Jelentkezz be Regisztrálj
GT Bikes
#641
Írta 2007. augusztus 14. - 21:42
elvileg a scott forgalmazása befejezõdik kis hazánkban, viszont visszatér a nagy multú, nevû márka! Mit gondoltok mi az?
Igen a GT!
csak hallomásból, majd kiderül igaz-e vagy csak parasztvakítás oder valki terjeszti mókából (nem nem én akarok az lenni!)
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#642
Írta 2007. július 27. - 15:09
Sziasztok!
Gt Ruckus váz megvételére készülök. De sajnos a váz tulajdonosa nem tudja az évjáratát.
Errõl lenne szó:
http://www.szakattba...u/gt_ruckus.jpg
Megtudja adni valaki a váz gyártási évének adatát?
Feltehetõleg a legelsõ gazdája általán eltávolodott a matrica a vázról. szándékosan, vagy véletlenül. Nagy valószínûséggel ez egy 2000-es GT Ruckus.
Üdv, Ricsi
#643
Írta 2007. július 26. - 18:22
Gt Ruckus váz megvételére készülök. De sajnos a váz tulajdonosa nem tudja az évjáratát.
Errõl lenne szó:
http://www.szakattba...u/gt_ruckus.jpg
Megtudja adni valaki a váz gyártási évének adatát?
#644
Írta 2007. június 18. - 22:28
#645
Írta 2007. június 18. - 22:08
#646
Írta 2007. június 18. - 22:08
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#647
Írta 2007. május 23. - 20:53
#648
Írta 2007. május 22. - 12:26
#649
Írta 2007. május 21. - 08:10
ALuváz azért tovább bírja mint 4-5 év! Szerintem ez nagyon függ a felhasználás tipusától is! Melóba járás és lightos túrázgatásnál szerintem örök életû...
Mi a különbség az említettek között? Menj fel a GT oldalára:
http://www.gtbicycles.com
És minden kiderül.
Amúgy felszereltségi szintet jelöl, és vázgeometria és vázanyag minõséget is a vázak tekintetében. (értsd: milyen ötvözetbõl és anyagból van).
Az Agressor kb a legalja (ami nem feltétlenül jelent rosszat!) és pl a Zaskar a csúcs!
Természetesen ajánlani tudjuk neked a GT-t (itt közöttünk még senki sem panaszkodott rá :-), mert nagyon jó vázaik vannak és nem tömegcikk (mint pl Merida v Kona). És GT-k nagyon szépek is. Nézz meg egyszer egy láncvillapapucsot pl., gyönyörû 3d....
Ha van még kérdésed bátran írj!
Sziasztok GT-sek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tõletek! Venni szeretnék egy bicajt, amivel be tudnék járni dolgozni (kb 15km közúton), el lehet vele menni erdõbe is túrázgatni, és bírni fogja egy ideig. 100e Ft körüli összeget szánok rá, viszont cserébe olyan bicajt akarok, amire nem nagyon kell költenem. Igaz hogy az aluvázak kb 4-5 évig bírják? Milyen gépet javasoltok (csak GT jöhet szóba)? Ja és ha nem nagy kérés leírhatnátok hogy mi a különbség pl az Agressor, a Ricochet, meg pl az Avalanche között. Tudom hogy ezek alapdolgok, de régóta túrom utána a netet, és sehol nem találtam elég infót. Elõre is köszönöm a segítséget!
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
#650
Írta 2007. május 19. - 10:35
Egy kis segítséget szeretnék kérni tõletek! Venni szeretnék egy bicajt, amivel be tudnék járni dolgozni (kb 15km közúton), el lehet vele menni erdõbe is túrázgatni, és bírni fogja egy ideig. 100e Ft körüli összeget szánok rá, viszont cserébe olyan bicajt akarok, amire nem nagyon kell költenem. Igaz hogy az aluvázak kb 4-5 évig bírják? Milyen gépet javasoltok (csak GT jöhet szóba)? Ja és ha nem nagy kérés leírhatnátok hogy mi a különbség pl az Agressor, a Ricochet, meg pl az Avalanche között. Tudom hogy ezek alapdolgok, de régóta túrom utána a netet, és sehol nem találtam elég infót. Elõre is köszönöm a segítséget!
#651
Írta 2007. május 18. - 12:38
#652
Írta 2007. május 05. - 18:27
szerintetek ez nem számít súlyos elkótyavetyélésnek(ezt a szót se írtam még le soha:))?
http://apro.bikemag....ct=63686&cat=15
ennél legalább 2x többet ér
Erre emlékszem.
