Jelentkezz be Regisztrálj
Cube
#501
Írta 2010. szeptember 29. - 10:56
máshol megveszi a jobban felszereltet (az ugye gyárilag "tuningolt")
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#502
Írta 2010. szeptember 29. - 09:20
#503
Írta 2010. szeptember 28. - 22:36
Elsõ-hátsó váltó 10000-es darabszámnál bõven tétel.
Azért ne, hogy már elmeséld,hogy egy "szar" deore hajtókaron nem lehet tökéletes váltást csinálni.
Sok esetben a szar bovden miatt rossz a váltás,nem egyéb komponensek okán.
Az egyenszilárdságot meg valszeg pont te nem akarnád megfizetni.
Cube pont az a márka,amelyik ésszel keveri a komponenseit a váltásnak.
Ok. Te nyertél, a CUBE pont az. És pont én nem...
#504
Írta 2010. szeptember 28. - 12:56
#505
Írta 2010. szeptember 28. - 11:31
persze a jobbak készleten is tartják, igaz?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#506
Írta 2010. szeptember 27. - 21:33
Nos?
Ment privát üzenet, kicsit megkésve a tegnapi maraton és a mai hosszúra nyúló munkanap miatt, köszönöm elõre is a segítséget.
#507
Írta 2010. szeptember 27. - 18:29
Próbáltam keresni a témában, hátha már megtalálható a válasz a fel nem tett kérdésemre, de mivel ilyen választ nem találtam, csak fel kell tegyem a kérdést: honnan lehet Magyarországon olcsón váltófület kapni Cube bringához? Melyik kiskerhez érdemes fordulni? A fülben 123-as kód szerepel.
Kösz a segítséget.
Nos?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#508
Írta 2010. szeptember 27. - 18:28
Elsõ-hátsó váltó 10000-es darabszámnál bõven tétel.Vennél/nem vennél, de a helyzet az, hogy azért egy magára valamit is adó gyártó egy egy sorozat esetében igyekezzen a bringa kategóriájának megfelelõ, minõsgében egyenszilárdságú alkatrészekbõl összeállítani a modelljeit.
Sem az elsõ, sem a hátsó váltó nem tétel, de az bosszantó, hogy sok esetben slx váltókar, slx elsõ váltó, slx hátsó váltós gépre, sima deora hajtókart és gyengébb fogaskeréksort,láncot tesznek. Utána meg a vevõ gondolkozik, hogy miért nem precíz a váltás.
Azért ne, hogy már elmeséld,hogy egy "szar" deore hajtókaron nem lehet tökéletes váltást csinálni.
Sok esetben a szar bovden miatt rossz a váltás,nem egyéb komponensek okán.
Az egyenszilárdságot meg valszeg pont te nem akarnád megfizetni.
Cube pont az a márka,amelyik ésszel keveri a komponenseit a váltásnak.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#509
Írta 2010. szeptember 25. - 22:08
azért inkább vennék egy bringát fox telóval, alivio hajtómûvel, mint full slx és legpuruttyább tora vagy dart....
Vennél/nem vennél, de a helyzet az, hogy azért egy magára valamit is adó gyártó egy egy sorozat esetében igyekezzen a bringa kategóriájának megfelelõ, minõsgében egyenszilárdságú alkatrészekbõl összeállítani a modelljeit.
Sem az elsõ, sem a hátsó váltó nem tétel, de az bosszantó, hogy sok esetben slx váltókar, slx elsõ váltó, slx hátsó váltós gépre, sima deora hajtókart és gyengébb fogaskeréksort,láncot tesznek. Utána meg a vevõ gondolkozik, hogy miért nem precíz a váltás.
#510
Írta 2010. szeptember 25. - 16:24
A márkahonlapjuk itt van: Magazin
A nagyker e-mail címe: info@velobike.hu
Egyébként a nagyker bemutatóterme Csepelen van, és elég ritkán van nyitva de ott bizonyára megtalálható a fül.
#511
Írta 2010. szeptember 25. - 16:11
Kösz a segítséget.
#512
Írta 2010. szeptember 07. - 15:09
azért inkább vennék egy bringát fox telóval, alivio hajtómûvel, mint full slx és legpuruttyább tora vagy dart....
Ebben is van igazság, a teló kb. a Reconnál kezdõdik, pl. RS vonalon. Azért jó lenne valami kompromisszumos megoldás, mondjuk levegõs Recon és full SLX. A Fox teló is tuti drágább, mint egy Recon, pl.
tomtom: Én sajnos nem tudtam részt venni a teljes túrán, de minden bizonnyal nagyon jó volt, egy pár részét ismerem, szép helyek.
#513
Írta 2010. szeptember 07. - 12:46
Én csak arra fel írtam, hogy az XT hátsóváltó nem számít nagy extrának.
venember:
Néztem a képeket, amiket enté linkelt be, nagyon szép helyen jártatok.
Irígykedem.
azért inkább vennék egy bringát fox telóval, alivio hajtómûvel, mint full slx és legpuruttyább tora vagy dart....
Csak simán 1x. Max 2x.
#514
Írta 2010. szeptember 07. - 11:09
No igen, akadnak azért fura dolgok. De pl az XT hátsó váltó már a Comp szériás Attention-tõl
rajta van a bringákon. A Fox-szal tették az LTD sor tetejére, a hajtáson meg spóroltak.
Vagykitudja.
Véletlenül nem te voltál pár debreceni fórumos sráccal a hétvégén az erdõdámosi túrán?
azért inkább vennék egy bringát fox telóval, alivio hajtómûvel, mint full slx és legpuruttyább tora vagy dart....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#515
Írta 2010. szeptember 07. - 10:02
de miert? allitolag eleg jo cucc... elpusztithatatlan, precizebben mukodik. en varosba nem is vennek mast. ha beszarik a valtom, tuti olyat teszek ra.
Én nem szívesen cserélném vissza láncváltóra! Alfine 8-asom van, és nagyon jól mûködik! Egy rossz szavam sem lehet rá, de ez az új 11 sebességes már igazán csúcs lehet!
#516
Írta 2010. szeptember 07. - 07:32
Véletlenül nem te voltál pár debreceni fórumos sráccal a hétvégén az erdõdámosi túrán?
De bizony.
#517
Írta 2010. szeptember 07. - 06:54
#518
Írta 2010. szeptember 06. - 23:48
rajta van a bringákon. A Fox-szal tették az LTD sor tetejére, a hajtáson meg spóroltak.
Vagykitudja.
Véletlenül nem te voltál pár debreceni fórumos sráccal a hétvégén az erdõdámosi túrán?
Az LTD vonalat szépen lesorolták, már normális hajtókar se kerül rá, de azért a Fox teló és XT hátsó váltó ott virít a Race-en.
Csak simán 1x. Max 2x.
#519
Írta 2010. szeptember 06. - 22:07
#520
Írta 2010. szeptember 02. - 10:35
tûnik. Csakhát igen, majd kiváncsi leszek az árcédulájára...
Valszeg nem lesz gyenge összeg rajta.
szvsz az ams 110/130 a leghasznalhatobb. mongy az ams 130 team, es a 110 protol felfele: ezek is siman lesznek 600k.
Csak simán 1x. Max 2x.