Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Marzocchi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
2845 hozzászólás a témában

#1961
xenium

xenium

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.448 hozzászólás

Huhh ma nyomkodtam egy 66VF-et... Hát majdnem lecsücsültem... Álom egy teló... :D :D ;):love1:


:victory:ehhheehhheeeeeeeehee:victory:
Sei, soku Si.

#1962
Def Jam

Def Jam

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 658 hozzászólás
Huhh ma nyomkodtam egy 66VF-et... Hát majdnem lecsücsültem... Álom egy teló... :D :D ;):love1:

#1963
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Erre gondoltam: "Bekapcsolod" az ECC-t, lenyomod a telót és lenn is marad, csak 1-1,5 centit mozog. Olyasmi, mint egy lock-out, csak az alsó ponton (pontosabban ameddig össze tudod nyomni) "blokkol". Ez az ECC, nem?

Az ETA-t tudom, az a rugóút állítása.

nem amit leírtál az az ez az eta(extended travel adjustment vagy ilesmi) .....és az eta nem lock out, az pl a tst-s telókon még külön van az eta mellett,

az ecc az amit idéztem, nem tok igazán englisül de az valami csillapításnek a míves neve

szerk : ja nem láttam a közbensõ 3 postot
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1964
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás

Köszi! Most már teljes az összevisszaság a fejemben! :D Asszem, fogom az infókat, összerázom, aztán a végén majd leválogatom a lényeget. :o

Akor tehát az ECC és az ETA (ami az ecc utódja) blokkolja a villát, de hol? Alsó vagy elsõ helyzetben?

... és akkor mi az útállítás neve?


Ahh, megvan:

ETA, derived from our ECC concept, locks the rebound of the fork and allows the fork to stay locked down in the compressed position while still providing 30mm of travel. Flip the ETA lever to the "on" position while climbing a steep section and you will immediately notice the more advantageous climbing position giving you better traction with less wheel lift. Use it on fast fire road sections to hammer out of the saddle without unnecessary fork bob while 30mm of travel still takes the harshness out of riding while locked-out. ETA is an instant and usable travel reduction system which offers you on-the-trail advantages that will benefit you every time you ride.

#1965
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás
Köszi! Most már teljes az összevisszaság a fejemben! :D Asszem, fogom az infókat, összerázom, aztán a végén majd leválogatom a lényeget. :o

Akor tehát az ECC és az ETA (ami az ecc utódja) blokkolja a villát, de hol? Alsó vagy elsõ helyzetben?

... és akkor mi az útállítás neve?

#1966
Eerie

Eerie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 514 hozzászólás

Erre gondoltam: "Bekapcsolod" az ECC-t, lenyomod a telót és lenn is marad, csak 1-1,5 centit mozog. Olyasmi, mint egy lock-out, csak az alsó ponton (pontosabban ameddig össze tudod nyomni) "blokkol". Ez az ECC, nem?

Az ETA-t tudom, az a rugóút állítása.


Nem egészen. Az ETA az, amirõl elõször írsz (inkább olyan 3 centit mozog bekapcsolva). Az ECC-vel a csillapítást tudod annyira elállítani, hogy a teló gyakorlatilag merevvillaként viselkedik. Szóval mindkettõnek ugyanaz a célja, csak más a technológia mögötte. Amúgy az ETA az ECC utódja, ECC-vel szerintem már nem is szerel a Marzo villát. Ha könnyû és egyben merev Marzora vágysz, akkor meg kell várnod a 2008-as évjáratot, úgy néz ki sokat faragtak a súlyon, és merevebbek is lettek a telók. Amúgy szerintem nincs nagy baj az XC Bomberek merevségével, Bikertigger kolléga súlya alatt persze már nem az igaziak.

#1967
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás

az ecc az ez :

"The ECC cartridge (Extension Control Cartridge) allows for “on-the-fl y” adjustment of the extension damping. The CLOSE position blocks the fork’s legs making it easier to face hard, steep climbs."

a rugóút rövidétis az eta vagy ata , de a 80 milit mozgó telókba nem szokták alkalmazni....

:)


Erre gondoltam: "Bekapcsolod" az ECC-t, lenyomod a telót és lenn is marad, csak 1-1,5 centit mozog. Olyasmi, mint egy lock-out, csak az alsó ponton (pontosabban ameddig össze tudod nyomni) "blokkol". Ez az ECC, nem?

Az ETA-t tudom, az a rugóút állítása.

#1968
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Hi!

