben jött át az említett rész (ahogy a pike-ban is), de kicsit megnyomogatva átjött. (nem hinném, hogy rugós és levegõs különbözik, mármint ez a része) én úgy látom, hogy a képen is csak áttolja.
és ami belül van az az o-gyûrû azt hogyan tudjuk kiszedni?
Most tuning telón van a tora (olvastam a bikemag-et:))
#3975
Posted 2009. April 22. - 13:03
Amúgy rettenetesen nehezen mozog az a rúd. Meg még olyan száraz érzése is van...
Köszi még egyszer.:prosze:
Izomtéridõninja-geológus!
#3976
Posted 2009. April 22. - 12:59
#3977
Posted 2009. April 22. - 12:37
de a csillapítás oldalon is tök ugyanaz a megoldás van. van egy fém rész, ami nem csavaros, hogy le lehessen szedni. egyszerûen be van rakva oda (látszólag...), egy picit mozog is.
és azért nem lehet átnyomni, mert ahova behajtom a csavart (hogy egyben maradjon a villa), az alatt a rész alatt egy nagyon kicsit vastagabb. és pont lezárja azt a lyukat, amiben mozog az a csillapítórúd. és nem úgy néz ki, mint ami ki akar jönni, pedig egy kicsit meg is lett ütögetve.
igyekszem képeket csinálni,
és köszi az eddig fáradozást!
u.i.: látszik a 29b, 32abc képeken is, hogy olyan fémgyûrû-szerûség van ott, ahol eltûnik a csillapítórúd a becsúszókban. ezen a torán nem fehér, hanem fém színû a becsúszó alja mindkét oldalon.
Izomtéridõninja-geológus!
#3978
Posted 2009. April 22. - 12:16
a 18c képen a bal szár van...csillapítás pedig tudtommal a jobb oldalon van
#3979
Posted 2009. April 22. - 12:02
http://sram.com/_med...rvice Guide.pdf
a 18c képen. olyan fém akármi, ami mintha bele lenne préselve a becsúszóba, és egy picit mozog is. és pont nem fér ki a csillapítás alja...mert egy kicsit ki van szélesítve a csavar résznél, és azt a lyukat pont elfedi, ha megpróbálom átnyomni.
vagy erõszakoskodni kell vele?
Izomtéridõninja-geológus!