Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#421
Posted 2011. February 15. - 09:21
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#422
Posted 2011. February 14. - 19:48
Nem rég írtad hogy fúrva sem lenne jó az 55r, de mért, akkor elvileg már jónak kellene lennie nem ?
(Vagy úgy értetted hogy fúrva már jó lesz, viszont alapjába véve nem valami jó teló az 55r ?)
#423
Posted 2011. February 14. - 15:27
Sala Racing Technology - marzo55leiras
keresõ miatt: marzo 55 r tuning fúrás
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#424
Posted 2011. February 13. - 13:56
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#425
Posted 2011. February 13. - 13:07
Akkor szerintetek egy RS Domain 318 vagy egy Marzo 55r legyen (vagy valami másötlet? ) ?
#426
Posted 2011. February 12. - 16:47
furva sem
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#427
Posted 2011. February 12. - 16:00
Szeretnék venni nemsokára egy Vadonat új Marzocchi 55r-t 2009-est csak sok helyen olvastam hogy szarakszik a parton de volt akinél pl hibátlanul mûködik. Szerintetek ha megveszem akkor azonnal csináltassam meg nyílt fürdõssé vagy megvárhatom amíg szétmegy benne a patron és utánna is ráérek megcsináltatni ?
elõre is thx
Dani
#428
Posted 2011. February 07. - 21:15
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#429
Posted 2011. February 07. - 20:34
Sziasztok,
Belefáradtam a guglizásba és az lenne a kérdésem, hogy Bomber 03 MX PRO, haverom villájába honnan tudnék beszerezni, a kifele csillapítás oldalba 1 fehér mûanyag kis szelepfélét. Leugratott vele 1 magasabb dropp-ot és ettõl szó szerint szétrobbant az a kis cucc. Vagy egyáltalán hol keresgéljek Marzo "belsõségek" után? Esztergályost ajánlottam, de eredeti kell neki.
Elõre is kösz.
Köszi a temérdek hasznos választ. Én gyõztem esztergályos lett belõle.
#430
Posted 2011. February 05. - 14:02
Amikor ezt a képet meglátom mindig jót nevetek, hogy elöl 300mm rugóút, hátúl 0.
Bender régi Karpiel-jében azért mégis másként mutat.
#431
Posted 2011. February 01. - 16:30
összerakásnál,mindkét nyomorudnál ellent kell tartani,amikor a láb alján lévö csavart vagy anyát meghuzod(most hirtelen nemtudom melyik van ott),de óvatosan kell meghuzni a jobb szárét(a visszautcsili állito pálcával tartottam ellent),mert ellentartásnál elöször kinyitod teljesen a visszautcsilit,aztán tart ellent a csavarnak...nah én azt egyszer jol megtéptem,aztán megszorult a csili állito,ujra szét kellett szedni és ovatosan meghuzni-> ezt ellenörizd le,hátha ez a baj(nyitott csilinél ugye semmit nem csillapit)
ezt is lecsekkoltam ez sem a baja ....remélem h csak az olaj vzkozitása kevés neki....
#432
Posted 2011. February 01. - 00:27
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#433
Posted 2011. February 01. - 00:23
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#434
Posted 2011. January 31. - 23:51
#435
Posted 2011. January 31. - 23:24
következõt már máshogy fogom az tuti
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#436
Posted 2011. January 31. - 23:11
Belefáradtam a guglizásba és az lenne a kérdésem, hogy Bomber 03 MX PRO, haverom villájába honnan tudnék beszerezni, a kifele csillapítás oldalba 1 fehér mûanyag kis szelepfélét. Leugratott vele 1 magasabb dropp-ot és ettõl szó szerint szétrobbant az a kis cucc. Vagy egyáltalán hol keresgéljek Marzo "belsõségek" után? Esztergályost ajánlottam, de eredeti kell neki.
Elõre is kösz.
#437
Posted 2011. January 31. - 22:34
#438
Posted 2011. January 31. - 22:27
#439
Posted 2011. January 31. - 22:24
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#440
Posted 2011. January 31. - 22:20
tudod hogy kell átalakitani?ha nem akkor ne barkácsolj
nem én alakítanám, elvinném hozzá értõhöz... amúgy nem vártam csodát csak ennél többet.
egy olaj csere viszont ráférne az biztos, csak nem tudom milyen sûrûségû olajat rakassak ble télre.