Hát szerintem nemártana akkor már cserélni..
de van benne amugy elég olaj? általába akkor szokott felkoppanni..
hat eddig jovolt, ki nem folyt,
Lehet megartott neki a meleg
Hát szerintem nemártana akkor már cserélni..
de van benne amugy elég olaj? általába akkor szokott felkoppanni..
"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
Kerdes miert van hogy neha felkoppan a telo? 888VF
akar padkarol lefele is, csereerett az olaj?
Ma kibontottam es elegge ezustos szine van
"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
Mar nem azert skacok , de a deneb nem 13-at mozog hatul kb (5") (vagy mindenki cserelte?)
Mert abban eleg hulyen nezne ki egy 180mm-et mozgo telo.
Meg a 6"-ban is hulyen nez ki ami ugye 150mm.
A kormanyzast eleg negativan tudja befolyasolni egy kicsorositett bringa. Persze ha jo a fejcsoszoge, vagy epp teszel ra akkor megeri, sztem is jo vella a 66
OEM -be van egyebkent 160-as is.
Milyen 66-od lesz pontosabban és kb mennyiért. használt vagy új? Most eléggé izgat ez a téma mert nekem is kéne a drop off 4et cserélni mert egyszerüen nem tom belõni magamnak
Hát ha minden igaz most kapok 70ezret+ eladom a stance flow-t 40körül! és itt lesz remélem a denebbe egy 66!
Én tegnap nyomkodtam. Annyira megtetszett, hogy lehet idén megpróbálok 1et szerezni:) Az egész csak az árától függ:)
Huhh ma nyomkodtam egy 66VF-et... Hát majdnem lecsücsültem... Álom egy teló... :love1:
Mi az a sebességérzékeny csillapítás a marzocchikban?
annyit lehet az ETA-val is /persze elég sok rugóút kell hozzá :)/ a maraton xc-t 40 mm-re lehetett összenyomni, 120 ról. de az all mountaineket is asszem annyira lehet ott meg 160 ról indul ...Az ECC és az ETA szerepe ugyanaz, az elsõ hivatalos nevén kiterjedés szabályzó patron. Az ECC-t közelrõl ismerem. Nem csillapítópatron, hanem egy fordított lockout: mert ugye a hagyományos lockoutok a kompressziócsillapítást blokkolják, ezáltal nem lehet a villát összenyomni, az ECC viszont a visszautat, tehát nem tud tõle a villa kirugózni. Elfordítod a kis kütyüt a patron tetején, majd lendületesen lenyomod a villát és az nem rugózik vissza. Kimondottan meredekebb mászásokon van értelme, mivel a villa beépítési magasságát csökkenti, ezáltal alacsonyabbra kerül a bringa orra, mindazonáltal a te súlypontod is, és meredekebbé válik a fejcsõszög, direktebbé a kormányzás.
Az ECC-vel a villa összenyomott állapotában a megnövekedett rugóelõfeszítés miatt semmit nem mozog a villa, az ETA-ba viszont még egy kis rugót belebuheráltak, így van még 30 mm rugóútja. Ellenben, az ECC-t jobban össze lehet nyomni, mint az ETA-t: Volt 2002-es Z1 MCR-em, 8 centit lehetett rövidítani a magasságán!!!
nem amit leírtál az az ez az eta(extended travel adjustment vagy ilesmi) .....és az eta nem lock out, az pl a tst-s telókon még külön van az eta mellett,
az ecc az amit idéztem, nem tok igazán englisül de az valami csillapításnek a míves neve
szerk : ja nem láttam a közbensõ 3 postot
Sziasztok!Mi a véleményetek az alábbi címen szereplõ teleszkópról?A tulaj szerint ez egy 2004-es marzocchi dirt jumper amit az egyik matrica igazol is.
http://apro.bikemag....ct=77846&cat=14
idén március elején vette, mennyire strapabíró ez a teló dirt streetre kellene,mennyire lehetszabályozni amozgását a levegõbefújással és mi az a sebességérzékeny csillapítás?
Köszönöm mindenkinek aki válaszol