Jelentkezz be Regisztrálj

Homokfúvás, bringafestés, eloxálás, stb. nagy topicja
#1421
Írta 2006. április 16. - 21:33

de nem gondolhatjatok komolyan, hogy egy szaros bevonat kerul kesz aru bolti aranak ~15 szazalekaba.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1422
Írta 2006. április 16. - 21:29


De a végén csak egy maradt:
http://www.kompass.c...hu&_Langrech=hu
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1423
Írta 2006. április 16. - 21:28

#1424
Írta 2006. április 16. - 21:27

de nem is 100-300 ezerbe kerül ám a teló, hanem millió felett van.motortelok garmadaja van tini bevonattal
szerszamok szinten.
abba meg befér egy kis titán nitridálás könnyedén.
#1425
Írta 2006. április 16. - 21:26

szerszamok szinten.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1426
Írta 2006. április 16. - 21:26

Most, hogy mondod van benne valami. A szerszámos üzletek rakásig vannak felületkezelt fúróheggyel. De hogy titán nitrides-e, azt nem tudom.
de van vagy 5 centis. és kerül vagy 5-20 ezer forintba:) számolj.
#1427
Írta 2006. április 16. - 21:24

Most, hogy mondod van benne valami. A szerszámos üzletek rakásig vannak felületkezelt fúróheggyel. De hogy titán nitrides-e, azt nem tudom.azert a tobbszazezer kicsit eros.
akkor pl a telokon levo bevonat magaban 100eft?
kicsit eros.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1428
Írta 2006. április 16. - 21:23

a többin, az átlagon vmi filléres bevonat van.
#1429
Írta 2006. április 16. - 21:23

#1430
Írta 2006. április 16. - 21:21

akkor pl a telokon levo bevonat magaban 100eft?
kicsit eros.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1431
Írta 2006. április 16. - 21:14


Ne nézz utána, szerintem maradok a szürkélnél.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1432
Írta 2006. április 16. - 21:01

#1433
Írta 2006. április 16. - 19:14

Hol, és mennyi a rettenetesen drága?Van, de rettenetesen drága....
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1434
Írta 2006. április 16. - 18:22

#1435
Írta 2006. április 16. - 17:34

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1436
Írta 2006. április 12. - 15:22


-Na jó, van egy hátránya is: ha valamiért utólag más színt akarsz rá, nincs az a homokfúvó, aki ne anyázna;)
-Ott ül a fûben, de akkor sem szívja!
#1437
Írta 2006. április 12. - 09:16

anodizalasba nem tartozik bele pl a kromozas, vagy azt mar galvanizalasnak hivjak?
annak
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1438
Írta 2006. április 11. - 23:19

nyilvan van az az ero ami leszedi.
anodizalasba nem tartozik bele pl a kromozas, vagy azt mar galvanizalasnak hivjak?
no majd megnezem ha nem felejtem el.
alu vaznala az elox azert kerdeses mivel a hegesztesi varrat egy mas allat a vazakon. igy ott nem lehet tudni mi lesz.
de ha esetleg ott vmi mas lesz es kibirja a juser, hogy ott mas lesz akkor mehet.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1439
Írta 2006. április 11. - 22:44

#1440
Írta 2006. április 11. - 21:16

porfestés vagy szinter.......többeknek van itt ilyen +ioldás és elég tartósnak látszik, meg a vázak is úgy néz ki bírják....kell is nekik mert elég sok váz gyárilag is így van szinezveAnidizálást csak alumíniumnál lehet alkalmazni, elektromos eljárás, a végeredmény gyakorlatilag színezett alumínium-oxid. Elég tartós, vékony réteg.
A Powder coating (aminek nem jut eszembe a magyar neve) szintén az elektromosságon alapszik, de bármely fémre alkalmazható. Polimer alapú festékport szórnak a felületre, ami az elektromos töltéstõl "rátapad", majd kemencébe teszik, ahol a polimer rákeményedik.
Ha vázra kell, akkor az anodizálás a nyerõ a kettõ közül (bár asszem elég drága), mert a másik könnyen sérül, és a hõkezelés sem biztos hogy jót tesz a váznak.
Dickhead Te meg olvass vissza pár oldalt anodizálást elég részletesen leírták a "kollégák"
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való