Jelentkezz be Regisztrálj
Cube
#821
Posted 2009. September 05. - 20:54
Bocs hogy ilyet kérdezek de Budapesten hol találnék olyan bringaboltot ahol esetleg Cube mezt tudnék venni?
Szerintem is drágul a Cube! Ahogy így utánna olvasgattam nekem (is) ez jött le.
#822
Posted 2009. September 04. - 08:38
valoszinuleg ha tartani akarjak a tavalyi arszintet, akkor gyengiteni kellett a specifikacion, mert feljebb mentek az alkatreszek arai. sot, lehet hogy igy is dragabbak lesznek, de ha ugyanazzal a felszereltsegi szinttel jonnek mint tavaly, akkor lenyegesen dragabb lett volna.
Hát én nem vagyok ilyen naivan bizakodó.
Szerintem tuti, hogy jelentõs áremelés lesz a "gyengébb" konstrukciók ellenére is.
Bár a Cube még mindig az egyik legdurvábban összerakott konstrukciók egyike minden kategóriában.
#823
Posted 2009. September 03. - 14:40
Nemrég én is egy Cube Attention boldog tulajdonosa lettem, de az élet úgy hozta "családi okok miatt" most meg kell válnom tõle (ha valakit érdekel, az megtalálja a Bikemag apróhirdetések között).
Pedig hogy tervezgettem már a késõbbi tuningolását… talán majd jövõre újra vehetek egyet a 2010-es modellekbõl (persze elõbb el is kéne adnom a jelenlegi bicót), de remélem hogy jövõre azért nem lesz ilyen mértékû áremelkedés, mint ami idén volt a 2008-as modellekhez képest! Mindenesetre nem néznek ki rosszul a 2010-es kockák sem.
A jelenlegi Attention-ról az alábbi oldalon találtok fotókat:
http://picasaweb.goo...442890248313650
#824
Posted 2009. September 03. - 00:12
RAUH-Welt
B E G R I F F
#825
Posted 2009. September 02. - 22:10
www.cube.eu
Megújult az oldal, fenn vannak a 2010 újdonságok.
Ja!
Ma délután én is felfedeztem, de "kissé" csalódott vagyok. :-(
Az AMS Comp szériát nézegetem és rendkívüli mértékben elcsodálkoztam, hogy mindhárom modell esetében rontottak a tavalyi felszereltségen!
Sõt!
A 2009-es bringák átlag 400-500 grammal könnyebbek, mint a 2010-esek!
Ezt most csak én nem értem?
Nem inkább a könnyítés irányába kéne menni?
Sebaj!
Kíváncsi leszek a kisker árakra, bár nincsenek illúzióim...
#826
Posted 2009. September 02. - 16:48
#827
Posted 2009. September 01. - 00:29
Hát a rossz nyelvek annyit említenek, hogy külsõ behatásra könnyen beszakad a váz, mert a karbonszálak csak meghatározott irányban bírják a terhelést, ráadásul a repedt karbon váz nem is igen javítható.
Nyugi, javítható. Haver Scott váza 2 helyen repedt a felsõ csövön és gyönyörûen megcsinálták - itt, Pannóniában. Alig látni a javítást. Most is boldogan használja, versenyez vele.
#828
Posted 2009. August 31. - 11:40
Hát a rossz nyelvek annyit említenek, hogy külsõ behatásra könnyen beszakad a váz, mert a karbonszálak csak meghatározott irányban bírják a terhelést, ráadásul a repedt karbon váz nem is igen javítható.
Erre a szóbeszédre erõsít rá pl. a bikemag cikkben tesztelt egymilkás merida carbon merida, ami egy kisebb eséstõl is elrepedt, de biztos van ellenpélda is.
Illetve a karbon váz kinézete kevésbé utal a tényleges minõségére, ami elég nagy szórást mutathat az alkalmazott gyártási technológia függvényében.
Ha konkrétan a Cube karbon vázai érdekelnek akkor esetleg a hol készült a kerékpárom topicban megtalálod a karbon beszállítóját, és akár ez alapján is beleáshatod magad, hogy konkrétan milyen minõséget képvisel.
Úgy értettem, hogy pl lerakod a sarokba 2 évre a vázat és utána amikor használnád már jóval kissebb igényebvételre is sérül.
#829
Posted 2009. August 31. - 11:05
Hy!
Carbon nem erõs? én ebben laikus vagyok, de az F1-es autók elég sok része ebbõl készül elsõ szárny 1,5 tonnát bír ki a hátsó meg 2 tonnát... és nem olyan vastagok. elég erõsnek tûnnek nekem. Carbon vázzal nem az a gond inkább h idõvel elfárad? mert én ilyesmit hallottam régebben.
