A hátsó keréken egyensúlyozásra gondolsz? Én ma csak hátsókeréken mentem egy-egy métert, egyszer elnyaltam, egyszer meg nagy lendületet vettem és megijedtem, hogy eltöröm a sárhányót, de nem ért le, mert elõbb tettem le a lábam. Viszont jónéhányszor elõredõltem és odacsaptam a teleszkópot. Mivel párszor koppant, gondoltam félig behúzom a lockot, úgy már jó volt.
Én sem beszéllek ám rá semmire, de 40 helyett mégiscsak jobb 25-öt fizetni.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
SR Suntour
Started by
Aske
, 2006. May 05. 10:41
#721
Posted 2007. August 31. - 20:29
#722
Posted 2007. August 31. - 20:15
Akkor thx a segítséget, megvan hogy végül melyik lesz. 25é annyi a wenson váz is, áááááhhh iszonyú jó! akkor nekem ez jó is lesz: eddig capa t6-om volt, az bírta pedig nem erre tervezték, akkor ez is bíni fogja!
ma majdnem megtanultam Manualozni, csak mikor összejött bexartam és elõre toltam a testsúlyom. mellesleg az a titka, hogy nagyon hátra kell az 1 kerekezésnél dõlni és a hátsó féken legyen mindig a kezed, és menni fog!
ma majdnem megtanultam Manualozni, csak mikor összejött bexartam és elõre toltam a testsúlyom. mellesleg az a titka, hogy nagyon hátra kell az 1 kerekezésnél dõlni és a hátsó féken legyen mindig a kezed, és menni fog!
#723
Posted 2007. August 31. - 19:48
Javasolta a kolléga a DJ3-at 40 rongyért, de a bikediszkonton régóta akciós a Duro DJ-D (130 mm) 25-ért. Én gondolkodás nélkül megvenném, pedig nem dirt jumpos vagyok és nem ismerem a típust. Miután meghozzák, szétkapom és átrakom 100-ra, bár dirt váznál asszem nem baj, ha nem.
Ma megtanultam egykerekezni (csak pár tekerés megy), utána eltaknyolni és szerintem nagyonis a súlyponton múlik a dolog. Az én bringámon jó helyen van, kb 2.2 kg a teleszkóp, a haveromén viszont teljesen elöl, kb 3 kg lehet a teleszkópja (viszont mindketten a sajátunkon szeretünk menni).
Ma megtanultam egykerekezni (csak pár tekerés megy), utána eltaknyolni és szerintem nagyonis a súlyponton múlik a dolog. Az én bringámon jó helyen van, kb 2.2 kg a teleszkóp, a haveromén viszont teljesen elöl, kb 3 kg lehet a teleszkópja (viszont mindketten a sajátunkon szeretünk menni).
#724
Posted 2007. August 31. - 19:25
nincs vele tapasztalatom, kezdésnek biztos jó, de a marzo hosszabb távon ki fog szolgálni ahogy fejlõdsz. szerintem.
de nem akarlak rábeszélni.
de nem akarlak rábeszélni.
#725
Posted 2007. August 31. - 19:06
nah, akkor találtam egy: Duro D telót 27e-é, 80-130mm ez, mien? bírja rendesen? mi a véleményed?
#726
Posted 2007. August 31. - 18:27
#727
Posted 2007. August 31. - 17:16
ok, akkor Suntour, (közelebb van az "a" betû) az a marzo dj3 teleszkóp jó lenne, de nagyon nehéz: 2,9 kg, én 2,3 ig szeretnék választani, mert lesz elöl tárcsa ami szintén 340g, + 340g a kormány, 630g a felni stb. és nagyon elöl lesz a testsúly, így a manual, buny és egyéb trükkök nehezen fogak menni, nem?
#729
Posted 2007. August 31. - 16:14
#730
Posted 2007. August 31. - 16:05
Ok THX akkor már tudom, valójában már megvan, hogy milyen cuccok lesznek, le is írtam ahová mondtad, de a váz és a teló még mindig nem tudom, hogy milyen legyen . Santour, Manitou, vagy RST (de ott max a Launch)
#731
Posted 2007. August 31. - 15:55
Ez a FR nem ugyanaz, mint a Dave Mirra Freestyle BMX-ben. Ez kõkemény terep, jókora ugratókkal, letörésekkel. Vegyél egy sima Dirt/Street gépet, arra nem is kell Avid BB7, csak egy V-fék.
