Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#401
Posted 2011. March 28. - 07:15
A méricskélés jó ötlet, csak sajnos az eladó nem nagyon állt kötélnek ilyenek tekintetében, de sikerült kideríteni h több mint valószínû nem lesz probléma
Én meg csináltam már szerszámot a nyomórúd kiszedéséhez, meg a " meghúzásához " . Mint egy nagy lapos csavarhúzó.
Köszi mégegyszer
#402
Posted 2011. March 27. - 01:06
Ezt könnyen ki lehet deríteni egy kis méricskéléssel. Leméred, leméreted a saját illetve a DJ lábát tengelytõl szimmeringig, majd a két szimmering belsõ oldala közötti távolságot mind a kettõnél. Ha az eredmények stimmelnek akkor át tudod pakolni abba a lábba a cuccokat.
De lehet hogy szükséged lesz spec szerszámra, mert nyomórudak nem adják könnyen magukat ha csak alul csavarod ki õket ugyanis nincsenek belül rögzítve mint pl a Boxxer lábban. Hajlamosak az elforgásra. Vagyis a 2004-esnél így van. (Próbáltuk már szétszedni) De ha megy, akkor nemszóltam.
Esetleg egyszerûbb lenne a DJ-be átpakolni a Drop Off-od belsõségét.
#403
Posted 2011. March 25. - 15:54
A segítségeteket kérném.
Van egy 2004es Drop off-om, ami 130 at mozog, gyors-záras lábbal. Átszeretném alakítani átütõsre, és most néztem egy 2007es DJ3 masat.
Kérdésem az lenne h lehetséges e a DJ lábat átrakni az én telomra?
Vagy esetleg milyen marzokkal kompatibilis az enyém?
Elõre is köszönöm
#404
Posted 2011. March 03. - 23:42
Ohh és mennyit fizettél érte ha szabad tudni (mármint a dj2ért)? Egyébként az gyárilag csak 100at mozog.
Egy 2004es evjaraturol van szo. A legelterjettebb a 130at mozgo valtozat, de a kezikonyve szerint 150et mozgo valtozata is van. Anno 70 volt, igaz nem bolti, hanem maganszemely.
Ezt a kitet mar en is lattam a neten, de a kepek alajpan... hat eleg fura: csak rugo van a kitben. Ettol nem fog tobbet mozogni. A hozzaszolasok se eppen biztatoak. Esetleg itthon hivatalos szerviz segithetne. Tud valaki elerhetoseget? A mali meg nem irt vissza, gaz, tegnap irtam nekik. Nem hinnem, hogy sok leveluk lenne es ne tudnanak valaszolni, de meg tudok varni.
#405
Posted 2011. March 03. - 11:00
#406
Posted 2011. March 03. - 00:34
Marzocchi Travel Adjustment Kit | Buy Online | ChainReactionCycles.com
Keress olyat aki regelve van CRC-n hogy segítsen regelni, vagy kérdezd meg hogy nem-e akar mostanában rendelni valamit, mert 50.000 Ft felett ingyenes a szállítás.
Esetleg érdeklõdj a Malinál
info@mali.hu
Bár nemtudom hogy van-e különbség a 03-as és a 04-es modellek között. De nemhiszem.
#407
Posted 2011. March 02. - 14:21
Van egy Marzocchi dj 2es ´04es evjaratu villam, mely gyarilag 110et mozog. Kerdesem az lenne, hogy ki lehetne e huzatni 130ra?
#408
Posted 2011. February 25. - 16:20
De a becsúszó bevonaton nem sokat szoktak változtatni. Az feketére anodizált becsúszó csak akkor kopik meg ha a csúszópersely is meg van már kopva. Valamint a feketített acél becsúszó az ami hamar megkopik. Az anodizált sokkalta tovább bírja.
Egyik havernek most volt cserélve a persely mert igen elkoptatta a becsúszót.
A vállon lévõ kupakot meg egy kazetta-, fogsorleszedõvel tudod kicsavarni.
http://t1.gstatic.co...odgnyXDc11w1pFg
#409
Posted 2011. February 25. - 13:13
Marzo 66 RV 2007-es modell mennyit érhet így:
- 2000km van benne
- nemrégen volt szervizelve
- amikor ment az is dimben dombon csak
- 1-2 karc a külsõszáron
- becsúszói sértetlenek még az "anodizálás is vagy micsoda, az a feketítés "
- ez még 35mm vastag becsúszós modell, nem a 38mm-es.
