Jelentkezz be Regisztrálj
Mátra és környéke
#241
Posted 2007. October 24. - 07:36
#242
Posted 2007. October 23. - 22:04
#243
Posted 2007. October 22. - 19:01
#244
Posted 2007. October 22. - 11:54
bocsesz, elvesztettem a fonalat. melyik pályáról is beszéltél?Egészségetekre
Egyébként lesz 1-2 meglepi még tavaszig a pályán. Csak sajnos most a minap vettük észre, hogy a pálya végén illetve több helyen a pályához elég közel (pl az épített Nortshore résztõl 50méterre) jelölt és számozott karókat tettek le, nem keveset. + nagyon sok fa jelölés kapott a bánya nyomvonalán - ami pont a pályától nem messze húzódik. Ez a bányajáratok rekultivációjával van kapcsolatban. Sajnos a pálya alját valószínûleg új nyomon kell majd levinni, mert szét fogják szerintem kapni nem kicsit. (remélem a többi részt nem érinti).
Például az a sárga agyagos, márgás rész, ami a pálya alján van, az tuti, hogy elvitelre kerül. Tegnap találtunk ott egy életveszélyes bánya-szellõzõ aknát (abban a vízmosásban, a pályától 1-2 méterre, a kis sárga föld ugrató mellett). A földben van egy akkora lyuk, amibe egy ember pont befér. (ne kérdezzétek hogy ki ásta elõ, mert eddig nem volt ott) Na lenéztünk, két kútkávával kezdõdõ kb 8-10 méter mély függõleges (kiszélesedõ sziklába vájt) üreg, amely ott nem ér véget, hanem elkanyarodik. Ledobtunk krva nagy követ, 10 - 20 másodpercig lehet hallani, ahogy dübörög lefelé a föld gyomrába. Utána elhalkul de azt sejtem nem azért mert leért az aljára. Mivel semmi jelölés nem jelzi, hogy ha még egyet lépsz meghalsz, így lefedtük az üreget egy nagy farost lemezzel, nagy követ tettünk rá. Ha ilyesmit talál valaki Károlytáró körül mostanában, az ne próbáljon meg lemenni, mert életveszélyes. (Mi sem próbáltunk, mert nagyon durva mélység lehet ott..)
Beszéltünk arrafelé bányás emberkékkel, most éppen a károlytárói Péter-Pál akna kiszellõztetését csinálják hatalmas ventillátorokkal, mert tele van mérges gázokkal.
Szóval a pálya körül - mellett jövõre hatalmas földmunkák lesznek, ami nem igazán jó hír. De majd kitalálunk valamit, h. jövõre is jó legyen. Ha valakinek van a környéken olyan ismerõse, aki tud bõvebb infót a bánya rekultiváció Károlytáró fölötti szakaszáról, azt dobja már át nekem priviben. (Bár azt sejtem h. nem lesz)
Életveszélyes helyre járunk? (a kép nem most, de azon a helyen készült)
#245
Posted 2007. October 22. - 08:40
én minden ride után átnézem nagyjából, hogy lett-e valami repedés, mert hiszen az authorok szeretnek törni, és fõleg az enyém http://exploziv.uw.hu/au3.JPG
akkor most végülis megcsináltatod, vagy újat veszel?
-=**XX BiKe XX**=-
Live to ride, ride to live
#246
Posted 2007. October 21. - 23:24
A heggesztés kezdett el repedni. Aztán elindult fentebb. Holnap csinálok róla pár jobb képet, ahol lehet látni.
#247
Posted 2007. October 21. - 23:22
#248
Posted 2007. October 21. - 23:18
Esetleg azt lehet+ még a felsõcsõre 2alu lapot heggeszteni. De inkább gyüjtök egy másik vázra. Fel is kínált az 1ik srác egy olyan vegát mint a Balié tag nélkül. Csak hááát még összejön rá a pénz...
