Jelentkezz be Regisztrálj
Mátra és környéke
#1081
Írta 2007. március 23. - 20:13
Ugy néz ki hogy ha holnap reggel nem esik akkor lenézünk bünözni egy jot, egyszer már voltunk de akkor nem tudtuk pontosan merre van az elöre.
Tehát, ma egész nap ugye esett bp-n gondoldom a mátrában detto, milyen állapotban lesznek a pályák? nagyon válalhatatlan?
Ez a bizonyos kék kereszt pálya honann indul pontosan? Mondjuk legyen kékestetö a kiindulopont, térképen az jött le hogy onnan indul, azon belül valami help pliz (vagy esetleg ki van táblázva ilyesmi?)
És hova ér ki? Mátrafüred ugye?
Maga a pályan milyen? köves/sziklás/gyökeres/gyors/tehnikás/ugrálos/mitoménmi
Merev bringával ugye le lehet jönni, elsö fék kötelezö?
Ki ölte meg Kennedy-t?
Na aszem ennyi, nagyon jo lenne ha valaki holnap reggel 8 elött fel tudna világositani...köszi
#1082
Írta 2007. március 22. - 18:09
#1084
Írta 2007. március 21. - 01:31
(álom)
Jó ötlet a letöréseket építeni a k+be. "Ha kell vmi szociális munkás akkó jövök mint a cunami"
Ex jórégen lehettél fent Bagolyon, mert már tavaly se voltak ott a fák. No de akkor benne vok a bagolyi pálya restaurálásba is.
#1085
Írta 2007. március 20. - 21:16
Na király, akkor már vagyunk 3an, akik mennek.
Nates velünk tartasz te is? Bagolyírtást nem tisztítjuk ki valamelyik nap? Érdemes lenne. Amikor ott bicóztam ultoljára, akkor túrták a földet, de még csak a pálya eleje volt felturva. Alig találtam meg a pálya folytatást. Mi lett ott, mé nem gondozza senki sem?
össze kéne szedni akkor a helyi erõket is. De Szigi, ha lekezdjük d.e., akkor nemfogunk aznap a pályán bikeozni, abból kiindulva, hogy amikor még mi voltunk annó már akkoris lombkoronák voltak a páylára dõlve... Min. kell egy láncfûrész, amit tudok hozni. Egyéb földmûvelésügyi és DH pálya fejlesztési ezközöket hozzatok magatokkal.
-=**XX BiKe XX**=-
Live to ride, ride to live
#1086
Írta 2007. március 20. - 21:00
#1087
Írta 2007. március 20. - 20:57
#1088
Írta 2007. március 20. - 20:50
#1089
Írta 2007. március 20. - 20:42
#1090
Írta 2007. március 20. - 20:37
Szerintem mire az utat megcsinálják évekbe telik Nincs rá keret, pedig nagy forgalmat lehetne rajta generálni, hiszen a Mátra "szívét" (Bagoly, Fallóskút, Szentimre, Galya) déli irányból így a leggyorsabb megközelíteni (30-35 km-t lehetne spórolni....)
#1091
Írta 2007. március 20. - 20:32
Ugy hallottem h nemsokára megint lesz Dh verseny kékesrõl lefelé. Te hallottál errõl vmit?
#1092
Írta 2007. március 20. - 20:25
Na király, akkor már vagyunk 3an, akik mennek.
Nates velünk tartasz te is? Bagolyírtást nem tisztítjuk ki valamelyik nap? Érdemes lenne. Amikor ott bicóztam ultoljára, akkor túrták a földet, de még csak a pálya eleje volt felturva. Alig találtam meg a pálya folytatást. Mi lett ott, mé nem gondozza senki sem?
Nem, sajnos nem tudok menni, hétvégén 4 napot is voltam, aztán asszony besokall
A másik, hogy azért nem tisztítjuk ki Bagolyirtást, mivel a felszállításhoz már-már személyautóval járhatatlan az erdõgazdasági út, úgyhogy nem szeretünk arra járni, mert tönkreveri a kocsi alját. Hallottam híreket, hogy tervezik az út újra aszfaltozását Károlytáróról a fõútig, dehát ki tudja mikor lesz belõle valami Pedig a legjobb pálya lenne. Ha kész az út tuti oda fogok járni, mivel Kékesre felvinni 15 km, Bagolyra meg kb 4-5 km, tehát többet tudsz fordulni, üzemenyagban sem rossz.
#1093
Írta 2007. március 20. - 20:21
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#1094
Írta 2007. március 20. - 20:12
Iljics!
És lesz bringád is?
#1095
Írta 2007. március 20. - 19:58
ha egy napos a buli, akkor mennék én is, viszont mivel most nem vagyok motorizálva kéne fuvar is
Hozzám beférsz aztán rallyzunk !
Mikor megyünk ? Tavaly április 15-én voltunk.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#1096
Írta 2007. március 20. - 19:46
#1097
Írta 2007. március 20. - 19:18
Nates velünk tartasz te is? Bagolyírtást nem tisztítjuk ki valamelyik nap? Érdemes lenne. Amikor ott bicóztam ultoljára, akkor túrták a földet, de még csak a pálya eleje volt felturva. Alig találtam meg a pálya folytatást. Mi lett ott, mé nem gondozza senki sem?
#1098
Írta 2007. március 20. - 09:00
Kékesrõl ajánlott még Sípálya kombinálva Mátraházáról piros jelzéssel (elég jó ilyenkor - nyáron szarabb mivel P félpályánál erdõirtás van, és belepi a gaz)
Ugye Kékkereszt of korsz
Akkor jó még a Kékháromszög, de a pálya elsõ fele elég avaros, nem látod a köveket - múlt héten voltunk arra, annyira nem volt élvezetes. Alsó rész a völgyben azért isten, bár a két nagy kidõlt fát kioperálhatná már az erdészet...
Zöld jelzés elsõ fele Kékesrõl isten, a (második, vagy harmadik??) keresztezõ erdõgazdasági út után ne menjetek tovább, mert extrém köves és nem lejt... Ha elmentek jobbra az erdõgazd. úton, kb 1,5 km és a kék háromszögre rácsatlakozhattok.
Piros jelzés Kékesrõl ilyenkor még mindig extrém avaros, mivel kevés a turiszt arra.
További lehetõség: Kékesrõl Sípálya, utána Házáról Sástóra sárga (isten, bár Sástó elõtt emelkedik - tolás), Sástóról úton átmenve Máriácska felé mittudomén jelzés, de jó.
Most hirtelen ennyi jut eszembe. Van még Kékes északi oldalon valami sárga, én nem szeretem mert olyan meredek hogy negatívba hajlik + rövid, és Házára szívás visszatolni...
Ha sokat esik és nem szeretitek a sarat, a Kékháromszög és a Mátraházai piros jelzés felejtõs, mert ezek völgyben jönnek ~kb egy héttel tovább sarasak mint a gerincen lévõ utak (Kékkereszt pl)..