Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#3761
Posted 2009. June 22. - 11:50
O-gyûrû mérete: 12,42x1,78mm, és ha Budapesten, az O-Ring Kft-nél (www.oring.hu) vásárol, akkor a cikkszáma: 74926, ára: 16,-Ft/db.
A mellékelt képen a 9-s szám melletti O-gyûrû.
[ATTACH]648[/ATTACH]
#3762
Posted 2009. June 18. - 15:13
Hello!
Van egy '09-es Reba Race-em. Szilváson azt vettem észre, hogy lekoppan, összehúzta magát teljesen. Akkor kiengedtem a levegõt a negatív kamrából, kiugrott, de aztán megint visszacsúszott, és megint lett fél centi utam. Kicseréltük a pozitív kamra szelepét, és ott ahol van a szelep azon a csavaron tudtunk húzni egy negyed fordulatot, és reménykedtünk, hogy jó lesz. Crosskovácsin nem is volt vele semmi gond, bár utána úgy tûnt mégis mintha engedett volna. Ma voltunk bringázni a Bükkben, és megint összehúzta magát. A tetejébe olyan 120-130 psi-t, az aljába kb. egy tízessel kevesebbet fújok. Végül leengedtem mindkét kamrát, felfújtam, de egy idõ után csak rossz lett. Egy idõ után észrevettük, hogy míg a fenti 120-ból lesz 50-60 psi, az áljába felmegy 110-rõl 150-re. Ezt még meg kellett csinálni párszor, egy idõ után már csak a pozitívba fújtam, az áljából meg kiengedtem levegõt, és bár így megvolt a 10 centi, visszaút csillapítás nem volt. Ez tartott olyan 20 percig, megint összement teljesen. Arra gondoltunk, hogy a villa belsejében az egyik gumigyûrû meghalt, és ezért engedi át a levegõt a + -ból a - -ba. Volt már valakinek ilyen gondja? Holnap megy föl gariba, meglátjuk mi lesz.
labidani
Bûvészkedés helyett rég kicserélhetted volna az O-gyûrûket. Ha megnézel egy robbantott ábrát, nincs belül semmi misztikus cucc. Nekem versenyen halt meg a negatív dugattyú O-gyûrûje és ettõl majdnem kétszer keményebb lett a villa és persze ki is koppant. Ha összeül, akkor a pozitív kamra környékén lesznek a gondok.
#3763
Posted 2009. June 18. - 14:54
Aki nem tud elugrani a bringám elöl, az nem érdemli meg az Evoluciót!!! BY NIHILHERO
#3764
Posted 2009. June 16. - 22:07
Van egy '09-es Reba Race-em. Szilváson azt vettem észre, hogy lekoppan, összehúzta magát teljesen. Akkor kiengedtem a levegõt a negatív kamrából, kiugrott, de aztán megint visszacsúszott, és megint lett fél centi utam. Kicseréltük a pozitív kamra szelepét, és ott ahol van a szelep azon a csavaron tudtunk húzni egy negyed fordulatot, és reménykedtünk, hogy jó lesz. Crosskovácsin nem is volt vele semmi gond, bár utána úgy tûnt mégis mintha engedett volna. Ma voltunk bringázni a Bükkben, és megint összehúzta magát. A tetejébe olyan 120-130 psi-t, az aljába kb. egy tízessel kevesebbet fújok. Végül leengedtem mindkét kamrát, felfújtam, de egy idõ után csak rossz lett. Egy idõ után észrevettük, hogy míg a fenti 120-ból lesz 50-60 psi, az áljába felmegy 110-rõl 150-re. Ezt még meg kellett csinálni párszor, egy idõ után már csak a pozitívba fújtam, az áljából meg kiengedtem levegõt, és bár így megvolt a 10 centi, visszaút csillapítás nem volt. Ez tartott olyan 20 percig, megint összement teljesen. Arra gondoltunk, hogy a villa belsejében az egyik gumigyûrû meghalt, és ezért engedi át a levegõt a + -ból a - -ba. Volt már valakinek ilyen gondja? Holnap megy föl gariba, meglátjuk mi lesz.
labidani
#3765
Posted 2009. June 16. - 10:00
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3766
Posted 2009. June 16. - 09:35
#3767
Posted 2009. June 16. - 09:35
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3768
Posted 2009. June 15. - 18:02
ha sokkal olcsóbban tudod venni akkor a 08-as is teljesen jó lesz , akkora csodát már addig is az egyik legjobb telóval nem lehet tenni - kivéve hogy végre van átütõtengelyes de gondolom az téged amúgy sem érint -
ha +nincs nagy árdiffi akkor idei
Kb egy ilyet szeretnék építeni, azért kérdeztem. A váz már megvan szerencsére. Most jön a többi dolog.http://bikeboard.pl/...et&g=13&art=948
#3769
Posted 2009. June 15. - 17:56
ha +nincs nagy árdiffi akkor idei
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3770
Posted 2009. June 15. - 17:48
Amelyik neked és a pénztárcádnak szimpatikusabb. Egyikkel se jársz rosszul.Értem. te melyiket ajánlod jobban? Nem kell semmi extra elvárás nekem, nem versenyezek. Amúgy egy 2008-as giant xtc alu vázba lenne.
#3771
Posted 2009. June 15. - 17:46
A 2009-s teljesen új modell.
2008 - http://www.chainreac...x?ModelID=22217
2009 - http://www.chainreac...x?ModelID=29864
Értem. te melyiket ajánlod jobban? Nem kell semmi extra elvárás nekem, nem versenyezek. Amúgy egy 2008-as giant xtc alu vázba lenne.
#3772
Posted 2009. June 15. - 17:18
2008 - http://www.chainreac...x?ModelID=22217
2009 - http://www.chainreac...x?ModelID=29864
#3773
Posted 2009. June 15. - 17:09
Mi a különbség a 2008-as és a 2009-es Reba Race között? Mert a 2008-ast sokkal olcsóbban tudnám megvenni. Vagy az rosszabb minõség, vagy a 2009-esben van rengeteg fejlesztés?
Köszi a választ.
#3774
Posted 2009. June 15. - 14:08
#3775
Posted 2009. June 15. - 12:47
35-ös eleve nem lehetne mivel 30 mm a különbség a 85-115 között
de 15-ösök voltak a csomagban mellékelve
(ideikben meg gondolom 20-as mivel azok 80/100/120)
akkor sorry, mert
1. nem tudok szamolni
2. amit szetszedtunk, abban 15-mm-es volt, es ugy emlekeztem, hogy 2 kulon meret van gyarilag dobozban ez meg zacskos telo volt.
#3776
Posted 2009. June 15. - 12:42
de 15-ösök voltak a csomagban mellékelve
(ideikben meg gondolom 20-as mivel azok 80/100/120)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3777
Posted 2009. June 15. - 12:31
2 kulon tavtarto van, az egyik 115-100, azaz 15 mm-es, a masik ertelemszeruen 35 mm-es.
Mind a két távtartó 15mm-es!!
#3778
Posted 2009. June 15. - 12:26
#3779
Posted 2009. June 15. - 11:26
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3780
Posted 2009. June 13. - 20:37
Csak még nem vagyok benne, biztos hogy ez már aktuális lenne...:chin:
Kb. milyen idõközönként szoktak olajat cserélni?