Kérdezd meg a milyen bringát vegyekben, hogy mit tegyél rá. Nem kell nagyon drágának lennie, talán az a Duro sem fog kelleni.
Kérdezd meg a milyen bringát vegyekben, hogy mit tegyél rá. Nem kell nagyon drágának lennie, talán az a Duro sem fog kelleni.
#732
Posted 2007. August 31. - 14:50
Lehet, hogy összetévesztem. Mi a külömbség a dirtstreet, és a freeride közt?
azon kívül, hogy az 1. "utcai zúzást" jelent, tehát manual, buny, ugratás stb.
Mert a FR nem ugyan ez? vagy az inkább erdõs részen DH-zni meg ilyesmire való?
Minden esetre én városi "hülyülésre" használnám tehát sreetelnék, de az a Freeride egyik ága, vagy tévedek?
azon kívül, hogy az 1. "utcai zúzást" jelent, tehát manual, buny, ugratás stb.
Mert a FR nem ugyan ez? vagy az inkább erdõs részen DH-zni meg ilyesmire való?
Minden esetre én városi "hülyülésre" használnám tehát sreetelnék, de az a Freeride egyik ága, vagy tévedek?
#733
Posted 2007. August 31. - 12:12
Az elõbb olvastam a RS témában, hogy bunnyra meg manualra (egyellõre) használnád a RS Dartot. Nem téveszted össze a FR-ot a Street-tel? A Dartnak vékony becsúszói vannak. Ha véletlenül Streetre kéne, akkor a Duro a te embered, azt még át is lehet fabrikálni 100 mm-re, egy ideje akciós a bikediszkontban (Duro DJ-D 2007) (azt mondták, nem alakítják át 100-ra, azt végeztessem el garanciálisan egy szervizben).
#734
Posted 2007. August 31. - 09:57
Eddig milyen teleszkópjaid voltak?
Csak egy RST capa t6-os. Viszont most 40e Ft alatt kellene egy jobb. Közben változott a terv: eladom a Merida matts-om mert tényleg hülyeség lenne erre építeni FR cuccokat. De nem tom még milyen vázam lesz, majd megkérdezem a fórum "vázak" témái közt. De telóból szerintem fölös nekem 130mm, elég a 100 de az jó legyen, és vastag becsúszóval.
#735
Posted 2007. August 31. - 08:23
Aszondja, hogy neki visszarúg. Meglepõ, de van benne olajos csillapítás, ami éppen elég arra, hogy ne rúgjon vissza. Persze, ha hidegben használja, más a helyzet.
Axont én is szerettem volna valamikor a nyár elején, de nem tetszik, hogy olyan kicsi a tömege. Mi van, ha úgy nyúzom, ahogy ezt?
Egyébként a hibái nem hibák, csak olcsó megoldások. Jól be kell zsírozni a rugót valami spéci zsírral (én Shell-t raktam bele, mert azt már nem kellett megvenni, de szerintem a teflonos a legjobb). Attól a hangja is részben eltûnik, bár nem biztos, hogy mindenkinek hangos. A szimmering nem tömít, amíg bele nem ragad a kosz, engem csak ez zavar (a becsúszót be kell vonni valami epoxi, lakk vagy mûanyagréteggel, úgy vastagabb, jobban szorul rá a szim). Jó strapabíró darab, nem nagyon szoktam kímélni, hát tény, hogy nem nyeli el a traktornyomot, dehát nem egy Revelation.
Axont én is szerettem volna valamikor a nyár elején, de nem tetszik, hogy olyan kicsi a tömege. Mi van, ha úgy nyúzom, ahogy ezt?
