Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Szilvásvárad maraton 2006. május 28.
Started by
_Alex_
, 2006. April 27. 19:14
#181
Posted 2006. May 29. - 13:13

Az xt nekem is váltott a sár ellenére,csak a láncot nem feszítette eléggé,így az ugrándozott a fogaskeréken:(
#182
Posted 2006. May 29. - 13:09

Rövidtávon mentem, egyáltalán nem volt nehéz a pálya szinte végig tekerhetõ volt, el sem fáradtam a végére(nem nagyon hajtottam). A nagy köves(kicsi sziklás) sáros lefelét élveztem a legjobban(jó volt kerülgetni a sárban fetrengõket). Életemben nem tekertem még ilyen jót igazi élmény-biciklizés volt. Egy dolgot szúrtam el nem vittem magammal szemüveget és így a gyorsabb lefeléken nem tudtam menni gyorsan a szemembe kerülõ sár miatt, még ma is vörös a szemem. A szervezés nagyon jó volt.
Jövõre is indulok, ha lesz sár:) .
Jövõre is indulok, ha lesz sár:) .
A sebesség mindent megold.
#183
vendég_Charon_*
Posted 2006. May 29. - 13:01

Volt kaja? Nem is tûnt fel.
Amikor elkezd a sár megszáradni, vagy túl sok szilárd kerül a váltóra csak akkor vált nehezebben. Egyébként osztom XC_Rider véleményét.
(XT váltórendszer 3 méteres bowdenekkel és simán mûködött)
Lenyomtuk a tandemmel.
145. 344 Charon BikeMag Forum Team 77 felnõtt ffi 07:17:02
146. 345 Dawn BikeMag Forum Team 77 felnõtt nõi 07:17:03
És megvan az az egy másodperc ;-)
Amikor elkezd a sár megszáradni, vagy túl sok szilárd kerül a váltóra csak akkor vált nehezebben. Egyébként osztom XC_Rider véleményét.
(XT váltórendszer 3 méteres bowdenekkel és simán mûködött)
Lenyomtuk a tandemmel.
145. 344 Charon BikeMag Forum Team 77 felnõtt ffi 07:17:02
146. 345 Dawn BikeMag Forum Team 77 felnõtt nõi 07:17:03
És megvan az az egy másodperc ;-)
#184
Posted 2006. May 29. - 12:58

#185
Posted 2006. May 29. - 12:07

Sziasztok!Én 77km-en mentem rövid gondolkodás után.Az asszony rágta a fülem,hogy ha nem birom akkor forduljak vissza,stb...Én meg ha elkezdek valamit akkor azt végigviszem.Rajt.Sikerült pontosan Ádám elöl elindulni,nem sokkal a hosszútávosok után.Az aszfalton tartottam a tempót a tömeggel alföldi gyerek létemre is.Az elsö sár.Na itt picit megijedtem amikor tolni is alig birtam a bringát felfelé,de úgy voltam vele,hogy ennél rosszabb ne legyen.A bringa Polaris, Black Comp teló elöl-hátul 525 hidro fék,ja és a gumik ami tegnap sztem a lényeg volt Michelin xc/at 2.0 .Erre a terepre találták öket ki.Ahol más tolta felfelé ott én birtam velük kapaszkodni,nem pörögtek ki.Lefelé csak egyszer fordultam keresztbe,de azt is megfogtam.Esésem nem volt.A pálya fele körül kezdtem azt érezni,hogy jól megy a verseny és birom is.Kb. 4-5-en elöztek meg a második részen,ök is csak a tolós felfeléken pl. katonasir,de én sorba mentem el az emberek mellett föleg a gyors lefeléken ahol mások fékeztek inkább.Technikai problémám nem volt,érdekes módon kevés defektjavitót láttam az út szélén.A pálya legvége,a vonatsín elött nagyon saras és technikás volt még,de azt már legyürtem "csukott szemmel".A befutót még izomból meghajtottam,a taps jól esett.A szemeim be vannak gyulladva a sártól,más bajom nem lett.Mindent összevetve:MEGÉRTE!Jövöre ugyanitt. Helyezés:86
#186
Posted 2006. May 29. - 11:54

