Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Marzocchi

- - - - -

  • Please log in to reply
2845 replies to this topic

#401
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 posts
Köszi a segítséget.

A méricskélés jó ötlet, csak sajnos az eladó nem nagyon állt kötélnek ilyenek tekintetében, de sikerült kideríteni h több mint valószínû nem lesz probléma :)

Én meg csináltam már szerszámot a nyomórúd kiszedéséhez, meg a " meghúzásához " . Mint egy nagy lapos csavarhúzó.

Köszi mégegyszer

#402
tld

tld

    vendég

  • fórumtag
  • 27 posts
Hali

Ezt könnyen ki lehet deríteni egy kis méricskéléssel. Leméred, leméreted a saját illetve a DJ lábát tengelytõl szimmeringig, majd a két szimmering belsõ oldala közötti távolságot mind a kettõnél. Ha az eredmények stimmelnek akkor át tudod pakolni abba a lábba a cuccokat.
De lehet hogy szükséged lesz spec szerszámra, mert nyomórudak nem adják könnyen magukat ha csak alul csavarod ki õket ugyanis nincsenek belül rögzítve mint pl a Boxxer lábban. Hajlamosak az elforgásra. Vagyis a 2004-esnél így van. (Próbáltuk már szétszedni) De ha megy, akkor nemszóltam. :)

Esetleg egyszerûbb lenne a DJ-be átpakolni a Drop Off-od belsõségét. :)

#403
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 posts
Hali


A segítségeteket kérném.
Van egy 2004es Drop off-om, ami 130 at mozog, gyors-záras lábbal. Átszeretném alakítani átütõsre, és most néztem egy 2007es DJ3 masat.
Kérdésem az lenne h lehetséges e a DJ lábat átrakni az én telomra?
Vagy esetleg milyen marzokkal kompatibilis az enyém?


Elõre is köszönöm

#404
Dr V

Dr V

    újonc

  • fórumtag
  • 8 posts

Ohh és mennyit fizettél érte ha szabad tudni (mármint a dj2ért)? Egyébként az gyárilag csak 100at mozog.


Egy 2004es evjaraturol van szo. A legelterjettebb a 130at mozgo valtozat, de a kezikonyve szerint 150et mozgo valtozata is van. Anno 70 volt, igaz nem bolti, hanem maganszemely.
Ezt a kitet mar en is lattam a neten, de a kepek alajpan... hat eleg fura: csak rugo van a kitben. Ettol nem fog tobbet mozogni. A hozzaszolasok se eppen biztatoak. Esetleg itthon hivatalos szerviz segithetne. Tud valaki elerhetoseget? A mali meg nem irt vissza, gaz, tegnap irtam nekik. Nem hinnem, hogy sok leveluk lenne es ne tudnanak valaszolni, de meg tudok varni.

#405
bandyta

bandyta

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 319 posts
Ohh és mennyit fizettél érte ha szabad tudni (mármint a dj2ért)? Egyébként az gyárilag csak 100at mozog.

#406
tld

tld

    vendég

  • fórumtag
  • 27 posts
Persze.
Marzocchi Travel Adjustment Kit | Buy Online | ChainReactionCycles.com

Keress olyat aki regelve van CRC-n hogy segítsen regelni, vagy kérdezd meg hogy nem-e akar mostanában rendelni valamit, mert 50.000 Ft felett ingyenes a szállítás.
Esetleg érdeklõdj a Malinál
info@mali.hu

Bár nemtudom hogy van-e különbség a 03-as és a 04-es modellek között. De nemhiszem.

#407
Dr V

Dr V

    újonc

  • fórumtag
  • 8 posts
Udv!

Van egy Marzocchi dj 2es ´04es evjaratu villam, mely gyarilag 110et mozog. Kerdesem az lenne, hogy ki lehetne e huzatni 130ra?

#408
tld

tld

    vendég

  • fórumtag
  • 27 posts
Ár kérdésben nemtudok sokat hozzátenni, bár jólenne tudni hogy mennyiért vetted.
De a becsúszó bevonaton nem sokat szoktak változtatni. Az feketére anodizált becsúszó csak akkor kopik meg ha a csúszópersely is meg van már kopva. Valamint a feketített acél becsúszó az ami hamar megkopik. Az anodizált sokkalta tovább bírja.
Egyik havernek most volt cserélve a persely mert igen elkoptatta a becsúszót.
A vállon lévõ kupakot meg egy kazetta-, fogsorleszedõvel tudod kicsavarni.
http://t1.gstatic.co...odgnyXDc11w1pFg

#409
Mtbsrác

Mtbsrác

    vendég

  • fórumtag
  • 263 posts
Átteszem ide itt talán gyorsabban kapok rá választ mivel pár napon belül megtörténne a vásárlás:

Marzo 66 RV 2007-es modell mennyit érhet így:
- 2000km van benne
- nemrégen volt szervizelve
- amikor ment az is dimben dombon csak
- 1-2 karc a külsõszáron
- becsúszói sértetlenek még az "anodizálás is vagy micsoda, az a feketítés "
- ez még 35mm vastag becsúszós modell, nem a 38mm-es.

Képileg õ róla van szó: Tenneco Marzocchi Suspension - 2007 forks - 66 RV

Kérdésem még az volna hogy ezeknek a telóknak már erõsebb a festés a becsúszóikon?
Értem itt nemjön le mondjuk 5-8ekm használat után. Ill milyen szerszámmal kell ezeket
szétszedni? Mivel nem villáskulcsosak, hogy kitudjuk venni a belét mint a legtöbb telónál.

