Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#741
Írta 2009. augusztus 26. - 01:02
viszont vannak olyan villáik amikben ah tudom hasonló a patron mint a suntourokban. azok nem bonthatóak.
#742
Írta 2009. augusztus 25. - 21:22
Átnéztem pár írást, utána is olvasgattam, de nem veszek észre semmit ami miatt besz...nézhetném.
Elõre is köszi.
Izomtéridõninja-geológus!
#743
Írta 2009. augusztus 25. - 21:12
Bár minden terméköl lenne ilyen.
Üdv
#744
Írta 2009. augusztus 25. - 20:56
Nem tudom a mostaniak hogy néznek ki belülrõl, az enyém 2005-ös, abban ilyen van. http://picasaweb.goo...zocchiMaratonXc# Ebben a telóban a csillapító egység egy teljesen hermetikus,de szétszedhetõ, zárt rendszer, olajjal feltöltve, a "nyílt olajfürdõ" a szárban csak a becsúszókat keni. Mivel az egész belseje fémbõl van, és olajban úszik, nem igen kopik el, max. a tömítésekkel lehet gond.
No ez lett volna a következõ kérdésem, de köszi, tehát a patron a csillapitást intézi, de a becsúszók olajban lubickolnak, tulajdonképpen ez így összességében nem is hangzik rosszul.
Három éve használok egy Marzó telót, három éve nem jutott eszembe a telócsere, elégedett vagyok, és a bikemagon olvastam a Marzo gyárlátogatást is, hozzáértõ cégnek tûnik. A Ducati és a BMW komoly cégek.
Asszem elmult a patron fóbiám, úgy gondolom benevezek egyre.
Köszi és sziasztok.
#745
Írta 2009. augusztus 25. - 08:38
Mondjuk az jutott az eszembe a Marzocchi nem hiszem hogy megengedhetné magának egy teljes széria piacra dobását rossz minõségû patronnal, de hát nem lehet tudni.
Kicsit furcsa néhány angol oldalon olvasni lehet hogy, 3 év karbantartás mentességi garanciát vállalnak.?!
Mondjuk ezt az autóknál és a motoroknál 30 évemegoldották.
A cégnél ahol dolgozok van egy autó 8 éves 340000km és simán átment a vizsgán a teleszkóp, pedig lényegében patronos.
Hát okosabb már nem leszek, azért kösz a hozzászólást, valszeg csak úgy derül ki mennyire tartós ha veszek egyet és elkezdem használni.
Jut eszembe ezekben a patronokban lehet olajat cserélni?
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#746
Írta 2009. augusztus 25. - 02:29
RAUH-Welt
B E G R I F F
#747
Írta 2009. augusztus 24. - 22:51
#748
Írta 2009. augusztus 24. - 22:03
Kicsit furcsa néhány angol oldalon olvasni lehet hogy, 3 év karbantartás mentességi garanciát vállalnak.?!
Mondjuk ezt az autóknál és a motoroknál 30 évemegoldották.
A cégnél ahol dolgozok van egy autó 8 éves 340000km és simán átment a vizsgán a teleszkóp, pedig lényegében patronos.
Hát okosabb már nem leszek, azért kösz a hozzászólást, valszeg csak úgy derül ki mennyire tartós ha veszek egyet és elkezdem használni.
Jut eszembe ezekben a patronokban lehet olajat cserélni?
#749
Írta 2009. augusztus 24. - 21:02
ezek az uj patronok mar joval kiforrottabb rendszerek, csak a nev ugyanaz.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#750
Írta 2009. augusztus 24. - 19:35
Legalább is a 2009 - esekbe.
Én mint rendes polgár tartok a patronos csillapitástól, annyira egyszerû és meghibásodásmentes volt a nyilt fürdõs rendszer.
Szoljatok hozzá légyszi, vegyek nyugodt szivvel 2009 es DJ 2 - est PATRONNAL, vagy eszembe se jusson.
Mit tegyek??
Persze dönteni nekem kell de segíthetne valaki aki jártasabb a témában.
Üdv
#751
Írta 2009. augusztus 22. - 01:21
#752
Írta 2009. augusztus 21. - 22:56
Azon tökölök hogy DJ 2 vagy DJ 3 as.
Nekem úgy tûnik hogy a két teló között annyi a különbség hogy a dj2 acél becsúszók és villanyak, a dj3 nál pedig mind ez aluminium.
Ha nem így van mondjátok.
Én úgy gondolom hogy a nikkelezett acél becsúszók jobban bírják a felületi sikamikát mint az adonizált alu.
Tehát lehet hogy az olcsódd ez esetben tovább fogja bírni?
Vagy hülyeség nam lessz észrevehetõ különbség az élettartamban?