Egyébként a hibái nem hibák, csak olcsó megoldások. Jól be kell zsírozni a rugót valami spéci zsírral (én Shell-t raktam bele, mert azt már nem kellett megvenni, de szerintem a teflonos a legjobb). Attól a hangja is részben eltûnik, bár nem biztos, hogy mindenkinek hangos. A szimmering nem tömít, amíg bele nem ragad a kosz, engem csak ez zavar (a becsúszót be kell vonni valami epoxi, lakk vagy mûanyagréteggel, úgy vastagabb, jobban szorul rá a szim). Jó strapabíró darab, nem nagyon szoktam kímélni, hát tény, hogy nem nyeli el a traktornyomot, dehát nem egy Revelation.
#736
Posted 2007. August 31. - 07:58
Hát ez az, írogattunk errõl többen is már, elég sokat. 20e körüli árért különben még mindig nem rossz vétel a hibái ellenére, kevéske tapasztalatom szerint jobb is, mint az RST kategóriabeli modelljei - de az Axon az nagyon más kategória... Vagy valaki ismerõst kértél meg, aki olcsón tudott volna hozni Axont, és az illetõ XCR-t kapott csak, így elhozta azt? Ez ugrott be, hogy talán így jártál.
No egy kicsit az én XCR-emrõl. Még július körül panaszkodtam itt, hogy nagyon csattog, meg mintha felütne, és kirugózásnál is fura hangokat ad 30 km/h körül (hehe:) tempózva át úthibákon. Aztán elmondtam ezt egy a KTM színeiben versenyzõ ismerõsömnek, aki 2 perc alatt úgy beállította, hogy azóta semmi. Mindegy, egy RS Tora 318 Solo-Air befigyel majd helyette, hamarosan, mert az XCR-t már el is ígértem tesómnak a nem épp problémamentes RST-telói helyére.
No egy kicsit az én XCR-emrõl. Még július körül panaszkodtam itt, hogy nagyon csattog, meg mintha felütne, és kirugózásnál is fura hangokat ad 30 km/h körül (hehe:) tempózva át úthibákon. Aztán elmondtam ezt egy a KTM színeiben versenyzõ ismerõsömnek, aki 2 perc alatt úgy beállította, hogy azóta semmi. Mindegy, egy RS Tora 318 Solo-Air befigyel majd helyette, hamarosan, mert az XCR-t már el is ígértem tesómnak a nem épp problémamentes RST-telói helyére.
_____________________________________________
AM rlz
#737
Posted 2007. August 31. - 07:49
16-ert nekem draga.és szar.nem veszek többet suntourt.
Figyelj már, hát én itt írogatok folyamatosan az XCR-rõl. Mondtam, hogy puhának egyáltalán nem nevezhetõ, meg hogy az elõfeszítés szart se ér, még azt is mondtam, hogy nem mozog hidegben. Az Axonnal ne hasonlítsd össze, az 40 rongy, ez meg 22, a beszerzõ weboldalán nem XC, hanem túra kategóriába sorolják.
Minek vetted meg, ha nincs Axon?
#738
Posted 2007. August 30. - 22:36
megvan a telo.kicsit atbaszva ezrem magam, mert nem volt axon, és hoztak xcr-t amin csak elofeszitest lehet allitani.és visszarug mint a franc, meg hangos.és a matricazasa se az orokkévalosagnak lett csinalva, es kis 5forintos fillenfatty tekeroi vannak.16-ert nekem draga.és szar.nem veszek többet suntourt.most fohet a fejem hogy kinek adjam el.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#739
Posted 2007. August 30. - 21:32
#740
Posted 2007. August 30. - 21:00
... szerinted megéri? Avid BB7-es tárcsával?
Fogalmam sincs, még nem használtam. De mondom, nem bizti, hogy be tudod lõni 60 kg-hoz, mert rugós, csak levegõ ráfújással keményíthetõ (szerintem oda full levegõs kellene). Nézd meg, szereti-e a vázad, vagy amit venni akarsz a 150 mm-t, mert abban az esetben 2007-es Rux-ot is vehetnél, vagy valami levegõs RS, Marzot. A féket viszont egyáltalán nem ismerem, Shimano-m van.
Eddig milyen teleszkópjaid voltak?