Pedig a béna Boyd Coddigton-csapat is így csinálja
hm.... nem láttam még õket teló fényezés közben,de azt hiszem egy telót lefújni kicsit más mint egy hot rod-ot
Pedig a béna Boyd Coddigton-csapat is így csinálja
Pedig a béna Boyd Coddigton-csapat is így csinálja
Pedig a béna Boyd Coddigton-csapat is így csináljaAz ötlet nem rossz,és bár a szakmám autófényezõ azt azért tudni kell,hogy elég gáz ha egy telót nem tudnak lefújni narancsbõr nélkül!
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960No, holnap telóláb festés. Az alany Suntour XCR...
Mostani réteget érdesre nem fémig felcsiszolom, zsírtalanítom, felakasztom valahogy, és lefújom fehérre. Aztán várok vele, ilyenkor lehet hajszárítózni, miután megszáradt? Vagy kérjek hõlégfúvót? Nem a szárítást akarom gyorsítani, hanem nagyjából ráégetni a festést. Sütõbe betevés nem megoldható.
Aztán különféle mintákat találnék ki, és mivel fedjem le? Cellux? Valami vékony kell, azért nem szigszalag. Aztán ha ott lefújtam (pirossal), akkor picit összevízpapírozom (persze ittis megszárad meg a javasolt égetési folyamat), és ha az összes ilyen meglesz, akkor még szép díszes írással feketével beleírok valamit. Ha ez megvan, akkor lakk, és megint a javasolt égetés.
Még ha tudnátok korrigálni, megköszönném.
edit: Mohus féle szöveget elolvastam.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Az ötlet nem rossz,és bár a szakmám autófényezõ azt azért tudni kell,hogy elég gáz ha egy telót nem tudnak lefújni narancsbõr nélkül! Ez a polirozósdi jó ötlet nagy felületnél,de egyébként meg ha pofesteted akkor égetés után gyönyörû fényes,betonkemény felületet kapsz,azt felesleges polírozgatni.
Na de ez csak az én véleményem,rengeteg vázat fényeztem már de még soha sem políroztam egyiket sem. Nyilván ez nem azt jelenti,hogy rossz ötlet ha van kedved és energiád baja nem lesz. Sok sikert! :heej:
Ha vérprofi felületet akarsz, akkor fényezés és égetés után óvatosan felcsiszolod vizes polírpapírral a felületet (így a narancsbõrt eltünteted), aztán polírpasztával felpolírozod. Tükör sima felületet kapsz.
Újabb fejlemény!
Jártamban keltemben észrevettem a Madaras Tesco hírdetését miszerint hiper akciósan 3990- adják az autópolírozót. Szóval megnézzük mit tud.
Ha a festés végén azzal átmegyek a telón az jóneki?
Szerintem egyiket sem szabad. Finom felcsiszolás aztán fényezés.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960