Jelentkezz be Regisztrálj
Kona
#1861
Posted 2007. May 12. - 20:11
#1862
Posted 2007. May 12. - 20:04
A harminchetes gumi fölött kb 1.5cm hely van oldalirányba meg mittomén!
Oldalt érdekelne. A gumi tetejének a magasságában meg tudnád mérni h. mennyi hely van a villa két szára között?
#1863
Posted 2007. May 12. - 20:02
#1864
Posted 2007. May 12. - 20:02
ez milyen?
Egysebességes, elõl 29es, hátul 26os kerék. Gondolom elég bután nézne ki/ fog kinézni, de szórakozni jó lehet.
#1865
Posted 2007. May 12. - 19:34
#1866
Posted 2007. May 12. - 19:20
#1867
Posted 2007. May 12. - 19:12
#1868
Posted 2007. May 12. - 19:09
Eredeti szerzõ McGywer:
Mecky! Küldjek egy nyeregcsövet is a vázhoz...?
Akad! Gigászi 400 milis.
OFF
Ha legközelebb együtt tekerünk, majd megbeszéljük. Még nem dõlt el hogy sima SS, fixi, vagy 69-es SS lesz-é a vázból.
#1869
Posted 2007. May 12. - 18:05
Mecky! Küldjek egy nyeregcsövet is a vázhoz...?Meg tudja valaki mondani hogy a 2004es Kona Calderába 27,0mm vagy 27,2mm átmérõjû nyeregcsõ való?
Akad! Gigászi 400 milis.
#1870
Posted 2007. May 05. - 21:23
leirtam mar, de az emberek eleg lustak olvasni, instant valasz kell a kerdeseikre...
szoval a nagyobb gyartok vazait [bringait] celszerubb a gyari rugostaggal hasznalni, mert nem ritka, hogy a rugostag a vaz attetelhez van allitva.
ugyanaz a rugostag nem fog ugyanugy mozogni egy vazban aminek 1:2.5 mint ahogy egy masikban aminek 1:3.5 az attetele.
.
na konánál ez nem igaz......abba nyugodtan lehet cserélgetni a tagokat, -mint ahogy gyárilag is az adott váz 3-4-5 féle /alap, delux, primo, supreme/ verziójában is mindben más tag van.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1871
Posted 2007. May 05. - 18:44
Meg tudja valaki mondani hogy a 2004es Kona Calderába 27,0mm vagy 27,2mm átmérõjû nyeregcsõ való?
27,2
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1872
Posted 2007. May 05. - 16:22
#1873
Posted 2007. May 05. - 15:19
#1874
Posted 2007. May 05. - 15:03
szoval a nagyobb gyartok vazait [bringait] celszerubb a gyari rugostaggal hasznalni, mert nem ritka, hogy a rugostag a vaz attetelhez van allitva.
ugyanaz a rugostag nem fog ugyanugy mozogni egy vazban aminek 1:2.5 mint ahogy egy masikban aminek 1:3.5 az attetele.
az olcso rugostagok pedig az abszout penzkidobas kategoria, hiszen hiaba olcsobb egy akarmi tag, mint egy fox, meg mindig tizezrekrol beszelunk, es ha behal egy ev mulva, akkor veheted az ujat. mig egy fox pl szerelheto.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1875
Posted 2007. May 05. - 11:33
Az áruházakban kapható Y fazonú összteleszkópos dolgokkal én sem vagyok kibékülve.
#1876
Posted 2007. May 05. - 11:26
#1877
Posted 2007. May 05. - 11:23
Bár a Kona egyáltalán nem mondható olcsónak. Lehet, hogy rugó nélkül vásárolok, akkor vásárolhatok hozzá olcsóbb darabot. Vagy az nem jó?
#1878
Posted 2007. May 05. - 11:14
vásárolj, több millióan nem tévedhetnek
#1879
Posted 2007. May 05. - 11:03
#1880
Posted 2007. May 05. - 11:00
A középcsapágy körül meg azért jó, mert rugózás közben a sebváltó és a lánctányér közötti távolság állandó, ha nem ott van, akkor a váz állandóan tépkedi a láncot, mert a hátsó rész eltávolodik a tányértól. Az a szerencsétlen váltó meg csak tûri a dolgot, szerintem annak sem egészséges. Single speednél ugye nincs hátsó váltó, tehát nincs, ami kiegyenlíti ezt a távolságbeli különbséget. De minek van egyáltalán hátsó rugó egy váltó nélküli bringán?