Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#1241
Posted 2008. June 21. - 16:09
Nem estem el, csak így szoktam
leszállni:rocketman
#1242
Posted 2008. June 21. - 15:26
#1243
Posted 2008. June 21. - 12:00
Tehat most szedtem rendbe egy kicsit a 04' es DJ2-esemet, es olajat szeretnek cserelni benne ... Nahde ugye mennyit toltsek bele ?
A hivatalos Marzo oldal szerint: "185/185"
Valamint van egy megjegyzesuk: "Note: the table shows the oil volumes in cc. The first number refers to right leg, the second number to left leg."
A masodik mondatot ertem, miszerint az elso szam a job oldalt a masodik szam pedig a bal oldalt erinti. Amit nem ertek az ez: "the table shows the oil volumes in cc."
Ebbol is csak annyit nem hogy milyen mertekegyseg az hogy 'cc' valamint mi a valtoszam 'dl'-be pl ?
Elolre is koszi a help-et.
#1244
Posted 2008. June 21. - 10:44
nagyon kéne, tudom hogy rohadt nehéz, stb...
fõleg a papucs megodás tartósságha és megbízhatósága érdekelne, mert akkoriban egyéb tulajdonságairól mindenki áradozott tehát gondolom azzal nincs semmi baj
köszi a segítséget elõre is!
#1245
Posted 2008. June 20. - 16:10
Sziasztok!
Visszakaptam a teleszkópot.
Elméletileg technikailag minden rendben van benne mindeössze annyi történt hogy a kopressziós szárban egy tartócsavar alatt a menet elszállt de lehetett orvosolni a problémát... hittük hogy lehetett...
Hazahoztam beraktam 20!!!! méter után újra kopogni kezdett de mûködött a kopresszió egy kicsivel több idõ után viszont a kopresszió feladta majd a kopogáson kívül iszonyú recsegõ/ropogó hang is elkezdett jönni a telóból bemuzdulásnál majd a visszút csillapítás is totálisan feladta.
Röviden és tömören ez a vadi új 888 egy totális hulladék egy selejt egy nagy 0 ami nemhogy 100 ezreket még egy MZ Comp árát sem éri meg mindössze egy hatalmas súlyként funkcionál a gépbe semmi más érdemleges funkciója nincsen.
Szerintetek most mit lenne érdemes csinálni?
Maliba visszaküldeni és hónapogik szórakozni?
Venni másik telót de mit?888 alkalmatlan, Boxxerek szarok, Fox baszott drága, Manitout sem kéne nagyon eröltetni, szóval nemtudom mit lehetne tenni.
Nektek mi a véleményetek?
Én leírhatatlanul nekikeseredtem a dolognak....
Szerintem is csak melléfogtál! Nekem egy 888 vf-em van egy éve használom totálisan gyönyörû a mozgása,teljesen igénytelen még hozzá sem nyúltam,lassan talán egy olajcsere.
Marzo 4 ever :peace2:
Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#1246
Posted 2008. June 20. - 13:42
Hi all!
Most szeretnék vásárolni egy Marzocchi mx comp eta teleszkópot ami 2004es évjáratú. valakinek van vmi információja róla? jó,rossz minden jöhet:D
haver most cserélte le, 4 evig használta, en is mentem vele párszor. Nagyon szepen mozog, az ETA meg mindig a legjobb rendszer szerintem, viszont nagyon nyeklik-naklik, iszonyat kolbasz, 120mm rugout, vekonyka becsuszoszarak es híd...
#1247
Posted 2008. June 19. - 23:10
Most szeretnék vásárolni egy Marzocchi mx comp eta teleszkópot ami 2004es évjáratú. valakinek van vmi információja róla? jó,rossz minden jöhet:D
Nem estem el, csak így szoktam
leszállni:rocketman
#1248
Posted 2008. June 19. - 16:40
ahol a kenést és a csillapitást ugyanaz az olaj végzi ott mindig dzsuvás lesz az olaj.
ahol a csillapitást külön rendszer végzi, ott csak a kenésnek az olaját kell cserélni, azt viszont sûrûn. ez van
amugy kb 10 perc után ugyanugy fog kinézni a motorex is amit beletettél, mint amit leöntöttél. ez az elõnye annak, ha az alkatrészek fémbõl vannak nem mûanyagból. (a kosz felét szerintem a fémpor adja, amit az egymáson surlódó alkatrészek generálnak odabenn)
igazat szóltál:cool2:
de volt még más gond is,ami miatt szét lett szedve!
de már jóóóóóó
#1249
Posted 2008. June 18. - 21:46
ahol a csillapitást külön rendszer végzi, ott csak a kenésnek az olaját kell cserélni, azt viszont sûrûn. ez van
amugy kb 10 perc után ugyanugy fog kinézni a motorex is amit beletettél, mint amit leöntöttél. ez az elõnye annak, ha az alkatrészek fémbõl vannak nem mûanyagból. (a kosz felét szerintem a fémpor adja, amit az egymáson surlódó alkatrészek generálnak odabenn)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1250
Posted 2008. June 18. - 21:30
ami fogadott,nem volt szép látvány
az ATA felõli oldalon tiszta dzsuva volt az olaj,a másik oldalon meg olyan mintha most töltték volna bele!
gyári olaj ki belöle,tömitéseket kicseréltük,Motorex 5W bele,
összerak,és jobb mint uj korában!
nem kell töle félni,nem egy nagy szám a bele
kicsi rugókkal,golyókkal,zégergyürükkel,viszont érdemes vigyázni!
gondoltam,megosztom,veletek,mert...
