kúl a video.

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
sztem meg rendes volt, es nem hasznalt tul sok 3 betus angol roviditest, meg szakszot
Jorus, ez szep volt! :cool2:
Nagyon penge, bár nem tudom, miért gondolod, hogy ez egy olyan fórum, ahol vágjuk a mértékegységeit a szakmának
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
Nagyon penge, bár nem tudom, miért gondolod, hogy ez egy olyan fórum, ahol vágjuk a mértékegységeit a szakmának
Terhelés és fékszárnypozíció függvényében 110 - 140 kts.
Leszálláskor mi a sebességük az ilyenfomra gépeknek?
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
Közvetlenül a leszállás elõtt HAM ATIS 38 csomós szelet jelzett 45 csomós lökésekkel, 72 fokos támadással. Az A320-asok üzemelési maximuma 22-23 csomó 90 fokos támadással (B737 NG-k is ekörül mozognak, a wingletesek alacsonyabb limittel), magyarán tolnia kellett volna egy go-around-ot, majd holdingolni, amíg javul valamit a szél. Ez egyébként meg is történt, másodszorra már le tudta tenni a gépet. Egyébként ezen az LH gépen kívül mindegyik másik approach-on levõ gép elment kitérõre, vagy holding pontra, ahogy az elõ van írva. Õk nem mentek, hanem megpróbálták. Na, ez volt az elb*szás.
Az A320-as egyébként 30 tonna körül van, nem 65.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"