Segítsen aki hozzátud vagy akar szólni.
Kössz.
Bocs de elszúrtam a számokat mert most dj3 as van.
#753
Írta 2009. augusztus 19. - 23:19
Nem ajánlom, én több mint fél évig szenvedtema 08-assal , visszaút és levegõráfújás van rajta, amúgy kb 2hét után már csak max 9-10 cm-t mozgott ki a 16-ból, mer a patronja el*******. aztán gariba megcsinálták, utána egész jó volt ,de hál istennek sikerült eladnom, ennyi...
Jó neked:D
egyik haveromnak csak 2 centit mozgott:D
de csak a 2008asok ilyen trágyák, a 2007es verzió jó
#754
Írta 2009. augusztus 19. - 21:03
Hello!
Z1 sport-ot ajánljátok?
A váz lényegtelen.
Mennyire állítható széles tartományban?
Milyen állítási lehetõségek vannak rajta?
Köszi
Nem ajánlom, én több mint fél évig szenvedtema 08-assal , visszaút és levegõráfújás van rajta, amúgy kb 2hét után már csak max 9-10 cm-t mozgott ki a 16-ból, mer a patronja el*******. aztán gariba megcsinálták, utána egész jó volt ,de hál istennek sikerült eladnom, ennyi...
#755
Írta 2009. augusztus 17. - 12:45
Valaki letudná nekem részletesen írni, hogy egy 04es Junior T-ben hogyan lehet olajat cserélni (kitakarítással együtt) és kb mennyi kell bele?Megköszönném!
Valszeg úgyis az lesz belõle, hogy szervízbe viszem, de szeretném tudni a folyamatát, hogy legközelebb én is megpróbálkozhassak vele!
Sajna a szervízekben eleve nem nagyon bízom már...sokat kipróbáltam már és mindegyik követett el alapvetõ hibákat...
Köszi elõre is!
Üdv!
#756
Írta 2009. augusztus 13. - 19:27
Sziasztok, megvettem a 66rcv villát és már bent is van a bringában. Teszteltem is hegyen, iszonyat jó csillapítása van, viszont van egy kis problémám vele. Amikor nagyobb ütést kap pl járdaszegély, kattan benne valami. Érzem a kormányon is. Szerintem a rugó lehet vagy nem tudom, de érzem hogy koppan valami a villában. Az olcsóbb telókban tudom , hogy szokott zörögni a rugó de egy 140 ezres villában nemekm ne kopogjon semmi. Szóval szerintetek ez normális vagy vigyem vissza?
Ja és nem egy nagy járdaszegélyrõl van szó, hanem egy kisebb olyan amit egy ilyen kategóriás villának simán be kell nyelnie. Terepen még nem éreztem a kopogást, de járdaszegélyeknél lehet érezni.
Hasonló problémám nekem is volt, a boxxeremben, csak nekem a rugóút egy adott pontján kattant egyet
aztán egyszercsak elmúlt, késõbb elõjött, de megint elmúlt
szerintem valami nincs a helyén, a helyedben szétszedném a telót egy átnézés és egy olajcsere erejéig (tudtommal amúgyis trágya a gyári olaja, meg kevés)
utána el kellene múlnia
ha nem akkor tévedtem:D
#757
Írta 2009. augusztus 13. - 12:38
Ja és nem egy nagy járdaszegélyrõl van szó, hanem egy kisebb olyan amit egy ilyen kategóriás villának simán be kell nyelnie. Terepen még nem éreztem a kopogást, de járdaszegélyeknél lehet érezni.
#758
Írta 2009. augusztus 11. - 20:55
http://www.bikerumor...spension-forks/
http://www.singletra...marzocchi-2010/
egyoldali titan rugok, kevesebb olaj, atdolgozott csillapitas.
ezeket az oldalakat láttam én is
csak az érdekelne inkább hogy akkor most ez megint olasz már vagy még mindig tajwan? mert hallottam ezt-azt de hát vagy igaz, vagy nem....
#759
Írta 2009. augusztus 11. - 17:41
http://www.singletra...marzocchi-2010/
egyoldali titan rugok, kevesebb olaj, atdolgozott csillapitas.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#760
Írta 2009. augusztus 11. - 15:51
Jól tudod:D
ugyanaz a beszállítója de csak az R verziónak, tudtommal
Más: 888, 2010... tud valaki valamit?
olyanokat olvastam/hallottam, h a csillapítás gyártása visszakerült olaszba, meg hogy az új EVO WC 6,3 fontot nyom(ami sztem azé elég jó egy ekkora szörnytõl), meg hogy ez lesz a nagy visszatérés
van itt valaki bennfenntes, aki többet is tud?