Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#2601
Írta 2006. augusztus 12. - 14:45
#2602
Írta 2006. augusztus 12. - 14:28
Kérdésem az lenne hogy a Junior T kapható átütõtengelyes kivitelben mert akárhol nézem sehol sincs?!Amúgy valaki magyarázza meg nekem kérem hogy miért olyan rohadt olcsó a Drop off Triple a Junior meg mé olyan buzi drága mikor a Drop off Triple átütõs és ha jól tom egy oldal levegõs és ugyanabból az anyagból van és 70 ezer környékén van az ára a Junior meg nem átütõs nem levegõs és 179 ezer ez hogy a búbánatba van?????
#2603
Írta 2006. augusztus 12. - 13:41
Szükségem van egy új villára, és a Marzo MX Pro ETA az ideális jelölt. Elvileg a 2005-ös modellre gondoltam, mivel abban az egyik szárban még acélrugó dolgozik, így vélhetõen finimabb a mozgása, mint a 2006-os levegõs modellnek. Van valakinek mindkét villával kapcsolatosan összehasonlító tapasztalata?
Tavalyi modelleket elég nehéz felhajtani, elfogadható áron csak 120 mm rugóutas verziót találtam, nekem pedig 105-ös kellene. Lerövidíthetõ a valahogy a rugóút? Esetleg nem tud valaki egy boltot, ahol még akad 105-ös pro?
Segítségeteket köszönöm!
Üdv:
nickjames
#2604
Írta 2006. augusztus 09. - 09:14
Ezt írják a 2007-es XC sorozatról:
The TST 5 system uses a serviceable sealed cartridge with a rubber lung for oil collection."
Jól értem, vége a szörcsögõs éveknek, patronosak lesznek az XC/Enduro telók?
Ez csak a TST-re vonatkozik.
Az eddig is egy zárt, patron-felépítésû rendszer volt.
Egy kevés olaj kente a becsúszószárat.
A másik oldal ellenben nyílt fürdõs azt hiszem.
Bár ezt csak a Marathon XC-rõl állíthatom 100%-os biztonsággal.
#2605
Írta 2006. augusztus 08. - 12:56
emiatt nem kell parázni, ha olaj keni a lábat belül amugy is.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2606
Írta 2006. augusztus 07. - 23:14
"XC Retro nuovo series bring's back the heritage and passion of Marzocchi's first XC suspension forks (XC 700-XC 100) into a modern day design. This totaly new fork series designed for the lightweight endurance/xc racing scene, replaces the Marathon series. The TST 5 system uses a serviceable sealed cartridge with a rubber lung for oil collection."
Jól értem, vége a szörcsögõs éveknek, patronosak lesznek az XC/Enduro telók?
#2607
Írta 2006. augusztus 01. - 20:18
mozgása viszonylag szép, megindulás nem a legjobb de udrásnál nem érezhetõ mer tngyon jól csillapit.Szerintem az ssv-vel sincs gond az is jól müxik.Bekopás??...sztem mex 2hét de én nem, vettem észre sok külömbségetDJ2 átütõs, és belülrõl állítható a visszacsillije.
Akinek Drop-Offja van, mindegy milyen, annak mennyi idõ alatt kopott be a teló? A bekopás után mennyire indul meg nehezen és mennyire akadozós a mozgása?
#2608
Írta 2006. augusztus 01. - 18:38
Akinek Drop-Offja van, mindegy milyen, annak mennyi idõ alatt kopott be a teló? A bekopás után mennyire indul meg nehezen és mennyire akadozós a mozgása?
#2609
Írta 2006. augusztus 01. - 14:17
#2610
Írta 2006. július 31. - 23:08
#2611
Írta 2006. július 31. - 22:17
NA mindegy most ugyis sokat megyek majd vele, ha elmúlik jó, ha nem múlik el akkor nemtom nem jó-e:), de annyira nem zavaró, a szürcsölése sokkal hangosabb..
#2612
Írta 2006. július 31. - 22:10
a szimmeringre kent zsírt elég hamar kihordja, és csak ragadni fog bele a por. ezekben duplaajkas szimmering van, az alsó része az olajzáró a felsõ meg a porvédõ, de az nem olyaj/zsírzáró, ráadásul kifelé áll, szóval nem tudná a zsirt benn tartani...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2613
Írta 2006. július 31. - 22:09
Lehet, hogy a szimeringekre kéne belül kenni kis zsírt?
Belül az egész olajban úszik.
Mennyi ideje van meg? Kell neki idõ, hogy bekopjon és finoman mozogjon. Enyim új még nem volt használva csattog kattog letapad minden.
#2614
Írta 2006. július 31. - 21:48
Ha lassan benyomom, akkor lehet hallani h picit nyikorog kifele befele is, nem hangos, és annyira nem is zavar, de ha lehet megszüntetném..Lehet, hogy a szimeringekre kéne belül kenni kis zsírt? Vagy talán a rugó a becsúszóban?
Köszi
#2615
Írta 2006. július 30. - 19:54
#2616
Írta 2006. július 30. - 17:18
hát az a cirka 2 kiló kb sztem reális.....Ok, köszi! A Marzo 1610 g (+ 380 g steer tube).. ebbõl mennyi lehet igaz beépítés után? A Recon 327-esnek van V-fékes változata?
van
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2617
Írta 2006. július 30. - 16:58
#2618
Írta 2006. július 29. - 13:20
levegõs tora nem nehezebb mint a marzo....én inkább azt venném. vagy ha még 6-8 k belefér akkor recont abból még a rúgós is egy súlyban van a marzóval a levegõs meg vagy 20 dekával könnyebb, és merevebb, sokkal precizebb kidolgozással....Üdv! Egy Magellan Pyxis '05 vázhoz kellene teleszkóp, max 50 ezres tételben (bár ez már húzós jelenleg). A gép nagyon könnyû lesz, már csak a telepóktól függ az egész, így nem lenne szép, ha hazavágná az elképzelést egy két kilós monster. :] A gépet 85 kilóval használnák, néha terepen is, amúgy V-fékkel. Így lukadtam ki az MX Comp-nál, viszont lenne pár kérdésem..
1. Mit ajánlanátok helyette? Más márka / típus / verzió?
2. Mennyire bírja a tárcsás csavarodásokat?
3. Mi a különbség a '05-ös és a '06-os MX Comp között azon kívül, amit a honlapon olvasni lehet és miért drágább a tavalyi?
4. V-fék konzol, papucs, vagy mifene alapból jár a telóhoz?
A másik elképzelésem a költség-, de nem éppen súlytakarékos Rock Shox Tora.. Az új Judy-kat kizártam a versenybõl. :] Mindenféle tapasztalatra kíváncsi vagyok! Két napom maradt dönteni..
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2619
Írta 2006. július 29. - 12:41
1. Mit ajánlanátok helyette? Más márka / típus / verzió?
2. Mennyire bírja a tárcsás csavarodásokat?
3. Mi a különbség a '05-ös és a '06-os MX Comp között azon kívül, amit a honlapon olvasni lehet és miért drágább a tavalyi?
4. V-fék konzol, papucs, vagy mifene alapból jár a telóhoz?
A másik elképzelésem a költség-, de nem éppen súlytakarékos Rock Shox Tora.. Az új Judy-kat kizártam a versenybõl. :] Mindenféle tapasztalatra kíváncsi vagyok! Két napom maradt dönteni..