Én is böcsülettel végigküzdöttem magam a középtávon. 10 órával sikerült absuolválnom a távot
. És ez hivataolsan még szintidõnke számít, úgyhogy írtam is gyorsan a szervezõkenk, hogy leszenk szívesek odabiggyeszteni a nevem mellé a 0. kör helyére
.
Mókás volt. Katonasíroktól eufórikus hangulatban jöttem lefelé. Nem mondanám, hogy féltávtól jó volt a jelölés. Sõt, ha nem mentem volna tavaly rövidtávot, plusz nem látszottak voln nyomok a sár miatt, akkor többször eltévedhetem volna. Lehet, hogy nem kéne levonulni apályáról, amíg még van kint iduló...
Amúgy hatlams élmény volt, és örülök, hogy végigcsináltam. Váltók túlélték, fékbetéetk vszeg kukásak .


Mókás volt. Katonasíroktól eufórikus hangulatban jöttem lefelé. Nem mondanám, hogy féltávtól jó volt a jelölés. Sõt, ha nem mentem volna tavaly rövidtávot, plusz nem látszottak voln nyomok a sár miatt, akkor többször eltévedhetem volna. Lehet, hogy nem kéne levonulni apályáról, amíg még van kint iduló...
Amúgy hatlams élmény volt, és örülök, hogy végigcsináltam. Váltók túlélték, fékbetéetk vszeg kukásak .
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#187
Posted 2006. May 29. - 11:45

Tök sokan fotóztak kint (a pályán is) - nem tudjátok, hogy a képek felkerülnek-e a netre?
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#188
Posted 2006. May 29. - 11:40

Sziasztok!
Rendetlen gazda keresi rendes sisakját!
A biciklimosóknál otthagytam bordó sisakomat. "Raptor" felirat van rajta, ha valaki tud róla valamit, ne habozzon szólni.
Hova gyûjtik az elhagyott dolgokat?
Köszi
Eset 8-kor még ott volt a mosónál

Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#189
Posted 2006. May 29. - 10:47

Én is lenyomtam a középtávot. Nem egy bajnok idõvel, mert 7:04-et mentem, de megvan, és ez volt a lényeg. Esõtõl függetlenül elõre bántam, hogy nem a rövid távra neveztem, így mégjobban ötülök, h sikerült végigmenni.
A pálya szárazon biztos nagyon jó lehet, de a sarat utálom. Nem csak én, hanem a biciklim is (kivéve a hátsó Deore váltó
). A féket 2szer utána kellett állítsam, mert annyira elkoptak a fékpofák. Van 1 hetem, h összerakjam használhatóra a kicsikét, mert hétvégén Flash Across ragyogó napsütésben.
Mire célba értem a gulyás elfogyott (vagy bableves volt?), így rántotthús volt sültkrumplival - aztán egy pizza Egerben
Grat mindenkinek, aki végigment!
A pálya szárazon biztos nagyon jó lehet, de a sarat utálom. Nem csak én, hanem a biciklim is (kivéve a hátsó Deore váltó

Mire célba értem a gulyás elfogyott (vagy bableves volt?), így rántotthús volt sültkrumplival - aztán egy pizza Egerben

Grat mindenkinek, aki végigment!
#190
Posted 2006. May 29. - 09:34

Jajj hagyjátok már ezt a vált-nem vált dolgot. Ekkora dzsuvában ami volt a maratonon, tök mindegy hogy milyen váltóval mész, úgysem fogja szeretni. A váltás meg a sor-lánc kapcsolattól függ igazán, nem attól hogy hogy taszigálja a váltó. Ha trutyis a bowden a lánc vagy a sor egyik sem vált jól. Legyen az XTR vagy X.0.
#191
Posted 2006. May 29. - 09:26

