kemények vagytokMegjártuk a Terep fesztivált,kb 3 fok +esõ,erre vágytunk csak...
Dezsõvel meccseltünk,csodálkoztam hogy kibirtam végig,még érmet is nyertünk,nem mintha számítana...
Holnap mennék veletek végre!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kecskemétiek ide!
Started by
Lord_Leslie
, 2006. May 04. 11:18
#3001
Posted 2008. March 22. - 20:35
#3002
Posted 2008. March 22. - 20:15
Megjártuk a Terep fesztivált,kb 3 fok +esõ,erre vágytunk csak...
Dezsõvel meccseltünk,csodálkoztam hogy kibirtam végig,még érmet is nyertünk,nem mintha számítana...
Holnap mennék veletek végre!
Dezsõvel meccseltünk,csodálkoztam hogy kibirtam végig,még érmet is nyertünk,nem mintha számítana...
Holnap mennék veletek végre!
#3003
Posted 2008. March 22. - 19:47
#3004
Posted 2008. March 22. - 19:02
Én holnap biztosan megyek ki! Imby is ígérte, Ökri is érdekelt az ügyben. Aztán még van pár ember ötletnek. Mérnökúr, Cséplõ Zoli, Kornél, Mizsei Doki... Sztem lesz bázis, el ne menj mamázni! Azt lehet hétfõn is és akkor aktuális lesz a locsolás is.
MA-VICc nélkül Olmo lábon járnék... :mybad:
#3005
Posted 2008. March 22. - 19:00
Gyógyulj gyorsan! Még kétesélyes a dolog?? :scared: Valaki aki nem ég 36 fokos lázban??
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#3006
Posted 2008. March 22. - 17:39
#3007
Posted 2008. March 22. - 17:22
Sürgõs választ várok a KES-tól!!! Hónap mi lesz edzésügyileg??? bandázunk, vagy igen? Csak azért bátorkodom, mert ha nem jön össze, akkor holnap ejteném meg a kötelezõ húsvéti mamalátogatást vácon, ami nálam éppen egybe szokott esni egy erõs cserhát körrel (125 km):ubytek: :ubytek: Amennyiben mennénk holnap, akkor hétfõn utazunk. jöhet a mehet...
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#3008
Posted 2008. March 22. - 13:35
hát azért a tour közvetítés alatt a hajamat téptem már
#3009
Posted 2008. March 22. - 12:37
hát jól megjártam; most digitévénk van, és ott nincs magyar nyelvû közvetítés: Sipiék nélkül meg halál unalmas...17:00-tól San Remo közvetítés a Eurosporton! mentális felkészülésnek megteszi ,
"I am Tom Boonen, and I am SPECIALIZED..."
#3010
Posted 2008. March 22. - 12:04
#3011
Posted 2008. March 21. - 18:50
#3012
Posted 2008. March 21. - 18:33
hát monjuk erre azért már egy Sram Force set jobban menne8) ha már gramm mániás a csákó 8)
#3013
Posted 2008. March 21. - 16:12
És pont a kedvenc szinedben!
Ezt szoktam még böngészni,nem semmi gépek vannak:http://weightweenies...der=asc&start=0
Ezt szoktam még böngészni,nem semmi gépek vannak:http://weightweenies...der=asc&start=0
#3014
Posted 2008. March 21. - 13:59
#3015
Posted 2008. March 21. - 13:32
#3016
Posted 2008. March 21. - 12:39
Ideje is bekeményítenie. Elég a csupán "jólesõ" maratonfutásokból! :spoko:
MA-VICc nélkül Olmo lábon járnék... :mybad:
#3017
Posted 2008. March 21. - 11:52
#3018
Posted 2008. March 21. - 11:39
Nagyon szép ez a Merida. Nincs mese; aki megveszi, nagyon jól jár...
Korinak nincs ideje, vagy hogyhogy nem tekereg? Tud v.ki valamit?
Korinak nincs ideje, vagy hogyhogy nem tekereg? Tud v.ki valamit?
"I am Tom Boonen, and I am SPECIALIZED..."
#3019
Posted 2008. March 21. - 11:01
#3020
Posted 2008. March 21. - 10:10
"Szerintem érdemes karbont,titánt,alut,acélt is venni,olyat ami tükrözi a gazda anyagi lehetõségeit.
