Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#241
Posted 2011. August 03. - 12:51
#242
Posted 2011. August 03. - 12:48
Hogy tudsz benne segíteni?
A becsúszók épek. Sõt a villa külseje is szinte karcmentes.
A 66-om full levegõs és egy spirálrugós DH villát szeretnék,ami finomabban mozog,mint a levegõs. Ezért.
Úgy tudok neked segíteni h kitudom cserélni a perselyeket!
Hát igen, sajnos ennyi hátránya van a levegõsnek h nem lesz olyan finom a mozgása:S
#243
Posted 2011. August 03. - 09:55
A becsúszók épek. Sõt a villa külseje is szinte karcmentes.
A 66-om full levegõs és egy spirálrugós DH villát szeretnék,ami finomabban mozog,mint a levegõs. Ezért.
#244
Posted 2011. August 03. - 05:11
Kompletten levegõsre nem akarom. Csak az egyik oldalt. Jó nagy acél rugók vannak benne,így már egy kiszedésével is nagy súlyt lehetne lefaragni.
Viszont szomorúan vettem észre,h hangyányit kotyog a villa. Asszem új persely kell neki.
A kotyogás nem probléma, abban tudok neked segíteni
Az a lényeg h szép legyen a becsúszó, mert akkor az új perselyeket nem eszi meg gyorsan.
Miért nem akarod full levegõsre?
#245
Posted 2011. August 02. - 23:15
Viszont szomorúan vettem észre,h hangyányit kotyog a villa. Asszem új persely kell neki.
#246
Posted 2011. August 02. - 19:55
A marzo a honlapján 3,7-et ír,de az én mérlegem sajnos 3,9-et mutatott.
Aranyos
Hát levegõsre át lehet alakítani.....
Mérd meg a rugók milyen nehezek, megéri e egyáltalán szarakodni vele??!!
#247
Posted 2011. August 02. - 12:34
#248
Posted 2011. August 01. - 19:01
Sikerült szereznem egy 2009-es évjáratú 888 RCV-t,amit egy 16 éves kb max 60 kg-s kissrác használt fél évig. A külseje nagyon megkímélt és mûködésileg is úgy tûnik,h rendben van,de a súlya az elég dúrva!
Lehet rajta tuningolni vajon? Vagy érdemes? Azon elmélkedtem,hogy nem elég rugó csak az egyik oldalba és a másikba a levegõ? Vagy nagy baromság,amire gondolok?
Meg a magas vállakat kéne elcserélnem valakivel alacsony vállra,hogy a beépítési mérete optimális legyen,mert így egy,másfél centivel nagyobb,mint az ajánlott.
3,3 kiló nem?
#249
Posted 2011. August 01. - 17:09
Lehet rajta tuningolni vajon? Vagy érdemes? Azon elmélkedtem,hogy nem elég rugó csak az egyik oldalba és a másikba a levegõ? Vagy nagy baromság,amire gondolok?
Meg a magas vállakat kéne elcserélnem valakivel alacsony vállra,hogy a beépítési mérete optimális legyen,mert így egy,másfél centivel nagyobb,mint az ajánlott.
#250
Posted 2011. July 21. - 14:46
2009-es 888 ata wc-rõl nincs valakinek tapasztalata? Igazából spirálrugós villát akarnék dh-ra ez meg ugyanúgy levegõs rugózású,mint a 66-om. Vajon ennél is érezhetõ a levegõs mozgás vagy ez érzékenyebb a nagyobb légkamra és a nagyobb rugóút miatt?
A srác még hírdet egy monstert nagyon jó áron és állapotban,de úgy érzem az sok lenne a gépembe.
A 66-ot meg akarom tartani itthonra endurózni.
Szerintem a Monster az felejtõs!
Semmire sem jó az a nagy dög, iszonyatosan nehéz az csak kinézetre jó!