nah alvás után de nem kipihenve...
az egész a berugással kezdõdött
reggel esik, mondom olyan szivesen elindulnék de nincs esõkabátom, erre Hazenfratz Peti elõvett egyett mondom ezt buktam
a rajtnál eléggé a végérõl indultam, de sikerült magam felküzdeni 2:45.xx idõvel a 95ik helyre, rendesen elõzgettem felfelé
a bicajnak annyi, a sok elõzéstõl,mivel nem a nyomon szántottam legtöbbször, kiszakadt egy küllõm, elgörbült a SRAM váltóm kanala, mindkét fékbetét kuka,lánccsere stb...
gratula mindenkinek aki végignyomta!!!
az egész a berugással kezdõdött

reggel esik, mondom olyan szivesen elindulnék de nincs esõkabátom, erre Hazenfratz Peti elõvett egyett mondom ezt buktam
a rajtnál eléggé a végérõl indultam, de sikerült magam felküzdeni 2:45.xx idõvel a 95ik helyre, rendesen elõzgettem felfelé

a bicajnak annyi, a sok elõzéstõl,mivel nem a nyomon szántottam legtöbbször, kiszakadt egy küllõm, elgörbült a SRAM váltóm kanala, mindkét fékbetét kuka,lánccsere stb...
gratula mindenkinek aki végignyomta!!!
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#192
Posted 2006. May 29. - 09:20

Lenyomtam a középtávot, élveztem, jó volt, de nem hiszem, hogy még egyszer elindulok ilyen esõs idõben.
A bicaj jól bírta, egyedül a teló útja kezdett a vége felé vészesen rövidülni.
A bicaj jól bírta, egyedül a teló útja kezdett a vége felé vészesen rövidülni.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#193
Posted 2006. May 29. - 08:10

De ha tényleg igaz, akkor basszus veszek egy Deore-t...
![]()
Nekem is a Deore hátsó volt most fennt és az égvilágon semmi bajom nem akadt vele,pedig csúnyán beborította a mocsok.

Mert ez így van jól.
#194
Posted 2006. May 29. - 07:51

Hahó!
Ha valaki ismeri ezen versenyzõ elérhetõségét,aki különben a rövidtáv felnõtt nõi elsõ befutója,az kérem értesítsen.
A bringamosónál készült "sminkmentes" képeit megosztanám Vele.
;-)
rajtszám: 949 Juhász Krisztina-Csömör KSK- Author (02:15:17)
THX
Ha valaki ismeri ezen versenyzõ elérhetõségét,aki különben a rövidtáv felnõtt nõi elsõ befutója,az kérem értesítsen.
A bringamosónál készült "sminkmentes" képeit megosztanám Vele.
;-)
rajtszám: 949 Juhász Krisztina-Csömör KSK- Author (02:15:17)
THX
"Ínség és meggyõzés - ez az a két erõ,mely tettekre bírja az embereket. Támassz ínséget,kormányozd a véleményeket és felboríthatsz minden meglevõ rendszert,bármilyen szervezett is legyen az."
#195
Posted 2006. May 29. - 07:41

en csak sziVasvaradnak hivnam...3 lancszakadas 1 elsofek mindez 26km korul. nah de sebaj a visszaut yo volt meg 30km retteges mert nem igazan tudtak megmondani merre van a rovidut visszafele. cserebe kaptam par gyonyoru tajat a palyabol, amit nem vettem volna eszre ha vegig nyomom. ide vissza fogok nezni ha vegre kisut a nap es nem leszek nyakig saros. jovore ugyanitt.
valto: xt se birta
Leon
valto: xt se birta
Leon
..::"Az utolsó 2mp-t nem lehet visszacsinálni..."::..
#196
Posted 2006. May 29. - 00:10

Én is sikerrel lenyomtam a rövidtávot. Jól a vége felé értem be, ez volt az elsõ maratonom sárban, összetettben is csak a 3.
A szervezés tényleg király volt! A tusolót nem próbáltam mert sárvédõvel mentem és az átlaghoz képest kevésbé lettem sáros(csak kb derékig).
Salának gratula a teljesítményéhez, már a felfelén lehagyott a DH szörnnyel! :clap: Asszem van róla fotó a célban, holnap elõkeresem, most menten elalszom. Sikerült 23óra körül hazaérni, mert Jászberény elõtt kicsivel elszakadt a vezérmûszíj!