#249
Posted 2007. October 21. - 23:17
#250
Posted 2007. October 21. - 23:15
http://pix.bikemag.h...SC084514rwe.JPG
http://pix.bikemag.h...3/DSC08450w.JPG
Annyit lehet csinálni h a hátulját eladom..
Nem csináltam vele semmit.... Elfáradt. Lementem egy kövön és eh gecc mé ért le a pedál...
#251
Posted 2007. October 21. - 23:14
#252
Posted 2007. October 21. - 23:13
#253
Posted 2007. October 21. - 23:08
#254
Posted 2007. October 21. - 22:55
(Ugyanis ez van a karókra írva. Ha jól emlékszem a Nortshore híd mellett lévõ két karó SP15 és SP16). Nem tudtam rájönni, mit jelenthet.
#255
Posted 2007. October 21. - 22:34
Szörnyû, ha szétbasszák a pályát :S
#256
Posted 2007. October 21. - 22:19
Egyébként lesz 1-2 meglepi még tavaszig a pályán. Csak sajnos most a minap vettük észre, hogy a pálya végén illetve több helyen a pályához elég közel (pl az épített Nortshore résztõl 50méterre) jelölt és számozott karókat tettek le, nem keveset. + nagyon sok fa jelölés kapott a bánya nyomvonalán - ami pont a pályától nem messze húzódik. Ez a bányajáratok rekultivációjával van kapcsolatban. Sajnos a pálya alját valószínûleg új nyomon kell majd levinni, mert szét fogják szerintem kapni nem kicsit. (remélem a többi részt nem érinti).
Például az a sárga agyagos, márgás rész, ami a pálya alján van, az tuti, hogy elvitelre kerül. Tegnap találtunk ott egy életveszélyes bánya-szellõzõ aknát (abban a vízmosásban, a pályától 1-2 méterre, a kis sárga föld ugrató mellett). A földben van egy akkora lyuk, amibe egy ember pont befér. (ne kérdezzétek hogy ki ásta elõ, mert eddig nem volt ott) Na lenéztünk, két kútkávával kezdõdõ kb 8-10 méter mély függõleges (kiszélesedõ sziklába vájt) üreg, amely ott nem ér véget, hanem elkanyarodik. Ledobtunk krva nagy követ, 10 - 20 másodpercig lehet hallani, ahogy dübörög lefelé a föld gyomrába. Utána elhalkul de azt sejtem nem azért mert leért az aljára. Mivel semmi jelölés nem jelzi, hogy ha még egyet lépsz meghalsz, így lefedtük az üreget egy nagy farost lemezzel, nagy követ tettünk rá. Ha ilyesmit talál valaki Károlytáró körül mostanában, az ne próbáljon meg lemenni, mert életveszélyes. (Mi sem próbáltunk, mert nagyon durva mélység lehet ott..)
Beszéltünk arrafelé bányás emberkékkel, most éppen a károlytárói Péter-Pál akna kiszellõztetését csinálják hatalmas ventillátorokkal, mert tele van mérges gázokkal.
Szóval a pálya körül - mellett jövõre hatalmas földmunkák lesznek, ami nem igazán jó hír. De majd kitalálunk valamit, h. jövõre is jó legyen. Ha valakinek van a környéken olyan ismerõse, aki tud bõvebb infót a bánya rekultiváció Károlytáró fölötti szakaszáról, azt dobja már át nekem priviben. (Bár azt sejtem h. nem lesz)
Életveszélyes helyre járunk? (a kép nem most, de azon a helyen készült)
#257
Posted 2007. October 21. - 20:40
Sajnos ugy tûnik idén már nem megyünk Mátrába. Ezért szeretném megköszönni Gabinak és többi gyöngyösi srácnak a közös jó hangulatú kerózásokat! És tisztelet azért amit bagolyirtási pályával müveltetek, müveltek és müvelni fogtok. Jövõre mindenkép újra találkozunk!
És holnap kellemes versenyzést!