Én is gondolkodtam rajta, hogy megveszem ennyiért, de aztán végül rájöttem, hogy nincs most pénzem egy 3. bringát építeni magamnak, meg 3 monti fölösleges is lenne, ha már új bringa, akkor egy cross/trekking féleség kéne.
Múltkor láttam is hírdetve egy trekking szerûség GT-t. Egész jól nézett ki. Kár, hogy azok ilyen ritkák a használt hírdetésekben.
#653
Írta 2007. április 25. - 20:22
#654
Írta 2007. április 12. - 17:57
http://apro.bikemag....ct=63686&cat=15
ennél legalább 2x többet ér
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#655
Írta 2007. április 10. - 17:11
Köszi a tippeket!
Nincs megrepedve, csakhát jobb félni, mint megilyedni, kellemetlen lenne ha nyár közepén egy ilyen "apró" probléma miatt kell kényszerszünetet tartani.
Akkor elõször szétnézek a Magellanok és Meridák háza táján.
Üdv,
Sanya
#656
Írta 2007. április 08. - 10:53
Én már jópárszor elvégeztem ezen korrekciót sõt az újj vázamon is és minden tökéletes.
#657
Írta 2007. április 08. - 10:34
0. Ha az rendesen, egyengetõasztalon lett kiegyenesítve akkor kb uaoan mint új korában.
1. Volt egy jó pár év és val. a te szériád is beleesik amikor a GT-k, a Meridák és a Magellánok egy része is tök uoan. hátsó papuccsal rendelkeztek, így val. a váltótartó fül is ua. volt. Ezért ne csak a GT-k között keress. Ha esetleg egy kicsit eltér a kontúr azt meg házilag is hozzá lehet idomítani.
2. Apróhirdetés a netre + keresgélés akár Vaterán is.
3. Csináltatni biztos lehet, a kérdés csak az, hogy hol találsz olyan maróst aki ilyen kis munkát (1db!!!) is bevállal és nem kéri el azt az árat amibe ténylegesen kerül (gépóradíjjal, munkadíjjal, alapanyaggal reélisan több ezer Ft is lehet...)
Sok szerencsét a kereséshez!
#658
Írta 2007. április 05. - 11:38
Sajnos nem nagyon van idõm fórumozni, mert munkahelyen netezek, így csak néha olvasgatok a fórumon.
Kérdésem lenne a GT tulajokhoz
Van egy aszem 2002-es Avalanche 2.0-ám (piros, eredetileg Rock Shox Pilot telo deore valtokarok, elol deore, hatul LX valto, avid fekkarok es avid tarcsafekek) ami imitt amott már a kopások és a fejlesztések miatt át lett építve, most is egy ilyen átépítéskor a szerelõ srác hívta fel a figyelmemet, hogy kicsit egyengetni kellett a váltópapucsot és nem árt az óvatosság alapon beszerezhetnék egyet, hogy legyen tartalékom.
Van-e tippetek hol lehetne hozzá váltópapucsot beszerezni, csináltati, vagy tudtok-e olyan kishazánkban kapható és elérhetõ vázat(papucsot) ami ezzel kompatibilis lehet?
Mostmár a párom használja, de neki is eléggé a szívéhez nõt, meg különben is nehogy már 1-2ezer FT alkatresz miatt kelljen lecserélni egy GT!!!! vázat.
Üdv és jó bicajozást!
Sanya
#659
Írta 2007. március 20. - 09:34
Nézegettem a nagyon frankó régi katalógusokat és eszembe jutott egy dolog ami régóta izgat: Meg tudja mondani vki, hogy miért halt ki a Gt STS/LTS rugózási rendszere illetve mi volt a kettõ közöttt a különbség?
Ahogy VaNick írta, a difi a vázanyag volt. Azért halt ki, mert 94-ben debütált a nagyközönségnek, és 98/99-ig volt a piacon, utánna újat kellett a GT-nek is villantani, ez lett az I-Drive. Egyébként a kihalás is erõs túlzás, az LTS/STS gyakorlatilag ugyanazt az FSR felfüggesztést használta, mint ma a Speckók, csak a rugóstag bekötése volt más. Mûködésre, érzésre is nagyon hasonlított az LTS egy Stumpyhoz.
#660
Írta 2007. március 19. - 11:52
igy szokot lenni.
amugy az apróban sokszor felbukkabn GT váz régi aluk a 90es évekbõl , de teljesen yók..nemhsizem hogy sokkal sokkal yobb lenne az ideiek.
Zaskar is volt már.