Az meg h levegõs a teló csak annyiban fog számítani h nem fog olyan könnyen megindulni, ugyanis passzentos a tömítések h rendesen tömítsenek!
Viszont ugye cserébe nagyon jól be lehet lõni az ember testsúlyához, meg könnyebb is!
Egy rugós teló meg szebben mozog cserébe nehéz
Én már csak az ár miatt is DH ra rugós telot vennék SZVSZ
#251
Posted 2011. July 21. - 11:18
A srác még hírdet egy monstert nagyon jó áron és állapotban,de úgy érzem az sok lenne a gépembe.
A 66-ot meg akarom tartani itthonra endurózni.
#252
Posted 2011. July 08. - 00:01
Ha valaki esetleg tud eladót dobhat privit!
#253
Posted 2011. July 04. - 05:52
Szia!
Szétszedtem a telót, a méret helyesen: 26x35x6/8.
Ilyen már van a germalex listában, azért megköszönném ha megírnád, hogy melyik boltban kaptál hozzá.
üdv
tormy
Szia!
Vidéken ahol lakom.Egyébként a versenyt kibírta ,hogy meddig lesz jó majd kiderül.
Üdv.:János
#254
Posted 2011. July 03. - 10:48
Szétszedtem a telót, a méret helyesen: 26x35x6/8.
Ilyen már van a germalex listában, azért megköszönném ha megírnád, hogy melyik boltban kaptál hozzá.
üdv
tormy
#255
Posted 2011. July 03. - 07:19
Az F+F boltban mondták, hogy nem jó az SKF, azért köszi a tippet.
Sajna a táblázatukban pont olyan méret nincs ami nekem kéne (26x34x4), de legalább jó ötlet hogy robogó vonalon nézelõdjek.
üdv
tormy
Szia!
Én most cseréltem az enyémben(XC600,de van XC700is, méret megegyezik) szimmeringet, az eredeti Marzo nem rugós csak ajakos gyûrû,és kikeményedik.
A sokadik csapágyboltban kaptam, de csak normál szimeringet.A méret helyesen:26X35X7
Még csak próbakör volt, eddig jó,ma verseny ott kiderül müködik-e.
Üdv.:János
#256
Posted 2011. July 03. - 04:02
Sajna a táblázatukban pont olyan méret nincs ami nekem kéne (26x34x4), de legalább jó ötlet hogy robogó vonalon nézelõdjek.
üdv
tormy
#257
Posted 2011. July 02. - 21:06
#258
Posted 2011. July 01. - 20:15
Próbáld meg az F+F csapágyüzletben. Én ott szoktam venni szimeringeket, igaz ilyen méretût még nem, de egy próbát megér.
#259
Posted 2011. July 01. - 17:02
Egy 96-os XC 700-hoz kellene nekem szimering. A maliék azt mondják hogy 26-os becsúszóhoz nincs már semmijük.
Valakinek van esetleg ötlete honnan lehetne szerezni hozzá?
/skf boltban kérdeztem, azt mondják hogy az õ szimeringjük nem jó teleszkóphoz, mert az forgó mozgásra van kitalálva.
tormy
#260
Posted 2011. June 29. - 21:21
Lehet hülyeség amit írok, az hogy van hogy a Marzo telókban zsír is van?
Olvasgattam itt többõtök hozzászólását ahol említitek, holott ezek a telók
olajos/levegõs rendszerek, és ezekben általában nemszokott lenni. (Persze ez szubjektív vélemény)
Erre én is széthuztam a 07-es 66-omat (rá is fért egy ganyézás :Ð),
meglepõdve abban is találtam zsírt, a szimeringek alatt(között) ami szerencsére tiszta volt még.
Hát van "sajnos" olyan Marzo aminek a kenését szír biztosítja. De hál istenek a legtöbben olaj végzi a kenést.
Az meg találtál ott vmi kis zsírt, ha jól végig gondolod pont szart sem ér. Azt nem is értem minek rakják oda.
DE hát sok mindent nem értek még