#410
tld

tld

    vendég

  • fórumtag
  • 27 posts
Uhh... ennyire igényes lenne? Bár a nyomás meg a hideg biztos betesz neki, de akkor jólvan, veszek egy marék O gyûrût.
Kösz a választ!

#411
jocek03

jocek03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,125 posts

Hali

Érdeklõdnék hogy van-e itt olyan aki képbe van az ATA/PAR levegõs rugózással?
Van egy 08-as 888 ATA WC-m, aminek az útja összemegy. Pinkbikeon találtam rá útmutatást hogyan javítsam meg, sikerült is, de a probléma visszatért.
How to Service Your stuckdown ATA cartridge - Pinkbike.com Forum
Most viszont kísérletképp összeszorítottam a telót mintha súlyom alatt be lenne ülve és így volt egész nap a szobában, mikor feloldottam a kötést, akkor vissza jött a full útja. Pár napja meg amikor megint összeült -miután elsõre szétszedtem- akkor megint szét kellett szednem.
Kérdés az hogy a 0-5 fokos hideg befolyásolja ennyire a tömítéseket, vagy új O gyûrû kellene bele?
A villa zsírúj, boltban vettem. Kb mentem vele eddig 1 hónapot.


szia
O gyûrû csere megoldja a problémád!
66 ata-m volt,1,5-2 hónap használat után jött elõ a probléma nekem is



#412
tld

tld

    vendég

  • fórumtag
  • 27 posts
Hali

Érdeklõdnék hogy van-e itt olyan aki képbe van az ATA/PAR levegõs rugózással?
Van egy 08-as 888 ATA WC-m, aminek az útja összemegy. Pinkbikeon találtam rá útmutatást hogyan javítsam meg, sikerült is, de a probléma visszatért.
How to Service Your stuckdown ATA cartridge - Pinkbike.com Forum
Most viszont kísérletképp összeszorítottam a telót mintha súlyom alatt be lenne ülve és így volt egész nap a szobában, mikor feloldottam a kötést, akkor vissza jött a full útja. Pár napja meg amikor megint összeült -miután elsõre szétszedtem- akkor megint szét kellett szednem.
Kérdés az hogy a 0-5 fokos hideg befolyásolja ennyire a tömítéseket, vagy új O gyûrû kellene bele?
A villa zsírúj, boltban vettem. Kb mentem vele eddig 1 hónapot.

#413
Biomechanik

Biomechanik

    újonc

  • fórumtag
  • 5 posts
kezdõ vagyok mint írtam :) oké akkor tárcsa ugrik szóval azt mondod hogy a teló jó? mit érdemes vele csinálni nekem furának tûnik azért kérdem olajos teló nem jobb ?

#414
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,283 posts
veszel bele lágyabb rugót, ha keveset mozog alattad.
persze, hogy kemény a csillapítás, azért dirt teló.
nemhogy 203-as hidraulikus, de még elsõfék is felesleges dirtre.

#415
Biomechanik

Biomechanik

    újonc

  • fórumtag
  • 5 posts
elolvastam a szabályokat de ha õk tudnak valamit és az nekem is jó ezért megkérdeztem ott is
azért kevés a dj4 mert no csillapítás szerintem keveset mozog karbantartás után is a kevés az itt 60-75
és ezért gondoltam megkérdezem ki tud valami jobb telót

#416
Mew

Mew

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 posts
vártam hogy bemásolod-e egy negyedik topikba is.....

1. forum etiket,ajánlom átnyálazni,ha megtörtént,akkor még kétszer egymás után,majd értelmezni....
2. miért kevés dirte a dj4?mi a gondod vele?
3. dirtre 100mm uttal rendelkezö villátol nem kell nagyobb,pláne nem 8"os tárcsával

#417
Biomechanik

Biomechanik

    újonc

  • fórumtag
  • 5 posts
Hali kedves hozzáértõk szeretném megkérdezni hogy milyen teleszkópot ajánlotok dirtre kezdõ vagyok és nem tudom mit vegyek van egy dirt jumper 4em de ez sajnos kevés a vázam caprine dual és elöl használok egy hayes nine hidrós féket és 203as tárcsa van fent elõre is köszi a válaszotok üdv!

#418
marczy

marczy

    vendég

  • fórumtag
  • 14 posts
Mi a véleményetek egy Marzocchi Z1 Sport RV-rõl 2009-es ? (Nyílt olajfürdõssé alakítva) ?

#419
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13,254 posts
  • LocationSvájc
ahogy mozog ki-be a nyomórúd, ugy jön ki-be az olaj a furt lyukon

szóva lezért kell, hogy a furat olajban legyen
különben olaj ki aztán levegõ be
az meg fel a csillapitófejhez

még nempróbáltam, mindez elmélet

elvileg fent is furni kellene, de akkor a fenti furatig kellene tölteni olajjal, illetve sokkal kisebb lenne a csillapitás

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#420
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,146 posts
Ha jól értem azért kell még a kb 1 deci olaj a villa aljába,h a furatoknál ne tudjon kijönni az olaj. De így akkor nem szabad fejére fordítani a villát nem?
És így nagyobb ugrásoknál is bent marad vajon?
Vagy én értelmezem rosszul a leírást Salamester?