Jelentkezz be Regisztrálj
GT Bikes
#281
Posted 2009. June 01. - 11:17
Már régóta szemezek egy Gt Avalanche 3.0.-ás géppel, de sehol nem találok friss véleményeket rola! Valaki irna a tapasztalatairol??!!! Fõképp az uj modellekkel kapcsolatban! Elõre is köszi!!
#282
Posted 2009. June 01. - 08:49
#283
Posted 2009. May 08. - 14:11
üdv!
nekem van egy citromsárga GT villám, a papucson gt nyomattal. cromo. ha érdekel, írj mailt!
osiris555@citromail.hu
Helo!
Köszi szépen, de az én GT-m trekking, 28-as villa kell bele. A zöld-sárga kombó nem nézne ki rosszul amúgy.
Nem tudja valaki, Nyugat-Dunántúlon hol festenek profi módra bringavázakat?
#284
Posted 2009. May 08. - 09:52
#285
Posted 2009. May 07. - 22:14
nekem van egy citromsárga GT villám, a papucson gt nyomattal. cromo. ha érdekel, írj mailt!
osiris555@citromail.hu
#286
Posted 2009. May 07. - 15:20
Igen, a törésnyomból ítélve nem egyszerre törött el.
Szerintem lehetett valahol egy anyagszerkezeti hiba, ahonnan elindult egy hajszálrepedés és szép lassan terjedt, majd a végén elpattant a maradék.
A törésnyom egyik fele anyagfolyásra, a másik fele ridegtörésre utal.
Az utolsó néhány hétben az elsõ fék használatakor éreztem vibrációt de nem sejtettem, hogy a villa lehet rossz, inkább mindíg a fékpofákat állítgattam.
Amúgy pont a repedésnél volt egy szigetelõszalag a villára tekerve, az rögzítette a kilométeróra kábeljét. Pont a szigszalag alatt törött el, ezért nem vettem észre korábban a repedést.
Nekem is kb. 14 éves, rajta van egy kis szigszalag, pont ott, és nekem is beremeg fékezéskor. Bár ez a remegés, közvetlenül a fékek cseréje óta jelentkezik.
Gyorsan meg is ellenõrzöm otthon
#287
Posted 2009. May 07. - 11:43
Szerintem lehetett valahol egy anyagszerkezeti hiba, ahonnan elindult egy hajszálrepedés és szép lassan terjedt, majd a végén elpattant a maradék.
A törésnyom egyik fele anyagfolyásra, a másik fele ridegtörésre utal.
Az utolsó néhány hétben az elsõ fék használatakor éreztem vibrációt de nem sejtettem, hogy a villa lehet rossz, inkább mindíg a fékpofákat állítgattam.
Amúgy pont a repedésnél volt egy szigetelõszalag a villára tekerve, az rögzítette a kilométeróra kábeljét. Pont a szigszalag alatt törött el, ezért nem vettem észre korábban a repedést.
#288
Posted 2009. May 07. - 09:54
#289
Posted 2009. May 07. - 09:19
Miután észrevettem, hogy eltörött, még 30 km-t mentem vele, és bírta egy villaszárral.
Sajnos GT villát már nem tudtak beszerezni, így most egy sima szénacél villát raktak bele a boltban, egyenlõre jó.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#290
Posted 2009. April 30. - 15:39
a segitsegetekeet szeretnem kerni a cimben emlitett bringaval kapcsolatban.
nezelodtem a neten, de sehol sem talaltam meg, h. hany kilo is valojaban a bringa.
ha valaki tudja, lécci írja meg.
köszi
#291
Posted 2009. April 20. - 22:45
Remélem tudtok segíteni. Adott egy GT Ruckus 1.0, és ha jól választottam akkor ebbe 73x113-as octalinkes monoblock kell?! Ezen egy LX kar nyugszik majd, mind a 3 tányérral (fc-m572).
#292
Posted 2009. April 20. - 17:58
nekem egy 2002-es volt, de a nagy tervek között szerepel egy GT cromo vázra építeni egy városi száguldozóst, sõt lehet fixi meghajtással
Nekem fixi van egy Talera vázból fehérre fújva, trekking villával. Nagyon szeretem, csinálj te is ilyet!
#293
Posted 2009. April 14. - 09:17
http://blog.udi.hu/f...m2008/GT/06.jpg Tavaly õ volt az enyém :-) Már megváltam tõle a mérete miatt. :-D
#294
Posted 2009. April 14. - 09:08
#295
Posted 2009. April 14. - 08:46
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Ez valamivel barátibban sikerült:-)
Szép lett... Megkérdezhetem,hogy milyen ülés van rajta? Én is fehér ülést keresgélek....