Ekkor felszabadultan fogod tudni használni,azt hiszem ez lényeges."
Ez egy baromi nagy igazság Csabi! Fõleg, hogy magamon érzem! Valahogy versenyen is bennem van, hogy ha vlami baja lenne a kerónak (bukás, ilyesmi), súlyos tízezrekbõl tudnám csak helyrehozni. Amit nem igazán tudok megengedni magamnak.
"Konklúzió: A-B-be el lehet jutni az én autómmal és Valaki sárga szörnyével is (:kissmyass ), de az élmény.... Valahol u.e. érvényes talán ide is."
Vettem az adást Johny! :thunder:
Amúgy sok okosságot elmondtatok itt az elmúlt pár hozzászólásban. Ami a fullkarbon Meridát illeti, sztem simán bevállalható. Nem hiszem, hogy kevesebbet tud (legalábbis számunkra érezhetõen), mint a "nagyok" vázai. És árban azért ez az 5 kiló elég barátinak mondható. Néztem, tényleg egy silány alkatrészt nem találtam rajta, minden jó fajta (FSA karbon hajtókar, Maxxis Xenith versenykülsõ,full Ultegra). Szóval nem hinném, hogy rettegni kéne tõle. Ráadásul Ksyrium Equipe kerekekkel, ami félig edzõ, félig verseny kerékszett. Sztem nem jár rosszul az, aki ilyet vesz.
A kerék kérdésben Johnynak igaza van. Van egy kategória, ameddig szinte mindegyik kerék majden ugyanazt nyújtja, vagy nagyon nehéz. Én a Shimano 550-es után látatlanba vittem el Johnytól az SSC SL-t rögtön versenyre. Még csak melegítettünk Tomival, amikor az egyik gyorsításnál megkérdeztem Tomit mennyit is mutat a kilóméterórája, mert nekem gyanús volt. Kiderült, a kilóméteróra jól mutatott, rögtön negyvenen voltam kigyorsítás után. Azon a versenyen egész jól mentek a dombok is. A Shimano sokkal merevebb volt, mint a rendes fûzött kerék, de az SSC SL teljesen más dimenzió. Ha oda akarsz lépni, hát megy mint az állat. Tényleg, szinte minden erõt átvisz az útra. És az én súlyomnál ez különösen nagy szó.
A gumi egy másik fontos dolog. Pár gumit kipróbáltunk már mindenkinek megvan kb mitre esküszik. A napokban Tomekkel beszéltünk errõl, õ vett egy "gagyi" külsõt edzeni, hogy ne a GP4000-est nyúzza egész évben. Mondta, néha halálfélelme van, úgy csúszik. Ilyen élményem nekem is volt. A súrlódás egy nehezebben észrevehetõ dolog, de amikor a Pro2Race-t kipróbáltam, nekem az is teljesen más dimenzió volt. Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy az SSC SL-el együtt próbáltam, úgyhogy biztosan annak is nagy befolyása volt. De egy motoros haverom pl azt mondta, hogy már a motorján féket akart cserélni, amikor vett egy használt versenygumi szettet. Elsõ edzésen majdnem fejreállt, úgy fogott. Mert a tapadása jobb volt ennek a guminak.
Szóval összetett dolog ez, mindennel lehet egy kicsit javítani a teljesítményen, de az tényleg igaz amit Johny mondott: Vehetsz több százezerért technikát, vagy azt beleölöd egy melegövi edzõtáborba, esetleg szabit veszel ki (ha tudsz) és hatványozódik a teljesítményed. Most Tihany kupán is láttam, engem úgy elvert egy fickó aki lentváltós (!) sárvédõs biciklivel tekert, hogy csak na! Látszott a lábán, hogy soksok kilóméter van már benne. Tehát elsõ lépcsõ: edzeni, majd bizonyos szint után fejleszteni technikát.
Ha meg kerékszett, szerintem a Mavic már eleget bizonyított. Ezt az SSC SL-t a bikeexpresszen 150-ért adták, ami talán-talán megfizethetõ.Esetleg Fulcrumok vannak ilyesmi árban, amik majdnem Campagnolok.