A szervezés tényleg király volt! A tusolót nem próbáltam mert sárvédõvel mentem és az átlaghoz képest kevésbé lettem sáros(csak kb derékig).
Salának gratula a teljesítményéhez, már a felfelén lehagyott a DH szörnnyel! :clap: Asszem van róla fotó a célban, holnap elõkeresem, most menten elalszom. Sikerült 23óra körül hazaérni, mert Jászberény elõtt kicsivel elszakadt a vezérmûszíj!

Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#197
Posted 2006. May 28. - 23:10

nagyon csodálkoztam ,hogy egész maraton alatt tökéletesen váltott
Ez az, amit nem hiszek el. Illetve csak úgy lehet igaz, ha nem küldöd meg a saras lejtõket (elnézést, nem szeretnék látatlanban véleményt alkotni) - ugyanis az én fogaskoszorúm / lánctányérjaim kábé csöpögtek az 1 centi trutyitól, amin MINDEN váltó hisztizik, beleértve az X-O-tól kezdve az XTR csúcs-kütyükig. Akikkel kábé egy tempót mentem, szintén erre panaszkodtak, s elég komoly gépekkel mentek. És többen mentünk zárt rendszerrel, pl én is Nokonozom.
De ha tényleg igaz, akkor basszus veszek egy Deore-t...


With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#198
Posted 2006. May 28. - 23:06

Na én is végigküldtem a középtávot. Vicces, de eddig talán ez volt a legkeményebb Szilvás-középtávom - meleget jobban elviselem, mint a sarat. Elég jól ment, csak sokszor meg kellett álnom, mert a kontaktlencsés szemem kevéssé tolerálja, ha televerõdik sárral. A láncom meg nem szerette annyira a sarat, gyakran feltekertem a láncvillára a lánctányérnál, nameg a hátsó váltót is csaknem a küllõk közé hajtottam.
A fékek az elsõ saras lejtõn kiégtek, de ezen kívül nem volt maradandó technikai károm. (egyébként 1875 m a szint) Nagyon jól bevált ezen a pályán az NRS váz, sárgumival meg fõleg, csak a fékpofákat kicserélhettem volna. Végül is, 17. lettem, ami annyira azért nem szörnyû, de lehetett volna sokkal jobb is. 
Ami nem tetszett:
-ha már vannak raklapok, miért nem lehett õket a bringamos alá tenni? a 40 centi sárból addigra már elege van az embernek
-zuhany? na ne már, ezt jobban meg kell oldani!
-chip - egy lobogó A4-es lap nem chip - ezen túl kellene lépni
Minden más (tényleg minden, zokni, póló, sör, leves, hangulat, pályakijelölés, frissítés stb) továbbra is egy hazai etalon számomra.


Ami nem tetszett:
-ha már vannak raklapok, miért nem lehett õket a bringamos alá tenni? a 40 centi sárból addigra már elege van az embernek
-zuhany? na ne már, ezt jobban meg kell oldani!
-chip - egy lobogó A4-es lap nem chip - ezen túl kellene lépni

Minden más (tényleg minden, zokni, póló, sör, leves, hangulat, pályakijelölés, frissítés stb) továbbra is egy hazai etalon számomra.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#199
Posted 2006. May 28. - 22:44

Már a nevében is benne van. Majd akkor fog jól váltani, ha Sima Yes lesz!
Kérlek SEGÍTSETEK!!! Ellopták Giant Anthem 1 (2008-as) 18 colos bringámat. Fekete/bronz színben - ebbõl csak ez az egy volt MO-on! Ez a bringa volt az: http://bikemag.hu/teszt/giant-anthem-1 Ha láttok ilyet apróban, légyszi szóljatok! Megtalálónak jutalom.
#200
Posted 2006. May 28. - 22:43

[quote name='forestMég a hátsó váltómmal volt vmi baj.Nem feszítette eléggé a láncot az meg sürûn ugrott 2-õt:(![/QUOTE']
Hja kérem, Shimano...
Hja kérem, Shimano...
