Jelentkezz be Regisztrálj
Cube
#841
Írta 2009. augusztus 25. - 06:49
Aki nem tud elugrani a bringám elöl, az nem érdemli meg az Evoluciót!!! BY NIHILHERO
#842
Írta 2009. augusztus 25. - 00:13
#843
Írta 2009. augusztus 24. - 22:18
#844
Írta 2009. augusztus 24. - 21:26
Aki nem tud elugrani a bringám elöl, az nem érdemli meg az Evoluciót!!! BY NIHILHERO
#845
Írta 2009. augusztus 24. - 21:07
a gyenge karbonhoz meg annyit hozzatennek, hogy egyszer behoztak hozzank egy bringat a boltban, ami egy balesetben vett reszt. a karbon villa aluminium nyaka el volt torve. a szara teljesen ep volt. gondoltuk kiprobaljuk mennyi kell neki.
rafektettem a satupadra, es az 5kilos kalapaccsal ravertem egy izmosat. gombostunyi helyen lepattant rola a lakk es annyi.
aztan befogtuk a satuba, es ugy probaltuk osszeroncsolni, de nagyon-nagyon nehezen ment. rendesen ket kezzel kellett nyomni a satu fogojat hogy osszetorje.
emberek tul konnyen nyilatkoznak torekeny karbonvazakrol, anelkul hogy sajat szemukkel lattak volna egyet. konnyu elhinni hogy a karbon vaz kb olyan ellenallo mint a fogmoso pohar, csak kar hogy ez kozel sincs igy. persze lehet vele szerencsetlenul esni, de konyorgom, menjetek esszel a bringaval. en utoljara 2002-ben estem el. es meg ha el is esel, akkor sem biztos hogy a vaz fog leerni [kormany szele, pedal, villavall sokkal inkabb] es meg ha le is er a vaz akkor sem biztos hogy egy gians nagy eles ko fog ott fekudni. [mindenki a Matraban bringazik kizarolag?] de meg ha ez az osszes szerencsetlen korulmeny egyutt fennall, akkor a kis muhely-probam mutatja, hogy nem is biztos hogy meg fog serulni a vaz.
ja, hasonlo balesetben benne volt egyszer kollegam is, Klein karbon villa, szinten alu nyakkal, frontalisan kapta el egy auto. a Ksyrium kerek ripityara tort, az alu vaz felcsove szetnyilt, az alu nyakcso pedig kettetort. a villa karbon also resze teljesen epen maradt. meg megvan nalam itthon, valami fogast fogok belole csinalni.
valamint ahogy rob is irta, egy olyan nagy utes ami a karbont eltori, az alut is behorpasztja, ami szinten vegzetes lehet.
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#846
Írta 2009. augusztus 24. - 20:52
rafektettem a satupadra, es az 5kilos kalapaccsal ravertem egy izmosat. gombostunyi helyen lepattant rola a lakk es annyi.
aztan befogtuk a satuba, es ugy probaltuk osszeroncsolni, de nagyon-nagyon nehezen ment. rendesen ket kezzel kellett nyomni a satu fogojat hogy osszetorje.
emberek tul konnyen nyilatkoznak torekeny karbonvazakrol, anelkul hogy sajat szemukkel lattak volna egyet. konnyu elhinni hogy a karbon vaz kb olyan ellenallo mint a fogmoso pohar, csak kar hogy ez kozel sincs igy. persze lehet vele szerencsetlenul esni, de konyorgom, menjetek esszel a bringaval. en utoljara 2002-ben estem el. es meg ha el is esel, akkor sem biztos hogy a vaz fog leerni [kormany szele, pedal, villavall sokkal inkabb] es meg ha le is er a vaz akkor sem biztos hogy egy gians nagy eles ko fog ott fekudni. [mindenki a Matraban bringazik kizarolag?] de meg ha ez az osszes szerencsetlen korulmeny egyutt fennall, akkor a kis muhely-probam mutatja, hogy nem is biztos hogy meg fog serulni a vaz.
ja, hasonlo balesetben benne volt egyszer kollegam is, Klein karbon villa, szinten alu nyakkal, frontalisan kapta el egy auto. a Ksyrium kerek ripityara tort, az alu vaz felcsove szetnyilt, az alu nyakcso pedig kettetort. a villa karbon also resze teljesen epen maradt. meg megvan nalam itthon, valami fogast fogok belole csinalni.
valamint ahogy rob is irta, egy olyan nagy utes ami a karbont eltori, az alut is behorpasztja, ami szinten vegzetes lehet.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#847
Írta 2009. augusztus 23. - 20:24
#848
Írta 2009. augusztus 23. - 18:57
Pontosan ezért, most kimegyek egy durvábbat csapatni, majd másnap mehetek új vázat venni... Hát azért... Enyire nem kéne gyenge anyagokból csinálni a vázakat...
