Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Marzocchi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
2845 hozzászólás a témában

#1941
Grim

Grim

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 402 hozzászólás

Hát szerintem nemártana akkor már cserélni..
de van benne amugy elég olaj? általába akkor szokott felkoppanni..


hat eddig jovolt, ki nem folyt,
Lehet megartott neki a meleg :(

"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"


#1942
Def Jam

Def Jam

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 658 hozzászólás

:(

Kerdes miert van hogy neha felkoppan a telo? 888VF
akar padkarol lefele is, csereerett az olaj?
Ma kibontottam es elegge ezustos szine van :(


Hát szerintem nemártana akkor már cserélni..
de van benne amugy elég olaj? általába akkor szokott felkoppanni..

#1943
Grim

Grim

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 402 hozzászólás
:(

Kerdes miert van hogy neha felkoppan a telo? 888VF
akar padkarol lefele is, csereerett az olaj?
Ma kibontottam es elegge ezustos szine van :(

"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"


#1944
Dagi

Dagi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 hozzászólás
Szvsz ez terepen elég körülményes...még szerencse, hogy fordítva is mûködik. ETA elfordít, teló lenyom, ottmarad. Visszafordít, teló "felugrik".
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme;)

#1945
bender 555

bender 555

    újonc

  • fórumtag
  • 1 hozzászólás
Na Szóval Ugy Müködik Az Eta (egyik Haveromnak Van) Hogy Lenyomod A Villát -->benyomod Az Etát és A Villa Ugy Marad , összenyomott állapotban és Nem Mozdul Meg

#1946
ypsilon

ypsilon

    újonc

  • fórumtag
  • 2 hozzászólás
hello!
megtudná nekem mondani valaki hogy a 2007-es marzo dirt jumper 3
(nem átütõs) miért kerül 40ezerbe, vagy olcsobba?

és jo telo egyáltalán ,ha ennyiért adják?

#1947
Def Jam

Def Jam

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 658 hozzászólás

Mar nem azert skacok , de a deneb nem 13-at mozog hatul kb (5") (vagy mindenki cserelte?)
Mert abban eleg hulyen nezne ki egy 180mm-et mozgo telo.
Meg a 6"-ban is hulyen nez ki ami ugye 150mm.
A kormanyzast eleg negativan tudja befolyasolni egy kicsorositett bringa. Persze ha jo a fejcsoszoge, vagy epp teszel ra akkor megeri, sztem is jo vella a 66
OEM -be van egyebkent 160-as is.



Most elég nagy hülyeséget mondtál, már nem azért! Most van benne egy 150-et mozgó villa... Megnézhetnéd pár képen a fejcsõszöget! És a deneb-be nem a gyári 200-as tag van hanem ez egy 222-es! Ennyi...

#1948
ProPedalGreg

ProPedalGreg

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 946 hozzászólás
Mar nem azert skacok , de a deneb nem 13-at mozog hatul kb (5") (vagy mindenki cserelte?)
Mert abban eleg hulyen nezne ki egy 180mm-et mozgo telo.
Meg a 6"-ban is hulyen nez ki ami ugye 150mm.
A kormanyzast eleg negativan tudja befolyasolni egy kicsorositett bringa. Persze ha jo a fejcsoszoge, vagy epp teszel ra akkor megeri, sztem is jo vella a 66
OEM -be van egyebkent 160-as is.

#1949
Def Jam

Def Jam

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 658 hozzászólás

Milyen 66-od lesz pontosabban és kb mennyiért.:) használt vagy új? Most eléggé izgat ez a téma mert nekem is kéne a drop off 4et cserélni mert egyszerüen nem tom belõni magamnak


Hát szerintem szerzek egy VF-et olyan 100-ért Ebay-rõl vagy még nemtudom...

#1950
Ðave89

Ðave89

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás

Hát ha minden igaz most kapok 70ezret+ eladom a stance flow-t 40körül! és itt lesz remélem a denebbe egy 66! :D :D :D


Milyen 66-od lesz pontosabban és kb mennyiért.:) használt vagy új? Most eléggé izgat ez a téma mert nekem is kéne a drop off 4et cserélni mert egyszerüen nem tom belõni magamnak

#1951
Def Jam

Def Jam

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 658 hozzászólás

Én tegnap nyomkodtam. Annyira megtetszett, hogy lehet idén megpróbálok 1et szerezni:) Az egész csak az árától függ:)


Hát ha minden igaz most kapok 70ezret+ eladom a stance flow-t 40körül! és itt lesz remélem a denebbe egy 66! :D :D :D

#1952
Ðave89

Ðave89

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás

Huhh ma nyomkodtam egy 66VF-et... Hát majdnem lecsücsültem... Álom egy teló... :D :D ;):love1:


Én tegnap nyomkodtam. Annyira megtetszett, hogy lehet idén megpróbálok 1et szerezni:) Az egész csak az árától függ:)

#1953
Zed

Zed

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.693 hozzászólás

Mi az a sebességérzékeny csillapítás a marzocchikban?


Minél nagyobb a szár sebessége a patronban, annál nagyobb a kompressziócsilli, hogy annyi rugóutat használjon csak a villa, amennyi télleg szükséges. Ehhez jön még a pozícióérzékeny (pl: HSCV) csillapítás, ami azt is nézi, hogy a villa menniyre van összenyomódva. Minél lejjebb jár az útjában, annál több a csillapítás.
A visszaút sebességét egyik sem befolyásolja.