Képileg õ róla van szó: Tenneco Marzocchi Suspension - 2007 forks - 66 RV
Kérdésem még az volna hogy ezeknek a telóknak már erõsebb a festés a becsúszóikon?
Értem itt nemjön le mondjuk 5-8ekm használat után. Ill milyen szerszámmal kell ezeket
szétszedni? Mivel nem villáskulcsosak, hogy kitudjuk venni a belét mint a legtöbb telónál.
#410
Posted 2011. February 24. - 20:29
Kösz a választ!
#411
Posted 2011. February 24. - 20:22
Hali
Érdeklõdnék hogy van-e itt olyan aki képbe van az ATA/PAR levegõs rugózással?
Van egy 08-as 888 ATA WC-m, aminek az útja összemegy. Pinkbikeon találtam rá útmutatást hogyan javítsam meg, sikerült is, de a probléma visszatért.
How to Service Your stuckdown ATA cartridge - Pinkbike.com Forum
Most viszont kísérletképp összeszorítottam a telót mintha súlyom alatt be lenne ülve és így volt egész nap a szobában, mikor feloldottam a kötést, akkor vissza jött a full útja. Pár napja meg amikor megint összeült -miután elsõre szétszedtem- akkor megint szét kellett szednem.
Kérdés az hogy a 0-5 fokos hideg befolyásolja ennyire a tömítéseket, vagy új O gyûrû kellene bele?
A villa zsírúj, boltban vettem. Kb mentem vele eddig 1 hónapot.
szia
O gyûrû csere megoldja a problémád!
66 ata-m volt,1,5-2 hónap használat után jött elõ a probléma nekem is
#412
Posted 2011. February 24. - 16:17
Érdeklõdnék hogy van-e itt olyan aki képbe van az ATA/PAR levegõs rugózással?
Van egy 08-as 888 ATA WC-m, aminek az útja összemegy. Pinkbikeon találtam rá útmutatást hogyan javítsam meg, sikerült is, de a probléma visszatért.
How to Service Your stuckdown ATA cartridge - Pinkbike.com Forum
Most viszont kísérletképp összeszorítottam a telót mintha súlyom alatt be lenne ülve és így volt egész nap a szobában, mikor feloldottam a kötést, akkor vissza jött a full útja. Pár napja meg amikor megint összeült -miután elsõre szétszedtem- akkor megint szét kellett szednem.
Kérdés az hogy a 0-5 fokos hideg befolyásolja ennyire a tömítéseket, vagy új O gyûrû kellene bele?
A villa zsírúj, boltban vettem. Kb mentem vele eddig 1 hónapot.
#413
Posted 2011. February 19. - 00:12
#414
Posted 2011. February 19. - 00:05
persze, hogy kemény a csillapítás, azért dirt teló.
nemhogy 203-as hidraulikus, de még elsõfék is felesleges dirtre.
#415
Posted 2011. February 18. - 23:59
azért kevés a dj4 mert no csillapítás szerintem keveset mozog karbantartás után is a kevés az itt 60-75
és ezért gondoltam megkérdezem ki tud valami jobb telót
#416
Posted 2011. February 18. - 23:53
1. forum etiket,ajánlom átnyálazni,ha megtörtént,akkor még kétszer egymás után,majd értelmezni....
2. miért kevés dirte a dj4?mi a gondod vele?
3. dirtre 100mm uttal rendelkezö villátol nem kell nagyobb,pláne nem 8"os tárcsával
#417
Posted 2011. February 18. - 23:44
#418
Posted 2011. February 15. - 20:51
#419
Posted 2011. February 15. - 16:07
szóva lezért kell, hogy a furat olajban legyen
különben olaj ki aztán levegõ be
az meg fel a csillapitófejhez
még nempróbáltam, mindez elmélet
elvileg fent is furni kellene, de akkor a fenti furatig kellene tölteni olajjal, illetve sokkal kisebb lenne a csillapitás
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#420
Posted 2011. February 15. - 14:53
És így nagyobb ugrásoknál is bent marad vajon?
Vagy én értelmezem rosszul a leírást Salamester?