Hát a rossz nyelvek annyit említenek, hogy külsõ behatásra könnyen beszakad a váz, mert a karbonszálak csak meghatározott irányban bírják a terhelést, ráadásul a repedt karbon váz nem is igen javítható.
Erre a szóbeszédre erõsít rá pl. a bikemag cikkben tesztelt egymilkás merida carbon merida, ami egy kisebb eséstõl is elrepedt, de biztos van ellenpélda is.
Illetve a karbon váz kinézete kevésbé utal a tényleges minõségére, ami elég nagy szórást mutathat az alkalmazott gyártási technológia függvényében.
Ha konkrétan a Cube karbon vázai érdekelnek akkor esetleg a hol készült a kerékpárom topicban megtalálod a karbon beszállítóját, és akár ez alapján is beleáshatod magad, hogy konkrétan milyen minõséget képvisel.
#830
Posted 2009. August 31. - 10:14
Carbon nem erõs? én ebben laikus vagyok, de az F1-es autók elég sok része ebbõl készül elsõ szárny 1,5 tonnát bír ki a hátsó meg 2 tonnát... és nem olyan vastagok. elég erõsnek tûnnek nekem. Carbon vázzal nem az a gond inkább h idõvel elfárad? mert én ilyesmit hallottam régebben.
#831
Posted 2009. August 30. - 12:35
Üdv mindenkinek,
Most találtam ezt a CUBE fórumot. Jómagam is Cube tulajdonos vagyok 1 hete (idei fehér Attention 20”-os méretben).
Üdv ismét,
1 hónapnyi használat után tanácsot v. segítséget szeretnék kérni. Teljesen rendben van minden a bringával, 1 dolog van ami idegesít picit: az elsõ tárcsaféknél rázós/köves terepen „csörög” valami. Úgy gondolom, hogy a fékbetétek lehetnek, ahogyan a rossz úton rázkódnak, viszont csak az elsõ féknél tapasztalom. Elõször azt hittem a villából jöhet a hang, de egy jó lejtõs, rázós úton lefelé jövet ha húzom picit a féket abbahagyja, amint elengedem „csattog-zörög” újra.
Nem foglalkoznék vele, de õszintén szólva elég idegesítõ hangja van, mint ami szét akar esni.
Lehet, hogy a fékbetétet rögzítõ fémlapocska nem szorítja le eléggé? Lehet kezdeni valamit vele?
Tanácsokat elõre is köszönöm.
#832
Posted 2009. August 27. - 22:06
Nem tudna valaki cube váz árlistát mutatni ?
Szia! Sztem a magyar oldalon találsz infókat, ha nem, akkor már végre találkoznunk kéne, adok egy magyar nyelvû katalógust, abban van.
De a Cube még viszonylag kevés vázat szerepeltet...
#833
Posted 2009. August 27. - 01:22
de tenyleg, most mar eleg az OFFbol.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#834
Posted 2009. August 26. - 15:40
csak nézze meg aki kételkedik
Nekem nincs bajom a karbon vázakkal, de ha ezen a videón a karbont kicserélik egy gumislagra, akkor is pont ugyanezt az eredményt kapták volna.
#835
Posted 2009. August 25. - 12:05
#836
Posted 2009. August 25. - 10:45
de most mar lassan kanyarodjunk vissza a temahoz.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#837
Posted 2009. August 25. - 10:23
offEszement könnyítésekkel...
kicsit off, de az új merida karbon váz is igen könnyûre sikeredett, kell aggódni érte?
én simán bevállalnám
stumpiból sem félelmbõl nincs karbonom...
on
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#838
Posted 2009. August 25. - 10:09
ja de azok a scottok pont a szabályt erõsítõ kivételek vótak.
Eszement könnyítésekkel...
kicsit off, de az új merida karbon váz is igen könnyûre sikeredett, kell aggódni érte?
#839
Posted 2009. August 25. - 09:43
ja de azok a scottok pont a szabályt erõsítõ kivételek vótak.Egy ellene:
Jópáran ismerjük a kollegát akinek vadiúj Scott karbonvázának a láncvillája összerakásnál!! attól elrepedt hogy erõsebben ráhúzta a hátsóváltót
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#840
Posted 2009. August 25. - 08:42
Jópáran ismerjük a kollegát akinek vadiúj Scott karbonvázának a láncvillája összerakásnál!! attól elrepedt hogy erõsebben ráhúzta a hátsóváltót