#1251
Posted 2008. June 18. - 15:25
Mindkét lábba 240 cc 7,5 viszkozitású lengéscsillapitolaj kell, lehetõleg vmi jobb fajta, pl:motorex. Amugy ottvan a doksiban leirva a 32.oldalon;)
Elég alaposan végigvezet a szétszedés összerakás folyamatán, ábrákkal. Ha nem tudod igy értelmezni, akkor sztem ne álj neki. Amugy olajat felül kiöntöd, újat bele, de ez igy nem elég, szét kell mindenképp húzni a telót, és alaposan kitakaritani a mocskot belõle, különben semmi értelme az olajcserének.
Valamivel tisztább a kép! Ezer köszönet
Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#1252
Posted 2008. June 17. - 16:24
Elég alaposan végigvezet a szétszedés összerakás folyamatán, ábrákkal. Ha nem tudod igy értelmezni, akkor sztem ne álj neki. Amugy olajat felül kiöntöd, újat bele, de ez igy nem elég, szét kell mindenképp húzni a telót, és alaposan kitakaritani a mocskot belõle, különben semmi értelme az olajcserének.
#1253
Posted 2008. June 17. - 15:51
Ha megy az angol, ill. van némi mûszaki érzéked, akkor ebbõl menni fog:
http://manualer.happ...2006-888-vf.pdf
Konkrétan ebbõl semmit sem tudtam meg csak annyit,hogy ezer darabra lehet szedni.
Egy olajcseréhez gondolom nem kell darabokra szedni? Milyen olajat vegyek bele?
V A L A K I I I I I I !!!!!!
Persze azért köszi!
Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#1254
Posted 2008. June 16. - 18:36
http://manualer.happ...2006-888-vf.pdf
#1255
Posted 2008. June 16. - 18:12
Segítség kéne! Van egy Marzo 888 vf telóm,és lassan megérik neki egy olajcsere.
Na most a kérdésem az lenne,hogy milyen olajat vegyek bele és,hogy hogyan álljak neki a cseréhez. Konkrétan az érdekelne,hogy mit kell,és milyen sorrendben ki ill. széttekerni,lecsavarni stb...
Köszönöm a választ elõre is!
Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#1256
Posted 2008. June 09. - 22:48
#1257
Posted 2008. June 09. - 22:32
#1258
Posted 2008. June 09. - 10:12
Helló!
Köszi a hozzászólást, a helyi bringaboltos srác elviszi a malihoz, meglátjuk, mire jutnak vele.
Ha nem megy nekik, akkor rendelek hozzá tömítõszettet a marzo-tól, olajat meg vehet akármelyik kenõanyagboltban az ember.
Egy célszerszám kell hozzá, de azt egy ügyes kezû szaki tud csinálni nekem.
#1259
Posted 2008. June 08. - 19:47
Sziasztok!
Van egy '94-es Marzo XC600-am, kissé hányattatott sorsa lehetett szegénynek, tiszta trutyi volt, amikor hozzám került, úgyhogy biztosan szimering- és porvédõcserére szorul.
Van tapasztalatatok ilyen felújítással kapcsolatban?
Hülye kérdés, bocs, inkább azt kérdem, hova vigyem?
Egy helyi bringaboltos srác azt mondta, a hazai forgalmazónál (Mali?) minden megoldható, de ez mégiscsak egy 94-es villa!
Ráférne egy teljes takarítás belülrõl, gumialkatrészek cseréje+új olaj.
Ötletetek van, honnan kérhetek rá árajánlatot?
A gyártó web-jérõl letölthetõ hozzá minden, cikkszám szinten, csak kérdés, hogy ki, hol és mennyiért csinálná meg nekem.
Köszi a segítséget elõre is, üdv
Szerintem külföld, vagy egybõl a Marzóhoz. Itton még az idei Marzókhoz is alig van valami
#1260
Posted 2008. June 04. - 12:40
Van egy '94-es Marzo XC600-am, kissé hányattatott sorsa lehetett szegénynek, tiszta trutyi volt, amikor hozzám került, úgyhogy biztosan szimering- és porvédõcserére szorul.
Van tapasztalatatok ilyen felújítással kapcsolatban?
Hülye kérdés, bocs, inkább azt kérdem, hova vigyem?
Egy helyi bringaboltos srác azt mondta, a hazai forgalmazónál (Mali?) minden megoldható, de ez mégiscsak egy 94-es villa!
Ráférne egy teljes takarítás belülrõl, gumialkatrészek cseréje+új olaj.
Ötletetek van, honnan kérhetek rá árajánlatot?
A gyártó web-jérõl letölthetõ hozzá minden, cikkszám szinten, csak kérdés, hogy ki, hol és mennyiért csinálná meg nekem.
Köszi a segítséget elõre is, üdv