Az a gyenge nem olyan gyenge, mint gondolod.
#849
Írta 2009. augusztus 23. - 17:16
#850
Írta 2009. augusztus 23. - 13:13
ahol akkora ütést kap a karbon, hogy eltörik, ott az aluvázon is komoly sérülések keletkeznek
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#851
Írta 2009. augusztus 23. - 09:09
Sztem nem
A carbont ha odavágod valahova nem fog horpadni mint az alu hanme törik egybõl onnantöl meg b@szhatod
Nem éri meg max a versenyzöknek akik alá odateszik a szponzorok vagy akik televannak
bár ez csak az én véleményem
Pontosan ezért, most kimegyek egy durvábbat csapatni, majd másnap mehetek új vázat venni... Hát azért... Enyire nem kéne gyenge anyagokból csinálni a vázakat...
Aki nem tud elugrani a bringám elöl, az nem érdemli meg az Evoluciót!!! BY NIHILHERO
#852
Írta 2009. augusztus 23. - 02:54
Sztem nem
A carbont ha odavágod valahova nem fog horpadni mint az alu hanme törik egybõl onnantöl meg b@szhatod
Nem éri meg max a versenyzöknek akik alá odateszik a szponzorok vagy akik televannak
bár ez csak az én véleményem
Kicsit OFF leszek. A grammániást az nem érdekli, hogy sérülékeny. Pont azt írtam én is, hogy a nyugati melósnak nem olyan drága. Voltam Salzkammergut Trophy-n, nagyrészt már karbonnal megy a nép. Nálunk persze, hogy relatíve drága, de itt is sokan meg tudják fizetni. Persze technikai dolgokban jósolni mindig nehéz. Gondoltad volna 6-8 éve, hogy milyen lesz ma a legolcsóbb mobil, 1 hüvelykujjnyi kis szerkezettel tudsz nagy sebességû mobilnetezni vagy hogy 80-100ezerért már kapsz lcd tv-t ?
Szóval, a karbon váz is jobban el fog terjedni szép lassan, persze az olcsóbb kategóriának meg fog maradni az alu.
Szerintem.
#853
Írta 2009. augusztus 22. - 23:42
#855
Írta 2009. augusztus 22. - 22:03
#856
Írta 2009. augusztus 22. - 09:48
Aki nem tud elugrani a bringám elöl, az nem érdemli meg az Evoluciót!!! BY NIHILHERO
#857
Írta 2009. augusztus 21. - 23:08
Ez most komoly, a stereo karbonbol van??? Ezt nem hiszem el...
Hát az ideieknél még nem. Van olyan, hogy Stereo R1 Carbon, de ott csak
pár alkatrész karbon, a váz maga 7005ös hydroform alu.
A 2010eseknél nem tudom, a Velo is foglalkozik velük, de konkrétan nem
írja, viszont utal rá, hogy az össztelósoknál az AMS széria maradt csak
full alu. Ezek szerint a többibõl lesz karbon.
A Bikemag-ban meg nem vettem rá magam, hogy elolvassam,
nyaralás meg hasonló hüjeségek miatt.
Most meg a sógor elvitte...
Csak simán 1x. Max 2x.
#858
Írta 2009. augusztus 21. - 22:46
Aki nem tud elugrani a bringám elöl, az nem érdemli meg az Evoluciót!!! BY NIHILHERO
#859
Írta 2009. augusztus 21. - 21:13
A magam részérõl meg csábulok elfele az Endurók felé... Az AM 3000-D-be beletoltam kértezer km-t, éy kezdem szokni (és egyben élvezni) a vadabb, sziklás-köves terepeteket; bár lefelé még sokszor bennem van a félsz.
_____________________________________________
AM rlz
#860
Írta 2009. augusztus 21. - 15:01
azért próbálj ki egyet ha tudsz, mielõtt megveszitek. ugye van összehasonlítási alapod, sztem meg fogsz lepõdni.
pároknak meg amúgyis vmi ilemi való :
http://www.specializ...s/9309-41_l.jpg
A CUBE-nak is megvannak a WLS változatai lányoknak.
De azért szép ez a Speci.
Csak simán 1x. Max 2x.