Tigger, igen, az ETA az ECC utódja. Gondolom azért használják már csak az ócsó villákban, mert a technológia már rég megvan, kár lenne eldobni, ellenben ócsóért gyártható.
Ausztria, Kenguruk földje!

#1954
Gyufa3

Gyufa3

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás
Mennyi pénzbe kerülne nekem egy marzocchi dirt jumper teljes szervize szimering csere stb ?

#1955
Gyufa3

Gyufa3

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás
Mi az a sebességérzékeny csillapítás a marzocchikban?

#1956
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Az ECC és az ETA szerepe ugyanaz, az elsõ hivatalos nevén kiterjedés szabályzó patron. Az ECC-t közelrõl ismerem. Nem csillapítópatron, hanem egy fordított lockout: mert ugye a hagyományos lockoutok a kompressziócsillapítást blokkolják, ezáltal nem lehet a villát összenyomni, az ECC viszont a visszautat, tehát nem tud tõle a villa kirugózni. Elfordítod a kis kütyüt a patron tetején, majd lendületesen lenyomod a villát és az nem rugózik vissza. Kimondottan meredekebb mászásokon van értelme, mivel a villa beépítési magasságát csökkenti, ezáltal alacsonyabbra kerül a bringa orra, mindazonáltal a te súlypontod is, és meredekebbé válik a fejcsõszög, direktebbé a kormányzás.
Az ECC-vel a villa összenyomott állapotában a megnövekedett rugóelõfeszítés miatt semmit nem mozog a villa, az ETA-ba viszont még egy kis rugót belebuheráltak, így van még 30 mm rugóútja. Ellenben, az ECC-t jobban össze lehet nyomni, mint az ETA-t: Volt 2002-es Z1 MCR-em, 8 centit lehetett rövidítani a magasságán!!!

annyit lehet az ETA-val is /persze elég sok rugóút kell hozzá :)/ a maraton xc-t 40 mm-re lehetett összenyomni, 120 ról. de az all mountaineket is asszem annyira lehet ott meg 160 ról indul ...

tehát az ecc az eta '"elõdje" lehetett ? mintha manapság már inkább csak az alsóbb kategóriás villákban alkalmaznák
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1957
Zed

Zed

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.693 hozzászólás

nem amit leírtál az az ez az eta(extended travel adjustment vagy ilesmi) .....és az eta nem lock out, az pl a tst-s telókon még külön van az eta mellett,

az ecc az amit idéztem, nem tok igazán englisül de az valami csillapításnek a míves neve

szerk : ja nem láttam a közbensõ 3 postot


Az ECC és az ETA szerepe ugyanaz, az elsõ hivatalos nevén kiterjedés szabályzó patron. Az ECC-t közelrõl ismerem. Nem csillapítópatron, hanem egy fordított lockout: mert ugye a hagyományos lockoutok a kompressziócsillapítást blokkolják, ezáltal nem lehet a villát összenyomni, az ECC viszont a visszautat, tehát nem tud tõle a villa kirugózni. Elfordítod a kis kütyüt a patron tetején, majd lendületesen lenyomod a villát és az nem rugózik vissza. Kimondottan meredekebb mászásokon van értelme, mivel a villa beépítési magasságát csökkenti, ezáltal alacsonyabbra kerül a bringa orra, mindazonáltal a te súlypontod is, és meredekebbé válik a fejcsõszög, direktebbé a kormányzás.
Az ECC-vel a villa összenyomott állapotában a megnövekedett rugóelõfeszítés miatt semmit nem mozog a villa, az ETA-ba viszont még egy kis rugót belebuheráltak, így van még 30 mm rugóútja. Ellenben, az ECC-t jobban össze lehet nyomni, mint az ETA-t: Volt 2002-es Z1 MCR-em, 8 centit lehetett rövidítani a magasságán!!!
Ausztria, Kenguruk földje!

#1958
Def Jam

Def Jam

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 658 hozzászólás

Sziasztok!Mi a véleményetek az alábbi címen szereplõ teleszkópról?A tulaj szerint ez egy 2004-es marzocchi dirt jumper amit az egyik matrica igazol is.

http://apro.bikemag....ct=77846&cat=14

idén március elején vette, mennyire strapabíró ez a teló dirt streetre kellene,mennyire lehetszabályozni amozgását a levegõbefújással és mi az a sebességérzékeny csillapítás?
Köszönöm mindenkinek aki válaszol


Ez a teló egy haveromé volt.. Ez most a 2. tulajdonos! Szerintem elég jó teló, dirt-street-re még az árát is megéri, mert õ alig használta! De ha gondolod Privi-ben megadhatom az MSN címét és beszélsz vele. Õ elmondja!

#1959
Gyufa3

Gyufa3

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás
Sziasztok!Mi a véleményetek az alábbi címen szereplõ teleszkópról?A tulaj szerint ez egy 2004-es marzocchi dirt jumper amit az egyik matrica igazol is.

http://apro.bikemag....ct=77846&cat=14

idén március elején vette, mennyire strapabíró ez a teló dirt streetre kellene,mennyire lehetszabályozni amozgását a levegõbefújással és mi az a sebességérzékeny csillapítás?
Köszönöm mindenkinek aki válaszol

#1960
Def Jam

Def Jam

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 658 hozzászólás
Csak persze nekem sohase lesz ilyenem... :( :'(