Marzóból melyik az a teló, ami max kb 1,8kg, 80-85mm út (esetleg állítható 80-100mm), alu nyak, levegõs és rugóút rövidítést (ez az ECC ugye?) is tud. Ja, és persze kapható itthon, max 80e-ig. Az MXC ECC ez lehet? Vagy van másik hasonló vella is Bolognából?
Köszi!

az ecc az ez :

"The ECC cartridge (Extension Control Cartridge) allows for “on-the-fl y” adjustment of the extension damping. The CLOSE position blocks the fork’s legs making it easier to face hard, steep climbs."

a rugóút rövidétis az eta vagy ata , de a 80 milit mozgó telókba nem szokták alkalmazni....

mellesleg sztem ilyen nincs,,ami max 1,8 az a corsa wc, de az brutál drága és nem állítható az útja, meg az xc 700, és az xc 500 de azok mind többet mozognak és szintén drágák..és még mindig vannak fenntartásaim a merevségükkel kapcsolatban..

ja és hogy kapható is legyen itthon, az meg.....:)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1969
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás
Hi!

Marzóból melyik az a teló, ami max kb 1,8kg, 80-85mm út (esetleg állítható 80-100mm), alu nyak, levegõs és rugóút rövidítést (ez az ECC ugye?) is tud. Ja, és persze kapható itthon, max 80e-ig. Az MXC ECC ez lehet? Vagy van másik hasonló vella is Bolognából?
Köszi!

#1970
ProPedalGreg

ProPedalGreg

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 946 hozzászólás
Az en drop '04-es off comp--omban nem kopogott semmi (egyik szárban rugos), jo volt az teljesen csak a megindulasa nem volt tokely a levegoelofesz miatt.

#1971
pali kj

pali kj

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.505 hozzászólás
hú az elég gázos. de ez csak a drop offokra jelemmzõ?

:chin: Két kéz, és csak egy száj... ez a probléma az ivással!

http://tiszatavitekerok.hu/:bell:

#1972
Mew

Mew

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 hozzászólás

A Marzocchikba a rugó kattog ahogy nekinyomódik a becsúszószûrnak összenyomáskor! De a villának ettõl még semmi baja nem lesz és meg is lehet szokni!

elõbb olvass már vissza légyszives...azt írtam h nekiér a rúgó a becsúszó falának,ez ok,kattogás ki és befelé utnál van...ez a kattanást ugy képzeld el,mintha egy tollat kapcsolgatnál ki be...

#1973
SIMMONS

SIMMONS

    vendég

  • fórumtag
  • 172 hozzászólás
A Marzocchikba a rugó kattog ahogy nekinyomódik a becsúszószûrnak összenyomáskor! De a villának ettõl még semmi baja nem lesz és meg is lehet szokni!

#1974
Mew

Mew

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 hozzászólás

nekem is kattog...Megszokod, szerintem semmi baja nincs, hallottam már 888at is kattogni de ha jól tudom akkor rátöltöttek 1 kis olajt és abbahagyta

ez a kattogás zavarja úri füleimet...:Dna de komolyan:nem valami bíztató dolog,pláne hogy elõtte nem csinálta...de ha ez van akkor ez van...olajat még töltök bele,mert amikor állítgattam be magamnak a telót,akkor jött belõle ki,cseppekbe köpködte ki az olajat)
edit:visszaútcsili állításához a jobbszárnál kell kicsavarnom valamit majd a hosszú imbusszal tekergetni?vagy hogyan máshogy?ha házilag nekifogok,garancia ugrik?(most böngészem a marzó oldalt)

#1975
pali kj

pali kj

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.505 hozzászólás
tényleg szintetikus köszi
(de balga vagyok magyarázok h olvassatok erre magamat oltom le :wallbange )

:chin: Két kéz, és csak egy száj... ez a probléma az ivással!

http://tiszatavitekerok.hu/:bell:

#1976
zé rider

zé rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 452 hozzászólás
a marzocchi honlapján le van írva h milyen olajat önthetsz bele.csak is szintetikusat.

nekem is kattog...Megszokod, szerintem semmi baja nincs, hallottam már 888at is kattogni de ha jól tudom akkor rátöltöttek 1 kis olajt és abbahagyta


nekem is "kattog" a 2006os z1 sportom de , miután kicseréltük benn az olajat ( ill kiöntöttük a gyári mocskos olajat ami nem is megfelelõ mennyiségben volt benne) ugyan úgy kattog, de kezdem már megszokni. Azt írták onnan ahol vettem ( a marzocchi b*szott válaszolni) h egy alumínium szelep van benn ami a "kattog" . De azért megpróbálok utána járni és teszek vmi vékony szilikon alátétet a szelephez h ne kattogjon, már ha lehetséges. nem szedtem még szét a telót.

#1977
pali kj

pali kj

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.505 hozzászólás
ok köszi akkor azt bepróbálom. ha nem jön be akkor szimmeringcsere :S

:chin: Két kéz, és csak egy száj... ez a probléma az ivással!

http://tiszatavitekerok.hu/:bell:

#1978
málna

málna

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.117 hozzászólás
inkább szintetikus

#1979
pali kj

pali kj

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.505 hozzászólás
a motorexszel nincs is baj, de ez REPSOL.

:chin: Két kéz, és csak egy száj... ez a probléma az ivással!

http://tiszatavitekerok.hu/:bell:

#1980
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Szerintem motorexbõl csak egy fajta van (többféle sûrûségben).


A sebesség mindent megold.