Ekkor felszabadultan fogod tudni használni,azt hiszem ez lényeges."
Ez egy baromi nagy igazság Csabi! Fõleg, hogy magamon érzem! Valahogy versenyen is bennem van, hogy ha vlami baja lenne a kerónak (bukás, ilyesmi), súlyos tízezrekbõl tudnám csak helyrehozni. Amit nem igazán tudok megengedni magamnak.
"Konklúzió: A-B-be el lehet jutni az én autómmal és Valaki sárga szörnyével is (:kissmyass ), de az élmény.... Valahol u.e. érvényes talán ide is."
Vettem az adást Johny! :thunder:
Amúgy sok okosságot elmondtatok itt az elmúlt pár hozzászólásban. Ami a fullkarbon Meridát illeti, sztem simán bevállalható. Nem hiszem, hogy kevesebbet tud (legalábbis számunkra érezhetõen), mint a "nagyok" vázai. És árban azért ez az 5 kiló elég barátinak mondható. Néztem, tényleg egy silány alkatrészt nem találtam rajta, minden jó fajta (FSA karbon hajtókar, Maxxis Xenith versenykülsõ,full Ultegra). Szóval nem hinném, hogy rettegni kéne tõle. Ráadásul Ksyrium Equipe kerekekkel, ami félig edzõ, félig verseny kerékszett. Sztem nem jár rosszul az, aki ilyet vesz.
A kerék kérdésben Johnynak igaza van. Van egy kategória, ameddig szinte mindegyik kerék majden ugyanazt nyújtja, vagy nagyon nehéz. Én a Shimano 550-es után látatlanba vittem el Johnytól az SSC SL-t rögtön versenyre. Még csak melegítettünk Tomival, amikor az egyik gyorsításnál megkérdeztem Tomit mennyit is mutat a kilóméterórája, mert nekem gyanús volt. Kiderült, a kilóméteróra jól mutatott, rögtön negyvenen voltam kigyorsítás után. Azon a versenyen egész jól mentek a dombok is. A Shimano sokkal merevebb volt, mint a rendes fûzött kerék, de az SSC SL teljesen más dimenzió. Ha oda akarsz lépni, hát megy mint az állat. Tényleg, szinte minden erõt átvisz az útra. És az én súlyomnál ez különösen nagy szó.
A gumi egy másik fontos dolog. Pár gumit kipróbáltunk már mindenkinek megvan kb mitre esküszik. A napokban Tomekkel beszéltünk errõl, õ vett egy "gagyi" külsõt edzeni, hogy ne a GP4000-est nyúzza egész évben. Mondta, néha halálfélelme van, úgy csúszik. Ilyen élményem nekem is volt. A súrlódás egy nehezebben észrevehetõ dolog, de amikor a Pro2Race-t kipróbáltam, nekem az is teljesen más dimenzió volt. Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy az SSC SL-el együtt próbáltam, úgyhogy biztosan annak is nagy befolyása volt. De egy motoros haverom pl azt mondta, hogy már a motorján féket akart cserélni, amikor vett egy használt versenygumi szettet. Elsõ edzésen majdnem fejreállt, úgy fogott. Mert a tapadása jobb volt ennek a guminak.
Szóval összetett dolog ez, mindennel lehet egy kicsit javítani a teljesítményen, de az tényleg igaz amit Johny mondott: Vehetsz több százezerért technikát, vagy azt beleölöd egy melegövi edzõtáborba, esetleg szabit veszel ki (ha tudsz) és hatványozódik a teljesítményed. Most Tihany kupán is láttam, engem úgy elvert egy fickó aki lentváltós (!) sárvédõs biciklivel tekert, hogy csak na! Látszott a lábán, hogy soksok kilóméter van már benne. Tehát elsõ lépcsõ: edzeni, majd bizonyos szint után fejleszteni technikát.
Ha meg kerékszett, szerintem a Mavic már eleget bizonyított. Ezt az SSC SL-t a bikeexpresszen 150-ért adták, ami talán-talán megfizethetõ.Esetleg Fulcrumok vannak ilyesmi árban, amik majdnem Campagnolok.
MA-VICc nélkül Olmo lábon járnék... :mybad: